- Paulll
- ****
- 1,207 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- mariocove
- **
- 321 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
mariocove
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salut ! Stiu ca topicul se refera la Vectra B si Astra G si imi cer scuze de off topic,dar la o Vectra A,C20NE se poate aplica aceeasi metoda?Si la mine intra in viteza destul de greu si agata in treptele 1-2-3 si ma enerveaza rau,ce este de facut pt a scapa de problema asta?Am vazut ca SUPERDRAGOS le-a venit de hac si modelelor mai vechi ,poate ma mai ajutati cu ceva sfaturi.Eu personal am curatat si la schimbator si la motor(unde intra in cutie) cu WD 40 si apoi am uns cu vaselina si se simte o oarecare ameliorare,dar nu suficienta
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- mariocove
- **
- 321 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
mariocove
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
Multumesc ft ft mult de intentie DB77AAA,insa nu cred ca se potriveste la mine,cel putin din pozele de mai sus,nu cred,pare un pic diferit sistemul.Cat despre drumul spre tine nu ar fi o problema,stam destul de aproape.Problema ar fi de compatibilitate...o sa ma mai interesez pe aici sa vad ce si cum...si iti raman recunoscator pt gest.
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Ideea lui gabiopel mi se pare mai buna din pc de vedere tehnic, datorita faptului ca se umple jocul de jur imprejur cu material.
O alta solutie pe care mi-a dat-o un coleg de forum si mi s-a parut cea mai buna - a fost acea de a imbraca bila tijei de schimbator intr-o bila de ping-pong
Ideea este de a suplini uzura de jur - imprejur cu un adaos de material.
Eu am incercat cu banda de teflon - am asa ceva de 0,8 mm - ca un fel de scotch mai rigid, a stat ceva timp dar a sarit in timp.
De aceea ca solutia sa fie optima - trebuie demontata tija schimbatorului de viteze
O alta solutie pe care mi-a dat-o un coleg de forum si mi s-a parut cea mai buna - a fost acea de a imbraca bila tijei de schimbator intr-o bila de ping-pong
Ideea este de a suplini uzura de jur - imprejur cu un adaos de material.
Eu am incercat cu banda de teflon - am asa ceva de 0,8 mm - ca un fel de scotch mai rigid, a stat ceva timp dar a sarit in timp.
De aceea ca solutia sa fie optima - trebuie demontata tija schimbatorului de viteze
- ciucurica
- **
- 186 mesaje
- din 31 Oct 2008
- Vectra 1999 X16XEL
- Bucuresti
ciucurica
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2008
- Mesaj Privat
salut, eu recent am schimbat ulei din cutie, am zis ca asta e problema, si merge mai bine, se infinge mult mai bine, dar..... tot la fel intra ina treapta 1 si 2, adica cand bag in treapta 1 trebuie sa dau nitel spre 2 si apoi sa imping si pt 2 sa trag tare si sa ma rog sa intre frumos, si nu vrea sa intre din 3 in 2.
Puteti sa imi spuneti daca folosesc metoda asta, adica sa bag plastic la schimbator stric ceva? adica exista riscul sa maresc spatiul? Si trebuie sa scot tot schimbatorul cu tija si sa raman doar cu sistemul acolo dupa care sa bag tija schimbatorului sau pot direct fara sa ma chinui foarte mult. pun intrebari ca sa nu stric, o intrebare nu strica
LE: acum m-am uitat pe poze de pe telefonul mobil ca nu le incarca site-ul. am observat in pozele lui adrian terinte ca la el schimbatorul este imbracat intr-o camasa neagra, iar sub camasa este un fel de forma maronie. Eu am scos azi dim cat eram la semafor mansonul de la schimbator, si la mine sub manson este doar sistemul de plastic in care se afla si bila schimbatorului si in rest cateva cabluri si gata. se vede caroseria. si este mult mai gol si mai dezbracat sistemul de la schimbator. o sa ii fac poze si sa pun poate imi spuneti si mie ce sa fac. pt ca ideea este buna si simpla si rapida.
PS eu am cutie de viteze F13/F17 pe vectra b2, 1999, x16xel. voi pe ce fel de cutii ati mai experimentat?
Puteti sa imi spuneti daca folosesc metoda asta, adica sa bag plastic la schimbator stric ceva? adica exista riscul sa maresc spatiul? Si trebuie sa scot tot schimbatorul cu tija si sa raman doar cu sistemul acolo dupa care sa bag tija schimbatorului sau pot direct fara sa ma chinui foarte mult. pun intrebari ca sa nu stric, o intrebare nu strica
LE: acum m-am uitat pe poze de pe telefonul mobil ca nu le incarca site-ul. am observat in pozele lui adrian terinte ca la el schimbatorul este imbracat intr-o camasa neagra, iar sub camasa este un fel de forma maronie. Eu am scos azi dim cat eram la semafor mansonul de la schimbator, si la mine sub manson este doar sistemul de plastic in care se afla si bila schimbatorului si in rest cateva cabluri si gata. se vede caroseria. si este mult mai gol si mai dezbracat sistemul de la schimbator. o sa ii fac poze si sa pun poate imi spuneti si mie ce sa fac. pt ca ideea este buna si simpla si rapida.
PS eu am cutie de viteze F13/F17 pe vectra b2, 1999, x16xel. voi pe ce fel de cutii ati mai experimentat?
- ciucurica
- **
- 186 mesaje
- din 31 Oct 2008
- Vectra 1999 X16XEL
- Bucuresti
ciucurica
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salut, am atasat poze cu schimbatorul meu, sper sa ma ajutati si pe mine, acum ca s-a mai incalzit nitel simptomele sunt urmatoare: la pornire merge mai greu, cred ca din cauza uleiului, o las sa se incalzeasca, plec si pe drum cam vreo 10 min intra destul de greu in 1 si 2, parca se blocheaza de treptele din interior, dupa incepe din senin sa meaga super lin, dar cand o trec din 3 in 2 se impotmoleste si la fel din 1 in 2 dar mai rar dupa ce se incalzeste.
PS: cat costa o reglare de timonerie?
PS: cat costa o reglare de timonerie?
- al3xtrana
- ***
- 521 mesaje
- din 19 Jun 2008
- Dolj
al3xtrana
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2008
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Prietene ciucurica - problema ta este de la Placa de presiune si ceva de la rulument - asa tind sa inclin dupa simptomele pe care le-ai prezentat. La nuca schimbatorului ce sunt acele firimituri? Spanul acela din ce material este?
Poti sa faci un reglaj al timoneriei, dar cred ca totusi simptomele tale or sa persiste. Ai schimbat vreo data ambreiajul?
Cati Km are masina?
Poti sa faci un reglaj al timoneriei, dar cred ca totusi simptomele tale or sa persiste. Ai schimbat vreo data ambreiajul?
Cati Km are masina?
- ciucurica
- **
- 186 mesaje
- din 31 Oct 2008
- Vectra 1999 X16XEL
- Bucuresti
ciucurica
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2008
- Mesaj Privat
pai masina a intrat in posesia mea pe la 182000km, si cred ca a intrat in tara undeva la 175000km. Acum are 200517km placa si rulmentul nu le-am schimbat, momentan nu am probleme de genul, sa nu plece sau sa imi caraie ambreiajul, dar problemele sunt multe si difera, deci ar putea sa fie si de la asta. Acele firimituri am vazut azi ca este defapt vaselina intarita. span? am fost la mecanic in pauza de masa, si mi-a zis ca cel mai bine sta si o testeaza sa vada ce are. a zis ca posibil sa fie de la bucsa de la schimbator sa se fi uzat si sa o ia pe aratura. imi este mila de ea cand o bag in viteze, abia astept sa se incalzeasca cutia ca sa mearga frumos.
dar mi se pare cam ciudata faza cu plasticul in nuca....adica....daca se macina palsticul sau se rupe si intra pe undeva?
dar mi se pare cam ciudata faza cu plasticul in nuca....adica....daca se macina palsticul sau se rupe si intra pe undeva?
- dan3000one
- *
- 3 mesaje
- din 05 Mar 2010
- Astra 2005 1.7cdti
- Braila
dan3000one
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2005 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2010
- Mesaj Privat
Multumesc pt solutiile oferite, dar nu ma prea pricep sa fac singur toate astea, asa ca daca tot va trebui anul asta sa schimb placutele de frana, o sa incerc sa rezolv si problema asta la servis.
Apropo de placute de frana: sa merg pe mana servisului si sa accept placutele lor sau sa mi le cumpar eu si ei doar sa le monteze? Cum e mai bine si mai rentabil financiar ? Daca va trebui sa le cumper eu ce marca sa fie ele ?
Apropo de placute de frana: sa merg pe mana servisului si sa accept placutele lor sau sa mi le cumpar eu si ei doar sa le monteze? Cum e mai bine si mai rentabil financiar ? Daca va trebui sa le cumper eu ce marca sa fie ele ?
- ciucurica
- **
- 186 mesaje
- din 31 Oct 2008
- Vectra 1999 X16XEL
- Bucuresti
ciucurica
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2008
- Mesaj Privat
- al3xtrana
- ***
- 521 mesaje
- din 19 Jun 2008
- Dolj
al3xtrana
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2008
- Mesaj Privat
- ciucurica
- **
- 186 mesaje
- din 31 Oct 2008
- Vectra 1999 X16XEL
- Bucuresti
ciucurica
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2008
- Mesaj Privat
- popilaumari
- *
- 15 mesaje
- din 03 Jan 2010
- Vectra 1999 x18xe
- Prahova
popilaumari
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1999 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2010
- Mesaj Privat
- popilaumari
- *
- 15 mesaje
- din 03 Jan 2010
- Vectra 1999 x18xe
- Prahova
popilaumari
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1999 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2010
- Mesaj Privat
- stocariu
- ***
- 733 mesaje
- din 01 Jul 2006
- Vectra 2003 z18xe
- Bucuresti
stocariu
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2006
- Mesaj Privat
aNaTo
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2009
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,542 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,542
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
La modelel mai vechi (astra F sau vectra A) pe bila aceea de pe axul schimbatorului este o garnitura de cauciuc ce merge inlocuita in 3 min. Se gaseste la dealer ..in 2006 era 10-15 lei. Am inlocuit-o la ex astra F. Rezultatele sunt asemenatoare: se ia mult din jocul acela dintre nuca(bila) si inel.
- stocariu
- ***
- 733 mesaje
- din 01 Jul 2006
- Vectra 2003 z18xe
- Bucuresti
stocariu
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2006
- Mesaj Privat
livcro a scris:La modelel mai vechi (astra F sau vectra A) pe bila aceea de pe axul schimbatorului este o garnitura de cauciuc ce merge inlocuita in 3 min. Se gaseste la dealer ..in 2006 era 10-15 lei. Am inlocuit-o la ex astra F. Rezultatele sunt asemenatoare: se ia mult din jocul acela dintre nuca(bila) si inel.
Eu am cumparato degeaba aceea garnitura, la Vectra b2 nu merge desi o arata in EPC. Daca ii trebuie cuiva i-o dau cu 10 roni, a fost 20 de roni(originala gm).