Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • ebh

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
mihnea a scris:
ebh a scris:oricum, la motoarele aspirate nu prea se folosesc metode de a raci aerul inainte de intrarea in motor, deci, probabil ca nu sunt destul de eficiente. daca ai turbo merita sa experimentezi, daca nu, nu. pui un cold air intake si iti ajunge.


Eu am vazut Civic Type R si Corvette cu NOS si fug amandoua de rup pamantul.


alta mancare de peste.... aia baga nos in motor, si nu pt racire Wink
  • nuiandrei

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985 2000 8v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2005

  • Mesaj Privat
pai unde crezi ca am vrut sa bag co2?????
era o alternativa la nos pentru ca ziceau pe site ca la peste 500 grade se descompune similar cu no2 Crying or Very sad
dar daca tot mi-am luat toata instalatia tot fac eu ceva ghidusii cu ae Twisted Evil
  • nitro_od

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1987 16NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ca sa lamurim cateva aspecte trebuie specificat ca , desi cele 2 gaze ( NO2 si CO2) seamana si au in comun oxigenul iar din punct de vedere chimic sunt oxizi, fiecare dintre ele reactioneaza in mod diferit cu hidrocarburile ( combustibilul).
trebuie stabilit de la bun inceput ca CO2 nu se descompune termic ci se fixeaza ( vezi principiul de functionare al tobei catalitice).
apoi, cei care stiu ceva chimie au sa priceapa ce incerc sa povestesc aici, sa lamurim rolul azotului in NO2 de vreme ce oxigenul este clar ca ar trebui sa ajute la marirea volumului de amestec in cilindrii ( odata cu O se debiteaza si alimentarea cu benzina):
deci, Oxigenul reactioneaza cum nu se poate mai violent cu derivatii petrolieri (oricare ar fi ei) fara a avea nevoie de aprindere auxiliara (foc sau scanteie),
combinand amestecul aspirat cu NO2, se evita reactia prematura in admisie si astfel poate ajunge in cilindru,
aici, la temp. de peste 400C, NO2 se descompune in O2 si azot, oxigenul intretine arderea conferindu-i un surplus de randament ,
rolul azotului este acela de a amortiza explozia foarte violenta datorita capacitatii sale de comprimare.
reactia cu oxigenul este atat de violenta si puternic exoterma (cu degajare de temp. f. inalta)incat supraalimentarea cu NO2 are loc anumite conditii (peste 3500rpm si in trepte superioare de viteza) si pe durata limitata de timp (max 10/15s) urmata de timp de racire a motorului!
CO2 nu se manifesta decat ca inhibitor de vreme ce nu intretine arderea(folosit direct in admisie) si ar putea fi folosit ca gaz de racire indirect dar cu rezultate modeste incat nu merita efortul!
parerea mea !
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR