- opelgts2
- **
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
Regenerare la filtru de particule.Mergi cu ea cativa zeci de km mai tare a se citi da-i cox si se regenereaza filtrul singur
intradevar se regereaza si asa dar este mai bine regenerarea cu Tech2 deoarece dureaza cca 25 min,si se curata mai bine decit daca ai merge o distanta mai mare si turata,eu am tinut.o in 3500rpm cca 63 km si nu prea sa rezolvat nika,dar cand am facut acea regenerare cu Tech2 sa cunoscut,parca pornise.m o raba veche ce nu a mai fost pornita de mult timp,asa mult fum mi.a scos,caciea se tureaza treptat pina ajunge acea galerie cu filtrul la o temperatura adecvata de a se putea arde(dezlipi) acea funingene uleioasa de pe filtru,caci mergand cu veteza nu mai apuca sa se incinga galeria,caci in mers aerul ce.l strapunge masina in mers raceste efectiv tot circuitul,asa ca este mai indicat o regenerare cu Tech2 sau un program adecvat ,sa aiba functia asta ,cel putin cu vectra am patit asa am tot mers km buni cu ea intr.o treapta inferioara de a avea turatie mare sa se incinga si nika,am mai dat si acea galerie jos si am spalat.o cu jet de apa fierbinte,am bagat solutie de spalat motoare la o spalatorie auto,dupa care am lasat.o cateva ore,am jetuit.o bine ,dupa care inca 2 ore lasata la uscat cat de cat ,dupa care cox,si nu viteza ci mai mult turata in 3500rpm,am facut si 2 regenerari cu acel program Tech2 si acum sunt f f f multumit de masina
numa de bine
intradevar se regereaza si asa dar este mai bine regenerarea cu Tech2 deoarece dureaza cca 25 min,si se curata mai bine decit daca ai merge o distanta mai mare si turata,eu am tinut.o in 3500rpm cca 63 km si nu prea sa rezolvat nika,dar cand am facut acea regenerare cu Tech2 sa cunoscut,parca pornise.m o raba veche ce nu a mai fost pornita de mult timp,asa mult fum mi.a scos,caciea se tureaza treptat pina ajunge acea galerie cu filtrul la o temperatura adecvata de a se putea arde(dezlipi) acea funingene uleioasa de pe filtru,caci mergand cu veteza nu mai apuca sa se incinga galeria,caci in mers aerul ce.l strapunge masina in mers raceste efectiv tot circuitul,asa ca este mai indicat o regenerare cu Tech2 sau un program adecvat ,sa aiba functia asta ,cel putin cu vectra am patit asa am tot mers km buni cu ea intr.o treapta inferioara de a avea turatie mare sa se incinga si nika,am mai dat si acea galerie jos si am spalat.o cu jet de apa fierbinte,am bagat solutie de spalat motoare la o spalatorie auto,dupa care am lasat.o cateva ore,am jetuit.o bine ,dupa care inca 2 ore lasata la uscat cat de cat ,dupa care cox,si nu viteza ci mai mult turata in 3500rpm,am facut si 2 regenerari cu acel program Tech2 si acum sunt f f f multumit de masina
numa de bine
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- hot
- ***
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
- opelgts2
- **
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
daca pe op=com iti arata ca ai filtru particule,inseamna ca trebe sa te uiti sub masina la toba de pe mijloc are 2 furtune pe capetele tobei plus mai are ca un fel de sonda de catalizator(asemanatoare) si cu.n fir ce indica temperatura din toba(din filtru) acea sonda anunta calculatorul masinii ca ar fi timpul sa i se dea o regenerare,daca ai computer de bord si.ti arata consumul instant acolo trebe urmarit ,daca el indica consum de 0.6/h inseamna ca este consumul super ok si nu.si face regenerare,dar daca el indica 4.57 5,6/h inseamna ca masina isi da regenerare singura,moment in care nu trebe oprit motoul,sa nu.i opresti procesul de curatare,ci mai bine in clipa stai si o turezi in cca 3000/3500rpm pentru a.i incalzi bine galeria
dar ma intai trebe vazute acele 2 conducte si acea sonda,daca le ai pe toba,
bafta
dar ma intai trebe vazute acele 2 conducte si acea sonda,daca le ai pe toba,
bafta
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- opelgts2
- **
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
- hot
- ***
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Cassino
- **
- 129 mesaje
- din 27 Oct 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
Cassino
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut. Spuneti de filtrul de particule infundat? Am o Vectra C Caravan, 1.9 cdti 120 cp, de 1600 kg si maninca 6 afara si 8,5 in oras, 9 cu aerul pornit. Dar la 2-3000 km motorul intra intr-un proces comandat de calculator care curata filtrele de evacuare. Dureaza 15-20 min, la relanti consumul instantaneu arata 4,5 l/h, iar la esapament se simt gaze fierbinti si miros de ars.
