Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Vacumurile se duc in reductor, nu in diferential?
Skip ads

  • stoicaaurelian

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu am fost foarte atent unde se duc,de la motor am vazut ca coboara cam 6 conducte,care nu stiu ce fac,dar cuplajul am vazut unde e si e elctric,cand am dat cutia jos nu am dat de nimic vacum,vacum cred ca e la diferentialul fatza,ca acolo mai e o butelie ceva rezervor de vacum
  • carlouk

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1998 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Uite ce am gasit intr-un manual de Frontera A. Traducerea ar fi urmatoarea (strict la 4H): 4H oferã cea mai mare aderenþã pe drumuri umede ºi alunecoase. Mecanismul de blocare a butucilor din faþã ar trebui sã fie blocate. Viteza vehiculului nu poate depãºi 100 kilometri pe orã.
Problema e ca nu stiu daca e valabil pentru MRL-urile mecanice sau/si automate!? Oare?

  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal stelea. problema asta am avut-o eu daca-ti mai amintesti fiindca un "mecanic" a spus ca am calculatorul de 4x4 defect ceace nu erea adevarat. masina a fost cumparata cu acest "defect". am fost cu ea la alt service si am vazut ce a facut mecanicul. deci cuplajul este pe reductor, iar vacumul face culplarea. uite de ce spun asta; masina erea suspendata pe elevator cu un mecanic in ea care a pornit motorul. mecanicul celalalt avea un aparat , cam ca un cititor de defecte, care avea un buton. cu motorul pornit putin turat rotile se invirteau cu turatii diferite, el invirtea dintr-un buton si ele incepeau sa se invirte cu aceeas turatie. am intrebat si mi-a spus ca regleaza vacumul ca repartitie si valoare.nu ma intreba ce insemna. avea legatura cu aparatul prin doua furtunase. de aceea am spus ca , cuplarea se face prin intermediul butonului de pe bord care este doar un simplu intrerupator electric care probabil comanda un electro ventil deoarece cind cuplezi din buton cu contactul pus se aude un zgomot de cuplare. mai departe cum functioneaza nu pot sa ma exprim fiindca nu cunosc problema , dar de ce m-am lovi pot cel putin sa povestesc, daca un sa explic.
  • U_TUNING

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1984 c20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Mai am si eu o intrebare....astazi am cuplat 4x4 pe high au inceput sa se auda ca niste scrasnituri metalice dupa ce depasesc 20 km/h si mai mult decat atat ...cand merg cu viteza mai mare, pe masura ce cresc viteza incepe sa vibreze foarte tare.
Nu este ca un huruit constant...ca acela facut de niste pinioane stricate!
Am verificat uleiul din diferentiale si este curat , fara pilituri metalica sau alte incluziuni de gen.

Va rog mult dati un sfat cat mai repede pentru ca vreau sa plec cu ea la sf de spataman in Bulgaria si am mare nevoie de masina!

Va mutlumesc mult
  • U_TUNING

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1984 c20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am mai discutat cu niste oameni pasionati de off road si mi sa spus ca e posibil sa fie vreo cupla cardanica ceva.....aveti vreo idee oameni buni?
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@carlouk, e bine ce ai zis, si e la fel indiferent de cuplaje (MRL-uri).

@mihai, raman la parerea ca se duc in diferential. Numai el poate invarti rotile cu turatii diferite.

@U_TUNING, cauzele pot fi multiple: cruci, diferential, cuplaje, poate chiar cutia de transfer. Trebuie verificata toata transmisia, si asa cum a zis si @mihai, cel mai bine e pe un elevator.
  • stoicaaurelian

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
maine iti fac poze cu subsolu si iti arat
  • stoicaaurelian

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
si pozele promise,are dreptate mihai,eu nu am mai fost demult sub masina mea deci sunt vacumuri si pe cutie si pe diferentialul fata,fire si pe cutie si pe diferentialul fatza,acuma sa ma scot am confundat masinile:)













sa nu ma certati prea tare,nu am avut timp sa spal masina inainte de sedinta foto
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Multumim de poze.
Incep sa ma edific: deci, are pe dif. fata spre roata stanga (poza 1 si 4), pe cutia de transfer (poza 2 si 3), dar are si spre roata dreapta?
  • stoicaaurelian

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
doar poza 1 e cu puntea fatza e vedere din fatza masini jos,si are doar in dreapta chestia aia cu vacumuri si ceva electric,in stanga are doar diferentialu si imediat din el pleaca planetara,pozele 2 si 3 e spatele cutiei unde iasa cardanul spate,si in drapta unde sunt fire e reductorul din partea opusa pozei pleaca cardanul fatza,poza 4 e facuta de sub scaunu soferului spre fatza,e ambreiaju acolo bara torsiune de pe roata de la sofer si gramada de conducte ce pleaca spre puntea fatza,daca mai vrei poze dintr-un anumit unghi sa imi zici
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Eu ma raportam fata de pozitia soferului...
Deci sunt doar doua dispozitive de cuplare: unul pe planetara lunga (stanga - sofer) si unul pe cutia de transfer. A dracului dracie!
Daca invarti roata fata de pe partea cu soferul (stanga) in 4x2, nu cred ca ar antrena si diferentialul, repectiv cardanul fata, iar daca invarti roata dreapta, ar trebui sa antreneze si diferentialul si cardanul. Oare?
  • stoicaaurelian

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
da deci chestia cu vacumuri de pe puntea fatza e pe parta soferului,incercam si postam cu invartitu de roti
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Si ca sa tinem cald topicul, o chestie care rezulta din concluziile partiale trase de mine si sper comfirmate de Relu si se pare ca foarte putine masini o poseda: posibilitatea la Frontera B sa mergi pe greu (Low) fara sa traga si fata? E foarte utila la tractari pe aderenta, platforme, rampe etc. Si aceasta manevra se pare ca se face astfel: se trece maneta din 4x4H in 4x4L, FARA A ACTIONA butonul de 4x4.
Astept comfirmarile voastre.
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. nu cred ca se poate asa ceva, deoarece cel putin la Frontera B nu poti sa muti maneta din pozitia tractiune usoara (in care sta tot timpul,chiar daca este cuplata sau nu si fata) in pozitia tractiune grea fara sa fie cuplata si fata. mai explic o data ce fac eu pt. a ajunge la tractiunea grea:
0. maneta mica este in pozitia TRACTIUNEA USOARA
1. se cupleaza fata cu ajutorul butonului de pe bord,
2. se muta maneta mica in pozitia tractiune grea DIN POZITIA TRACTIUNE USOARA
la decuplare se procedeaza in sens invers, deci este exclus ca sa se poata cupla tractiunea grea fara sa fie cuplata si fata pe pozitia tractiune usoara. maneta mica este blocata si nu poate fi mutata daca nu este cuplata fata. cel putin asa este la mine, si are ,cred, urmatoarea logica: cuplezi tractiunea 4x4 grea cind tractiunea 4x4 usoara nu mai face fata necesitatilor.experienta cu, cuplarea tractiunii grele, nu am facut-o deoarece nu puteam sa misc maneta din poz. tractiune usoara. in rest numai bine.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Deci maneta este blocata! Pacat. In cazul asta prefer MRL-uri manuale Mr. Green
  • stoicaaurelian

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
asa e cum zice mihai,si daca vrei sa decuplezi 4x4 nu decupleaza pana nu treci din LO in HI,cum ai mutat maneta decupleaza imediat doar sa fie mai cald afara altfel trece la 4x2 mai greu Smile
  • domnu_basescu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
ma ajuta cineva?dupa ce cuplez 4x4 (la frontera mea)..plek din lok troscaie ceva pe la roti..mentionez ca asta face numai in viraje.va multumesc.poate ma ajuta cnv.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Pai mergi si tu doar drept, daca in viraje troscaie Laughing
Citeste ce s-a mai scris pe aici si te vei lamuri!
  • domnu_basescu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
nu zau....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR