- mariocove
- **
- 321 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
mariocove
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
salut ! despre sezonul rece pot sa spun asa: 1)Racleta,trebuie avuta la indemana,si una buna,fara sa zgaraie(stiu ca merge si o carcasa de caseta audio dar e preferabil sa fie totusi o racleta).2) Bateria : de obicei iarna ne lasa daca e obosita,asa ca lasati-va ceva banuti de o parte,ca nu se stie... si ca o completare,atentie cu muzica pornita,farurile aprinse pe timpul iernii cu motorul oprit,s-ar putea sa ii fie fatale bateriei "obosite" 3) Termostatul : Foarte important,daca e "relativ" blocat pe deschis veti avea consum mare,lipsa de caldura,uzura in plus a motorului. 4)Cauciucuri+jante schimbate conform temperaturii:bineinteles ca trebuie sa fie "de iarna",adica jante de tabla rezistente si gume de iarna.5)Bujiile+fisele,indiferent benzina sau motorina,sunt si ele ft importante,daca nu este o buna scanteie,pornirea va fi greoaie si va solicita bateria.6)Combustibilul :aveti grija ce si cum bagati,este preferabil ceva bun,nu stiu in ce masura se amesteca apa cu...dar se pare ca se amesteca! Cat despre pornirea "de pe loc" la rece am citit intr-un manual de intretinere de...dacia papuc,si zicea asa: pt benzina :se va lasa in jur de 1 min motorul la relanti dupa care se va porni la drum,fara a se ambala excesiv(probabil max 2500-3000 de ture),motorul se incalzeste in mers.atunci cand a ajuns la temperatura optima (85-95 grade)masina se poate folosi pentru a atinge performantele maxime ale motorului.deci prieteni,inainte de a pleca la drum cu masinuta voastra,verificati cele de mai sus plus nivelul antigelului si concentratia sa,lichidul pt spalarea parbrizului,functionarea corecta a sistemului ABS,functionarea sistemului de dezaburire,o carpa pt stergerea geamurilor pe interior si poate nu ar strica si niste manusi si o caciula...ca nu se stie...dimineata nu e ca dupa-amiaza.Va doresc tuturor pe timpul iernii DRUM BUN !
- Byke
- Moderator
- 3,358 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Cluj
Byke
- Mesaje scrise: 3,358
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
Pregãtirea pentru drum. Scurt sau lung, e relativ. Poþi avea job-ul la 10 km ºi sã rãmâi blocat în trafic 3 ore, neavând unde sã-þi parchezi maºina.
Pentru mine, deci, iarna, pregãtirile sunt la fel în orice condiþii:
1. Rezervorul sã fie minim 80% din capacitate.
2. Cauciucurile de iarnã, întreþinute, dar pe care mã bazez doar 20%. Nu îmi schimb stilul de condus din cauza lor, de bune ce sunt.
3. Lichid spãlat parbriz de calitate îndoit cu alcool sanitar de calitate. DE CALITATE! La -28 grade, pe M2 prin Ungaria eu fãceam cu nervii cã amestecul meu minune nu mai fãcea faþã. Neavând duze încãlzite, am fãcut grãtãrel în jurul duzelor ºi a parbrizului. Micii au fost buni.
4. Sunt împotriva racletelor, bureþilor de ºters condensul sau abureala. Pentru zãpadã am o perie finã cu perii lungi ºi moi, pentru geamuri îngheþate decât sã zgâriu sticla, mai bine dau cu spray, are efect într-un minut, împotriva aburiri geamurilor folosesc AC-ul din dotare combinat cu cãldura set on max.
5. Haine de tot felul de rezervã în maºinã. Deh, 3 kg în plus, creºte consumul.
6. Lanternã funcþionalã sau cu dinam incorporat: lumina fiind mai puþinã în emisfera nordicã cine ºtie când ai nevoie de un lãmpaº.
7. Telefon mobil încãrcat full.
8. Deschid garajul, pornesc motorul, scot maºina, închid garajul ºi plec. Nu turez, nu forþez, toarce ca o drujbã. Ajunge în parametri optimi cam într-o sãptãmânã. De-aia nu folosesc maºina pentru fiecare franzelã.
9. Maºina am luat-o de nouã, toatã documentaþia primitã cu ea am citit-o din titlu pânã în cuprins, nicãieri nu zicea de cartoane puse la radiator sau alte elemente de tuning polar. Se încãlzeºte foarte greu în condiþii de temp. medie -15 grade, asta e, ne îmbrãcãm.
10. Voi apela ºi eu la silicon pe chedere, consider utilã treaba.
11. Aceeaºi motorinã Evo de când mã ºtiu, fie iarnã, fie varã.
12. Nu ies în trafic pânã nu am toate geamurile curate ºi transparente. Urãsc pe cei ce circulã observând traficul din jurul lor printr-un hublou cât litera asta: "O"
L.E. 13. Lanþurile antiderapante omniprezente alãturi de ºosetele de rezervã.
Pentru mine, deci, iarna, pregãtirile sunt la fel în orice condiþii:
1. Rezervorul sã fie minim 80% din capacitate.
2. Cauciucurile de iarnã, întreþinute, dar pe care mã bazez doar 20%. Nu îmi schimb stilul de condus din cauza lor, de bune ce sunt.
3. Lichid spãlat parbriz de calitate îndoit cu alcool sanitar de calitate. DE CALITATE! La -28 grade, pe M2 prin Ungaria eu fãceam cu nervii cã amestecul meu minune nu mai fãcea faþã. Neavând duze încãlzite, am fãcut grãtãrel în jurul duzelor ºi a parbrizului. Micii au fost buni.
4. Sunt împotriva racletelor, bureþilor de ºters condensul sau abureala. Pentru zãpadã am o perie finã cu perii lungi ºi moi, pentru geamuri îngheþate decât sã zgâriu sticla, mai bine dau cu spray, are efect într-un minut, împotriva aburiri geamurilor folosesc AC-ul din dotare combinat cu cãldura set on max.
5. Haine de tot felul de rezervã în maºinã. Deh, 3 kg în plus, creºte consumul.
6. Lanternã funcþionalã sau cu dinam incorporat: lumina fiind mai puþinã în emisfera nordicã cine ºtie când ai nevoie de un lãmpaº.
7. Telefon mobil încãrcat full.
8. Deschid garajul, pornesc motorul, scot maºina, închid garajul ºi plec. Nu turez, nu forþez, toarce ca o drujbã. Ajunge în parametri optimi cam într-o sãptãmânã. De-aia nu folosesc maºina pentru fiecare franzelã.
9. Maºina am luat-o de nouã, toatã documentaþia primitã cu ea am citit-o din titlu pânã în cuprins, nicãieri nu zicea de cartoane puse la radiator sau alte elemente de tuning polar. Se încãlzeºte foarte greu în condiþii de temp. medie -15 grade, asta e, ne îmbrãcãm.
10. Voi apela ºi eu la silicon pe chedere, consider utilã treaba.
11. Aceeaºi motorinã Evo de când mã ºtiu, fie iarnã, fie varã.
12. Nu ies în trafic pânã nu am toate geamurile curate ºi transparente. Urãsc pe cei ce circulã observând traficul din jurul lor printr-un hublou cât litera asta: "O"
L.E. 13. Lanþurile antiderapante omniprezente alãturi de ºosetele de rezervã.
- vectraph
- **
- 133 mesaje
- din 20 Mar 2006
- Bucuresti
vectraph
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2006
- Mesaj Privat
foarte tare postul lui byke mai ales sosetele de rezerva
la mine procedura e cam asa
-pornit motorul si lasat in pace pana cand aud motorasul de la socul automat ca tace din gura, dupa asta plec la drum si nu trec de 2700 rpm pana nu ajung la 70 de grade si de 3000 doar dupa ce ating magicul 90. chiar si asa iarna nu trebuie fortat motorul mai ales in oras datorita opririlor cotidiene, si motorul sufera stressul de incalzire - racire si tot asa.
-gasiti la bata niste creme pentru intretinere pantofi care sunt foarte bune pentru chedere si nu lasa urme grase.
pentru parbriz am o rigleta caucicata pe care o folosesc doar daca nu e inghetat tun. daca e atunci am un spray special pt asta.
la fel cum au zis colegii mai sus filtre si ulei schimbat daca nimeriti revizia inainte de iarna, daca nu macar filtrul de aer care in combinatie cu aerul umed si mizeria din aerul de bucuresti isi pierde repede randamentul.
atentie la baterie ca si ea e cu cantec
toate cele bune!
la mine procedura e cam asa
-pornit motorul si lasat in pace pana cand aud motorasul de la socul automat ca tace din gura, dupa asta plec la drum si nu trec de 2700 rpm pana nu ajung la 70 de grade si de 3000 doar dupa ce ating magicul 90. chiar si asa iarna nu trebuie fortat motorul mai ales in oras datorita opririlor cotidiene, si motorul sufera stressul de incalzire - racire si tot asa.
-gasiti la bata niste creme pentru intretinere pantofi care sunt foarte bune pentru chedere si nu lasa urme grase.
pentru parbriz am o rigleta caucicata pe care o folosesc doar daca nu e inghetat tun. daca e atunci am un spray special pt asta.
la fel cum au zis colegii mai sus filtre si ulei schimbat daca nimeriti revizia inainte de iarna, daca nu macar filtrul de aer care in combinatie cu aerul umed si mizeria din aerul de bucuresti isi pierde repede randamentul.
atentie la baterie ca si ea e cu cantec
toate cele bune!
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Cristy_13
- ***
- 763 mesaje
- din 05 Jul 2009
- Astra 2002 z16se
- Buzau
Cristy_13
- Mesaje scrise: 763
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
serkan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2007
- Mesaj Privat
la mine urca foarte greu temperatura lichidului de racire,acul se stabilizeaza la 85 de grade ,aceasta sa fie temperatura optima?,iarna cind este rece pot merge si 20-30km pina mi se ridica un pic acul la temepratura,am uitat sa precizez am o vectra 2001,motor 2000 ,y20dth..ce se poate face mai ales ca creste consumul in mod vizibil
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- vectraph
- **
- 133 mesaje
- din 20 Mar 2006
- Bucuresti
vectraph
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2006
- Mesaj Privat
- Cristy_13
- ***
- 763 mesaje
- din 05 Jul 2009
- Astra 2002 z16se
- Buzau
Cristy_13
- Mesaje scrise: 763
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
- ratoiu2001
- **
- 285 mesaje
- din 28 Sep 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
ratoiu2001
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2008
- Mesaj Privat
beast
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z12-XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
Edwin a scris:
Incerc sã-þi rãspund tot eu:
1. Pe consola centralã ai butonul Setings. Comuþi pe meniul audio, dupã care apeºi pe butonul Setings pentru cca 10 secunde pânã auzi un bip. Dupã acea cu butonul BC navigezi in meniurile ascunse ºi acolo vei gãsi ºi temperatura antigelului.
2. Un motor diesel se încãlzeºte mai greu decât unul pe benzinã. De acea dupã cca 30-60secunde de la pornire se pleacã la drum ºi se turazã la circa 2000-2500 rot/min pentru a ajunge cât mai repede la temperatura optimã de funcþionare ºi a reduce timpul in care frecarea pieselor este mai mare. Dacã laºi motorul la relanti se încãlzeºte mai greu,deci perioada in care frecarea pieselor datorate temperaturii scãzute creºte,cea ce duce la o uzurã mai accentuatã a pieselor motorului. Dupã ce motorul ajunge la temperatura optimã poþi sã laºi motorul la relanti cât vrei, uzura va fi doar cea normalã. Aºadar nu te speria dacã stai mult la stopuri,( dacã motorul funcþioneazã la temperatura optimã) va creºte doar consumul. Numai bine
cj79raa a scris:electronistule, asta cu statul la relanti la diesel, ma cam pune pe ganduri si ma streseaza. se aplica tot timpul sau doar dimineata la pornire? doar iarna sau si vara? spre exemplu prinzi o coloana pe centura bucurestiului (dau exemplul asta ca am patit-o) unde am mers 1 ora asta vara doar treapta 1 si stat la relanti pana m-am saturat. trebuie lamurita problema. mai asteptam sa vedem, poate ne lamureste cineva de ce nu e bine sa stam mult la relanti.
Edwin, cum intru in meniurile ascunse?
ce parere aveti ca in loc de aditivi sa bagam un capacel de spirt in benzina sau motorina? iarna.
Edwin, cum intru in meniurile ascunse?
ce parere aveti ca in loc de aditivi sa bagam un capacel de spirt in benzina sau motorina? iarna.
Incerc sã-þi rãspund tot eu:
1. Pe consola centralã ai butonul Setings. Comuþi pe meniul audio, dupã care apeºi pe butonul Setings pentru cca 10 secunde pânã auzi un bip. Dupã acea cu butonul BC navigezi in meniurile ascunse ºi acolo vei gãsi ºi temperatura antigelului.
2. Un motor diesel se încãlzeºte mai greu decât unul pe benzinã. De acea dupã cca 30-60secunde de la pornire se pleacã la drum ºi se turazã la circa 2000-2500 rot/min pentru a ajunge cât mai repede la temperatura optimã de funcþionare ºi a reduce timpul in care frecarea pieselor este mai mare. Dacã laºi motorul la relanti se încãlzeºte mai greu,deci perioada in care frecarea pieselor datorate temperaturii scãzute creºte,cea ce duce la o uzurã mai accentuatã a pieselor motorului. Dupã ce motorul ajunge la temperatura optimã poþi sã laºi motorul la relanti cât vrei, uzura va fi doar cea normalã. Aºadar nu te speria dacã stai mult la stopuri,( dacã motorul funcþioneazã la temperatura optimã) va creºte doar consumul. Numai bine
salut edwin
Poti sa-mi spui exact cam ce reprezinta aceste meniuri ascunse si daca pot sa fac si eu ceva modificari acolo? Sunt vreo 5 sau 6 meniuri care apar la fiecare apasare a butonului BC de pe consola......eventual pot sa fac si ceva poze. Merci.
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
@beast, nu trebuie sã faci poze, le vãd ºi eu in fiecare zi ( meniurile secrete ). Pentru a inþelege semnificaþia acestor meniuri te rog citeºte acest topic: https://www.clubopel.com/vie...cunse&start=0
In meniurile secrete nu poþi face modificãri, sunt meniuri cu informaþii despre funcþionarea motorului, al sistemului audio etc. numai bine
In meniurile secrete nu poþi face modificãri, sunt meniuri cu informaþii despre funcþionarea motorului, al sistemului audio etc. numai bine
- vectraph
- **
- 133 mesaje
- din 20 Mar 2006
- Bucuresti
vectraph
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2006
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
sa va spun ce am eu in masina: -o ladita demontabila din plastic in care am in permanenta:
-una cutie cu pocnitori (pentru iesirile la urs)
-briceag solid
-cabluri de curent
-compresor la 12 volti
-sufa de tractare pe care am folosit-o doar ca si tractor, niciodata ca remorca.
-1l lichid de parbriz
-una pereche manusi din piele pentru interventii iar in caz de nevoie -pentru caldura (a nu se intelege ca le dau foc!)
-1l apa plata
2-3 conserve , da,da, conserve
-una baterie de 12v de la un UPS dezafectat, plina ochi mereu, poate fi de ajutor la pornire.
-una cartela SIM neactivata pentru cazuri extreme.
-la drumuri lungi, nelipsita canistra metalica plina cu motorina.
........nu mai stiu ce am pe acolo, oricum, nu am lanturi.
planuri: -Statie CB de emisie-receptie.
-una cutie cu pocnitori (pentru iesirile la urs)
-briceag solid
-cabluri de curent
-compresor la 12 volti
-sufa de tractare pe care am folosit-o doar ca si tractor, niciodata ca remorca.
-1l lichid de parbriz
-una pereche manusi din piele pentru interventii iar in caz de nevoie -pentru caldura (a nu se intelege ca le dau foc!)
-1l apa plata
2-3 conserve , da,da, conserve
-una baterie de 12v de la un UPS dezafectat, plina ochi mereu, poate fi de ajutor la pornire.
-una cartela SIM neactivata pentru cazuri extreme.
-la drumuri lungi, nelipsita canistra metalica plina cu motorina.
........nu mai stiu ce am pe acolo, oricum, nu am lanturi.
planuri: -Statie CB de emisie-receptie.
- florin_darabut
- **
- 199 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Frontera 1994 c20ne
- Arad
florin_darabut
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Arad
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Byke a scris:Pregãtirea pentru drum. Scurt sau lung, e relativ. Poþi avea job-ul la 10 km ºi sã rãmâi blocat în trafic 3 ore, neavând unde sã-þi parchezi maºina.
Pentru mine, deci, iarna, pregãtirile sunt la fel în orice condiþii:
1. Rezervorul sã fie minim 80% din capacitate.
2. Cauciucurile de iarnã, întreþinute, dar pe care mã bazez doar 20%. Nu îmi schimb stilul de condus din cauza lor, de bune ce sunt.
3. Lichid spãlat parbriz de calitate îndoit cu alcool sanitar de calitate. DE CALITATE! La -28 grade, pe M2 prin Ungaria eu fãceam cu nervii cã amestecul meu minune nu mai fãcea faþã. Neavând duze încãlzite, am fãcut grãtãrel în jurul duzelor ºi a parbrizului. Micii au fost buni.
4. Sunt împotriva racletelor, bureþilor de ºters condensul sau abureala. Pentru zãpadã am o perie finã cu perii lungi ºi moi, pentru geamuri îngheþate decât sã zgâriu sticla, mai bine dau cu spray, are efect într-un minut, împotriva aburiri geamurilor folosesc AC-ul din dotare combinat cu cãldura set on max.
5. Haine de tot felul de rezervã în maºinã. Deh, 3 kg în plus, creºte consumul.
6. Lanternã funcþionalã sau cu dinam incorporat: lumina fiind mai puþinã în emisfera nordicã cine ºtie când ai nevoie de un lãmpaº.
7. Telefon mobil încãrcat full.
8. Deschid garajul, pornesc motorul, scot maºina, închid garajul ºi plec. Nu turez, nu forþez, toarce ca o drujbã. Ajunge în parametri optimi cam într-o sãptãmânã. De-aia nu folosesc maºina pentru fiecare franzelã.
9. Maºina am luat-o de nouã, toatã documentaþia primitã cu ea am citit-o din titlu pânã în cuprins, nicãieri nu zicea de cartoane puse la radiator sau alte elemente de tuning polar. Se încãlzeºte foarte greu în condiþii de temp. medie -15 grade, asta e, ne îmbrãcãm.
10. Voi apela ºi eu la silicon pe chedere, consider utilã treaba.
11. Aceeaºi motorinã Evo de când mã ºtiu, fie iarnã, fie varã.
12. Nu ies în trafic pânã nu am toate geamurile curate ºi transparente. Urãsc pe cei ce circulã observând traficul din jurul lor printr-un hublou cât litera asta: "O"
L.E. 13. Lanþurile antiderapante omniprezente alãturi de ºosetele de rezervã.
Pentru mine, deci, iarna, pregãtirile sunt la fel în orice condiþii:
1. Rezervorul sã fie minim 80% din capacitate.
2. Cauciucurile de iarnã, întreþinute, dar pe care mã bazez doar 20%. Nu îmi schimb stilul de condus din cauza lor, de bune ce sunt.
3. Lichid spãlat parbriz de calitate îndoit cu alcool sanitar de calitate. DE CALITATE! La -28 grade, pe M2 prin Ungaria eu fãceam cu nervii cã amestecul meu minune nu mai fãcea faþã. Neavând duze încãlzite, am fãcut grãtãrel în jurul duzelor ºi a parbrizului. Micii au fost buni.
4. Sunt împotriva racletelor, bureþilor de ºters condensul sau abureala. Pentru zãpadã am o perie finã cu perii lungi ºi moi, pentru geamuri îngheþate decât sã zgâriu sticla, mai bine dau cu spray, are efect într-un minut, împotriva aburiri geamurilor folosesc AC-ul din dotare combinat cu cãldura set on max.
5. Haine de tot felul de rezervã în maºinã. Deh, 3 kg în plus, creºte consumul.
6. Lanternã funcþionalã sau cu dinam incorporat: lumina fiind mai puþinã în emisfera nordicã cine ºtie când ai nevoie de un lãmpaº.
7. Telefon mobil încãrcat full.
8. Deschid garajul, pornesc motorul, scot maºina, închid garajul ºi plec. Nu turez, nu forþez, toarce ca o drujbã. Ajunge în parametri optimi cam într-o sãptãmânã. De-aia nu folosesc maºina pentru fiecare franzelã.
9. Maºina am luat-o de nouã, toatã documentaþia primitã cu ea am citit-o din titlu pânã în cuprins, nicãieri nu zicea de cartoane puse la radiator sau alte elemente de tuning polar. Se încãlzeºte foarte greu în condiþii de temp. medie -15 grade, asta e, ne îmbrãcãm.
10. Voi apela ºi eu la silicon pe chedere, consider utilã treaba.
11. Aceeaºi motorinã Evo de când mã ºtiu, fie iarnã, fie varã.
12. Nu ies în trafic pânã nu am toate geamurile curate ºi transparente. Urãsc pe cei ce circulã observând traficul din jurul lor printr-un hublou cât litera asta: "O"
L.E. 13. Lanþurile antiderapante omniprezente alãturi de ºosetele de rezervã.
Man super tare explicatia.Colegi de la servici au zis ca sunt nebun dar am ras de mam tinut de burta.Felicitari
- bodyaron
- **
- 257 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2008 Z16LET
- Bucuresti
bodyaron
- Mesaje scrise: 257
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- colbert
- **
- 314 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Astra 2009 1.7 cdti Z 1.7 DTH
- Iasi
colbert
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 1.7 cdti Z 1.7 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
sa va spun ce am eu in masina: -o ladita demontabila din plastic in care am in permanenta:
-una cutie cu pocnitori (pentru iesirile la urs)
-briceag solid
-cabluri de curent
-compresor la 12 volti
-sufa de tractare pe care am folosit-o doar ca si tractor, niciodata ca remorca.
-1l lichid de parbriz
-una pereche manusi din piele pentru interventii iar in caz de nevoie -pentru caldura (a nu se intelege ca le dau foc!)
-1l apa plata
2-3 conserve , da,da, conserve
-una baterie de 12v de la un UPS dezafectat, plina ochi mereu, poate fi de ajutor la pornire.
-una cartela SIM neactivata pentru cazuri extreme.
-la drumuri lungi, nelipsita canistra metalica plina cu motorina.
........nu mai stiu ce am pe acolo, oricum, nu am lanturi.
planuri: -Statie CB de emisie-receptie.
Dar unde pleci frate ! in Himalaya?
--------------------------------------------------------------------------------
-una cutie cu pocnitori (pentru iesirile la urs)
-briceag solid
-cabluri de curent
-compresor la 12 volti
-sufa de tractare pe care am folosit-o doar ca si tractor, niciodata ca remorca.
-1l lichid de parbriz
-una pereche manusi din piele pentru interventii iar in caz de nevoie -pentru caldura (a nu se intelege ca le dau foc!)
-1l apa plata
2-3 conserve , da,da, conserve
-una baterie de 12v de la un UPS dezafectat, plina ochi mereu, poate fi de ajutor la pornire.
-una cartela SIM neactivata pentru cazuri extreme.
-la drumuri lungi, nelipsita canistra metalica plina cu motorina.
........nu mai stiu ce am pe acolo, oricum, nu am lanturi.
planuri: -Statie CB de emisie-receptie.
Dar unde pleci frate ! in Himalaya?
--------------------------------------------------------------------------------
- colbert
- **
- 314 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Astra 2009 1.7 cdti Z 1.7 DTH
- Iasi
colbert
- Mesaje scrise: 314
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 1.7 cdti Z 1.7 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
invest20042001 a scris:sa va spun ce am eu in masina: -o ladita demontabila din plastic in care am in permanenta:
-una cutie cu pocnitori (pentru iesirile la urs)
-briceag solid
-cabluri de curent
-compresor la 12 volti
-sufa de tractare pe care am folosit-o doar ca si tractor, niciodata ca remorca.
-1l lichid de parbriz
-una pereche manusi din piele pentru interventii iar in caz de nevoie -pentru caldura (a nu se intelege ca le dau foc!)
-1l apa plata
2-3 conserve , da,da, conserve
-una baterie de 12v de la un UPS dezafectat, plina ochi mereu, poate fi de ajutor la pornire.
-una cartela SIM neactivata pentru cazuri extreme.
-la drumuri lungi, nelipsita canistra metalica plina cu motorina.
........nu mai stiu ce am pe acolo, oricum, nu am lanturi.
planuri: -Statie CB de emisie-receptie.
Eu iti sugerez sa iei si o oala cu grasime de balena si 10 Kg de petrol lampant!
-una cutie cu pocnitori (pentru iesirile la urs)
-briceag solid
-cabluri de curent
-compresor la 12 volti
-sufa de tractare pe care am folosit-o doar ca si tractor, niciodata ca remorca.
-1l lichid de parbriz
-una pereche manusi din piele pentru interventii iar in caz de nevoie -pentru caldura (a nu se intelege ca le dau foc!)
-1l apa plata
2-3 conserve , da,da, conserve
-una baterie de 12v de la un UPS dezafectat, plina ochi mereu, poate fi de ajutor la pornire.
-una cartela SIM neactivata pentru cazuri extreme.
-la drumuri lungi, nelipsita canistra metalica plina cu motorina.
........nu mai stiu ce am pe acolo, oricum, nu am lanturi.
planuri: -Statie CB de emisie-receptie.
- vectraph
- **
- 133 mesaje
- din 20 Mar 2006
- Bucuresti
vectraph
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2006
- Mesaj Privat