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
Cassino a scris:Salut. Spuneti de filtrul de particule infundat? Am o Vectra C Caravan, 1.9 cdti 120 cp, de 1600 kg si maninca 6 afara si 8,5 in oras, 9 cu aerul pornit. Dar la 2-3000 km motorul intra intr-un proces comandat de calculator care curata filtrele de evacuare. Dureaza 15-20 min, la relanti consumul instantaneu arata 4,5 l/h, iar la esapament se simt gaze fierbinti si miros de ars.
Este un consum foarte BUN, cel putin asa cred eu...
Mie-mi ia vreo 10-11 cu aerul pornit, asta in Bucuresti.
Masina din semnatura.
- deleted-18718
- **
- 317 mesaje
- din 21 Mai 2008
deleted-18718
- Mesaje scrise: 317
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
De o vreme incoace ma bate gandul la un schimb, Vectra C din semnatura cu o Astra H ( cosmo) cdti 150 cp noua ( afaceri de familie ) , motivul : comsum 12 % oras mers destil de sportiv, vede motorul des 5000+ rpm. Dar vad aici ca si CDTI 150cp se apropie de 11% in aceias conditii de condus ,asa ca ...
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- deleted-18718
- **
- 317 mesaje
- din 21 Mai 2008
deleted-18718
- Mesaje scrise: 317
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
- claudiu1178
- **
- 261 mesaje
- din 16 Nov 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
claudiu1178
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Babanu
- **
- 220 mesaje
- din 13 Mar 2005
- Rekord 1962
- Bucuresti
Babanu
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1962
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2005
- Mesaj Privat
- claudiu1178
- **
- 261 mesaje
- din 16 Nov 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
claudiu1178
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2008
- Mesaj Privat
l-am curatat in urma cu ceva timp se pare ca problema nu este de la egr ,nu gasesc un meserias care sa ma lamureasca cu problema .din cand in cand in timpul mersului creste consumul aratat de computerul masinii la relanti imi arata 2,... litri chiar si 3,... litri si se simte un zgomot ciudat la motor.(trepideaza)dupa care opresc motorul si merge normal aratand un consum de 0.6litri.nu reusesc sa inteleg care este cauza. daca ma poate ajuta cineva ?
- Edwin
- *******
- 6,004 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,004
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
claudiu1178 a scris:l-am curatat in urma cu ceva timp se pare ca problema nu este de la egr ,nu gasesc un meserias care sa ma lamureasca cu problema .din cand in cand in timpul mersului creste consumul aratat de computerul masinii la relanti imi arata 2,... litri chiar si 3,... litri si se simte un zgomot ciudat la motor.(trepideaza)dupa care opresc motorul si merge normal aratand un consum de 0.6litri.nu reusesc sa inteleg care este cauza. daca ma poate ajuta cineva ?
Cred ca masina ta este echipata cu filtru de particule ( DPF ) , care "din cand in cand" face regenerarea si de acea creste si consumul. Regenerarea tine cca.15-20 minute timp in care nu este recomandata oprirea motorului. Cauta pe forum si vei gasi discutii despre filtrul de particule si regenerarea acestuia. Numai bine.
- claudiu1178
- **
- 261 mesaje
- din 16 Nov 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
claudiu1178
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,004 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,004
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
claudiu1178 a scris:eu stiu ca nu are filtru de particule,nici in talonul masinii din franta nu era trecut ,si nici pe cel de la noi nu este trecut..este posibil sa aiba si sa nu fie trecut( dpf)
Sigur cã este posibil. Avem multe relatãri pe forum de la colegi care au "pãþit-o" la RAR: maºina avea DPF dar nu a fost trecut in CI. Cel mai simplu faci o verificare vizualã: te apleci sub maºinã ºi vezi dacã este montat acest filtru de particule. Pentru a vedea cum aratã DPF citeºte acest topic: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=41401. Sunt câteva poze edificatoare. Numai bine.
- claudiu1178
- **
- 261 mesaje
- din 16 Nov 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
claudiu1178
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,004 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,004
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat