- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
electronistul a scris:Inseamna ca ne vom baza din nou pe semnele benevole date cu farurile pentru cei care vin din sens opus.
...
Asta este, circulam legal
...
Asta este, circulam legal
Eu sunt convins ca vom gasi antidotul si la astea. Acum am un detector foarte slab (cobra 7000) asa ca din banii pana la un bel 9... pot sa-mi iau o statie, la care nu mai au ce-i face.
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
Urasc sa trebuiasca sa stau cu urechea pe feluritele moduri in care TIR-istii si-o baga si si-o scot. Am fost radioamator o vreme, stiu cum arata un trafic radio civilizat si cum suna banda CB in momentul de fata si refuz din principiu sa dau banii pe o statie ca sa stau cu asa ceva in masina. Voi avea copii, mai bine pun un DVD cu desene animate cand merg la drum lung si ma bucur si eu de ispravile lui Tom&Jerry, decat sa le aud vocile lor distorsionate intr-un difuzor de 3 lei. Si ... eu unul voi merge legal Urez mult succes tuturor vitezomanilor - si mie imi place sa ma duc tare pe unde se poate, iar daca se va gasi un detector UberPerformant care sa detecteze corect si fara alarme false aparatele "Bee III", voi cocheta cu ideea achizitionarii lui.
toate cele bune !
toate cele bune !
- andreistancu89
- **
- 115 mesaje
- din 27 Mar 2007
- Astra 1999 1.8 l
- pitesti
andreistancu89
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: pitesti
- Masina: Astra 1999 1.8 l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2007
- Mesaj Privat
i-am vazut si eu din intamplare pe curcani cand treceau cu carele mortuare spre valcea si nu mergeau chiar legal aveau sirene si girofarele in functiune si depaseau si pe linia continua. Cat de legal sa fie? aveau oare vreo urgenta sau erau in misiune (aaa faceau rodaju)
Ne-au pacalit ei prin pitesti cu niste radare fixe vreo cateva luni pana am aflat din sursa sigura ca e vrajeala nu trimite nimeni acasa nimic. bani cheltuiti degeaba mai bine asfaltau si "topeau" zapada
Ne-au pacalit ei prin pitesti cu niste radare fixe vreo cateva luni pana am aflat din sursa sigura ca e vrajeala nu trimite nimeni acasa nimic. bani cheltuiti degeaba mai bine asfaltau si "topeau" zapada
- Libra
- ******
- 4,007 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,007
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Niste material documentar de la producator: Radar BEE III from MPH Industries
Se pare ca lucreaza in banda Ka.
Se pare ca lucreaza in banda Ka.
- siirm
- **
- 322 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Vectra 2007 3.0 CDTi
- Bucuresti
siirm
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 3.0 CDTi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Problema este daca mai sunt bune de ceva detectoarele de radar care le avem.
Beltronics rx55 pro care il am are si banda Ka. Oare este suficient de bun ca sa detecteze aceste noi radare care se pare ca sunt foarte "silentioase"?
Probabil singurul mod de a afla este sa impartasim aici din experientele noastre.
Stima,
Beltronics rx55 pro care il am are si banda Ka. Oare este suficient de bun ca sa detecteze aceste noi radare care se pare ca sunt foarte "silentioase"?
Probabil singurul mod de a afla este sa impartasim aici din experientele noastre.
Stima,
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- gobelu
- ***
- 977 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
gobelu
- Mesaje scrise: 977
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
Am gasit eu ceva relevant pt bee3.
http://www.youtube.com/watch?v=yFvyqqIvEpM
Nu luati in seama muzica de la inceput.
Ideea e ca il aveau pornit.Dar cu functia de pop-on...nu cred ca mai avea vreo sansa.
Inca mai caut ceva legat de bell.
Chiar nu te mai salveaza nici un detector la jucaria asta :
http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=yFvyqqIvEpM
Nu luati in seama muzica de la inceput.
Ideea e ca il aveau pornit.Dar cu functia de pop-on...nu cred ca mai avea vreo sansa.
Inca mai caut ceva legat de bell.
Chiar nu te mai salveaza nici un detector la jucaria asta :
http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
- Libra
- ******
- 4,007 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,007
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Bel-ul meu stie (zice cartea) si POP-mode. Sper sa faca treaba. Si sper sa am mereu un "iepuras" care sa fie undeva destul de in fata sa prind cand il "citeste" pe el.
Nu m-ar deranja radarele astea daca i-ar taxa in primul rand pe teribilisti si pe inconstienti, nu sa stea la panda pentru 61 sau 101 km/h.
Nu m-ar deranja radarele astea daca i-ar taxa in primul rand pe teribilisti si pe inconstienti, nu sa stea la panda pentru 61 sau 101 km/h.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- gobelu
- ***
- 977 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
gobelu
- Mesaje scrise: 977
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- gobelu
- ***
- 977 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
gobelu
- Mesaje scrise: 977
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
- alexey
- ***
- 861 mesaje
- din 01 Dec 2007
- Astra 2001
- Botosani
alexey
- Mesaje scrise: 861
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2007
- Mesaj Privat
ATENTIE ! Politia Rutiera va fi dotata cu aparate radar de ultima generatie
Ministerul de Interne va achizitiona cu fonduri europene un lot de 2.000 de autovehicule dotare cu aparate radar ce se pretind a face parte din ultimele generaþii utilizate de politiile din Europa.
Toate vor fi Dacii Logan MCV, cu motoare 1,5 dci de 86 CP, dotate cu:
* geamuri electrice
* ABS
* aer conditionat
* blocurile optice pe capota
* sirena, girofar si proiectoare, precum si difuzoare de 100 W
* etilotest
* statie de emisie-recepþie fixa ºi mobila
* set de cauciucuri de vara
* set de cauciucuri de iarna
Aparatele radar sunt fabricate in Marea Britanie, au camere video mai performante, iar pe langa antena radar, poseda ºi un dispozitiv GPS care menþioneaza cu exactitate locul unde actiona aparatul. Noile aparate radar au posibilitatea de a monitoriza separat fiecare sens de circulatie.
Camerele video au o opticã mai performantã (26x) si sunt dotate cu sistem de filmare in infrarosu oferind posibilitatea actionarii si in zone neiluminate.
De asemenea aparatele radar stocheaza informatiile pe hard-disk si pot functiona in regim "stand-by" perioada in care aparatul nu emite unde si il face aproape imposibil de dectat de catre detectoarele radar.
Din ce am citit pe pagina, noile aparate au venit pentru Romania dotate cu antena in banda K, deci cea folosita de 99% din radarele din Romania si pana acum! Aparatele sunt Radar BEE III
Caracteristici:
* Automatic Same Direction (ASD) mode
Aceasta functie elimina necesitatea de a apasa unul dintre butoanele "mai repede" sau "mai incet" ce erau prezente la vechiul model de aparate radar, prin care trebuia sa apesi butonul corespunzator in functie de situatia in care te aflai cu masina de patrulare fata de autoturismul "target" (a carui viteza doreai sa o stabileasca aparatul), in situatia in care aparatul radar era in miscare. In concluzie multumita acestei functii noile aparate fac acesta treaba automat.
* Directional stationary mode
Aceasta functie permite aparatului sa stabileasca si sa monitorizeze viteza de deplasare a unui vehicul diferentiand cele doua sensuri de mers, astfel ca si in cazul in care pe sensul de mers opus (adica cel ce nu a fost selectat sa fie monitorzat) trece un vechicul, aparatul nu va fi "incurcat" chiar daca acesta este mai aproape si reflexia de unde este mai buna. In concluzie aparatul radar poate face diferenta dintre autovehiculele ce se deplaseaza prin raza sa, in functie de sensul de deplasare al fiecarui vehicul.
* Fastest target mode
Este functia ce permite aparatului sa stabileasca si sa monitorizeze continuu vehiculul ce se deplaseaza cel mai rapid, eliminand acele situatii cand un vehicul care se deplasa mai repede dar se afla in vecinatatea unui autobuz, camion, etc nu era depistat de aparat datorita faptului ca radarul monitoriza viteza vehiculului de la care avea cea mai buna reflexie a undelor.
* POP™ technology
Aceasta facilitate este patentata de acest producator si nu este nimic altceva decat un mod de functionare foarte asemanator cu acel mult dezbatut "instant-on" ce a fost introdus de catre fabricant prin constructie in functiile aparatului. Si modelele vechi puteau face acest lucru, dar nu aveau un dispozitiv special conceput pentru asta, ceea ce a dat ocazia tuturor necunoscatorilor sa spuna ca masuratorile nu se efectuau corect, ceea ce e total fals. Acum se pare ca producatorii o pun "by default", sau cine stie, o fi fost o conditie in caietul de sarcini.
Sursa : http://www.politisti.ro/top...__94&#entry94
pana acum am vazut doar una asemenea masina in Barlad
Ministerul de Interne va achizitiona cu fonduri europene un lot de 2.000 de autovehicule dotare cu aparate radar ce se pretind a face parte din ultimele generaþii utilizate de politiile din Europa.
Toate vor fi Dacii Logan MCV, cu motoare 1,5 dci de 86 CP, dotate cu:
* geamuri electrice
* ABS
* aer conditionat
* blocurile optice pe capota
* sirena, girofar si proiectoare, precum si difuzoare de 100 W
* etilotest
* statie de emisie-recepþie fixa ºi mobila
* set de cauciucuri de vara
* set de cauciucuri de iarna
Aparatele radar sunt fabricate in Marea Britanie, au camere video mai performante, iar pe langa antena radar, poseda ºi un dispozitiv GPS care menþioneaza cu exactitate locul unde actiona aparatul. Noile aparate radar au posibilitatea de a monitoriza separat fiecare sens de circulatie.
Camerele video au o opticã mai performantã (26x) si sunt dotate cu sistem de filmare in infrarosu oferind posibilitatea actionarii si in zone neiluminate.
De asemenea aparatele radar stocheaza informatiile pe hard-disk si pot functiona in regim "stand-by" perioada in care aparatul nu emite unde si il face aproape imposibil de dectat de catre detectoarele radar.
Din ce am citit pe pagina, noile aparate au venit pentru Romania dotate cu antena in banda K, deci cea folosita de 99% din radarele din Romania si pana acum! Aparatele sunt Radar BEE III
Caracteristici:
* Automatic Same Direction (ASD) mode
Aceasta functie elimina necesitatea de a apasa unul dintre butoanele "mai repede" sau "mai incet" ce erau prezente la vechiul model de aparate radar, prin care trebuia sa apesi butonul corespunzator in functie de situatia in care te aflai cu masina de patrulare fata de autoturismul "target" (a carui viteza doreai sa o stabileasca aparatul), in situatia in care aparatul radar era in miscare. In concluzie multumita acestei functii noile aparate fac acesta treaba automat.
* Directional stationary mode
Aceasta functie permite aparatului sa stabileasca si sa monitorizeze viteza de deplasare a unui vehicul diferentiand cele doua sensuri de mers, astfel ca si in cazul in care pe sensul de mers opus (adica cel ce nu a fost selectat sa fie monitorzat) trece un vechicul, aparatul nu va fi "incurcat" chiar daca acesta este mai aproape si reflexia de unde este mai buna. In concluzie aparatul radar poate face diferenta dintre autovehiculele ce se deplaseaza prin raza sa, in functie de sensul de deplasare al fiecarui vehicul.
* Fastest target mode
Este functia ce permite aparatului sa stabileasca si sa monitorizeze continuu vehiculul ce se deplaseaza cel mai rapid, eliminand acele situatii cand un vehicul care se deplasa mai repede dar se afla in vecinatatea unui autobuz, camion, etc nu era depistat de aparat datorita faptului ca radarul monitoriza viteza vehiculului de la care avea cea mai buna reflexie a undelor.
* POP™ technology
Aceasta facilitate este patentata de acest producator si nu este nimic altceva decat un mod de functionare foarte asemanator cu acel mult dezbatut "instant-on" ce a fost introdus de catre fabricant prin constructie in functiile aparatului. Si modelele vechi puteau face acest lucru, dar nu aveau un dispozitiv special conceput pentru asta, ceea ce a dat ocazia tuturor necunoscatorilor sa spuna ca masuratorile nu se efectuau corect, ceea ce e total fals. Acum se pare ca producatorii o pun "by default", sau cine stie, o fi fost o conditie in caietul de sarcini.
Sursa : http://www.politisti.ro/top...__94&#entry94
pana acum am vazut doar una asemenea masina in Barlad
- alexbeta1010
- *
- 1 mesaje
- din 26 Jun 2009
- Neamt
alexbeta1010
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca este in modul 'pitit' nu sesizeaza detectorul decit cind te inhata, adica bip si trage pe dreapta. Detectoarele de doi bani posibil sa nu faca nici macar bip . Singura sansa e sa mergi pe la 'limita' cu un iepure in fata, ala o incaseaza si tu ai timp sa frinezi, sigur nu vor folosi pe emitator continuu decit daca vor sa fie coada la PV.
Vom ajunge sa circulam ca in BG, aia au punctele lor in care stau si cam fac treaba, eu am avut pina acum nasul bun si am scapat de bulgaroi.
Vom ajunge sa circulam ca in BG, aia au punctele lor in care stau si cam fac treaba, eu am avut pina acum nasul bun si am scapat de bulgaroi.