- stasi
- **
- 134 mesaje
- din 18 Mai 2006
- Astra 2002 Y17DT
- IASI
stasi
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2006
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
opelrobert a scris:Am facut diagnoza la masina si nu a aparut nici o eroare deci ?
Eu raman tot cu idee de a incerca cu alt debimetru,mai ales ca am scos mufa la debimetru iar masina se comporta mai bine,si din cat am inteles daca masina merge mai bine fara el este o ptoblema.......dar pe diagnoza nu a aparut nici o eroare ........eroare nu a aparut nici pe testul cu "pseudo agrafa"
Eu raman tot cu idee de a incerca cu alt debimetru,mai ales ca am scos mufa la debimetru iar masina se comporta mai bine,si din cat am inteles daca masina merge mai bine fara el este o ptoblema.......dar pe diagnoza nu a aparut nici o eroare ........eroare nu a aparut nici pe testul cu "pseudo agrafa"
Se pare ca ori nu vrei sa intelegi , prin " diagnoza" nu se intelege a se cauta ERORI , printre altele se verifica parametrii de functionare ai motorului si a echipamenteleor ce ajuta la buna functionare a acestuia , ca de exemplu debitmetrul asta ca sa sti sigur daca este ori nu defect .
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- opelrobert
- *
- 45 mesaje
- din 23 Dec 2008
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
opelrobert
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2008
- Mesaj Privat
Multumesc mult de raspuns dar am cautat tabelu acela cu valori de am inebunit si tot nu l-am gasit..........Daca ma poate ajuta cineva cu un tabel cu valorile corecte la y17dt raman dator de cinste............
P.S : Am vorbit cu domnul Marius pentru o diagnoza iar dansul era foarte ocupat cu amenajarea noului service ...............
P.S : Am vorbit cu domnul Marius pentru o diagnoza iar dansul era foarte ocupat cu amenajarea noului service ...............
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- opelrobert
- *
- 45 mesaje
- din 23 Dec 2008
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
opelrobert
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2008
- Mesaj Privat
BV-31STE a scris:aici sunt niste valori...
Debitmetru Y17DT
Debitmetru Y17DT
Multumesc mult pentru informatie, dar ma intereseaza si restul de parametrii (valori),sau daca poate sa imi trimita cineva rezultatul la o diagnoza de la masina ok ca sa pot sa ma orientez dupa ea.........
George Z.
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
@dancuciureanu(sau oricui ma poate ajuta concret)
Bunã ziua.
Sper sã vã atrag atenþia cu problema mea ºi sã gãsesc un rãspuns concret din partea dvs.
Menþionez faptul cã, cu foarte mici excepþii, majoritatea mecanicilor la care am fost ori nu se pricepeau, ori incercau sã mã „abureascã” ori efectiv refuzau sã mã ajute in vreun fel sau altul.
Sunt (ne)fericitul posesor al unui Opel Vectra B, 1996, 1600 16v, x16xel, benzinã, cutie hidramatã.
Achiziþionatã in Italia, 2006, cu instalaþie GPL.
Am avut mai multe probleme la ea, in mare parte cred cã am reuºit sã le rezolv.
In ian. anul acesta am schimbat ºi instalaþia pe gaz, rezolvând astfel marea problemã a consumului (pe gaz am obþinut un 9% afarã ºi 11,33% in oraº).
Dupã urmãtoarele modificãri:
Ianuarie 2011: - 177.300 km:
- schimbat bujii ( BOSCH FLR8LDCU SUPER PLUS)
- schimbat filtru aer
Februarie 2011: - 178.000 km:
- ambutisat mufele de la conductele de benzina care ajung în motor (tur+retur) - pierdeam benzinã.
- reparat racord prea-plin rezervor (curgea benzinã).
- schimbat filtru ulei.
- schimbat ulei motor (10W40 de la GM).
- schimbat garnitura capac culbutori.
- schimbat ulei + curãțat filtru cutie viteze hidramatã (ulei ATF).
- schimbat garnitura baie ulei.
- Schimbat filtru polen.
- schimbat filtru benzinã.
- scurtat și îndreptat 3 furtunașe din 4 care alimentau rampa de distribuție cu gaz (erau gâtuite).
Martie 2011 - 178690 km:
- ÃŽnlocuit stator electromotor pornire (desprinderea unui magnet din cei 4)
- Înlocuire cãrbuni noi electromotor
- schimbat distributie kit: role+curea(pompa de apã schimbatã in 2010).
Am reuºit sã obþin puterea mult doritã ºi pe gaz ºi un consum decent ºi pe benzinã ( 10% in afarã, drum intins).
PROBLEMA apare acum:
Un consum exagerat de benzinã (in oraº) datorat exclusiv pornirilor (pe benzinã, normal). 10 litri de benzinã imi ajung cu greu pentru 5-6 zile, tinând cont cã intr-o zi pornesc in medie de 15-17 ori, las maºina sã se incãlzeascã 3-4 minute la prima pornire ºi 2-3 minute la urmãtoarele porniri (dacã motorul s-a rãcit aproape complet) ºi in aprox. 30 metri maºina trece pe gaz.
Alte simptome asociate constatate de mine:
- la pornirea la rece sau aproape rece, gazele de eºapament au un miros foarte pronunþat de benzinã;
- la prima pornire, dimineaþa, motorul o ia la sfert, impecabil, se menþine mirosul exagerat de benzinã;
- la urmatoarele porniri, dacã maºina a staþionat mai mult de ½ orã, porneºte greu, cã ºi cum nu i-ar veni benzina, se mai ineacã, ºi apare din nou mirosul pronunþat de benzinã.
- la pornirile dupã o perioadã scurtã de timp de la ultima oprire (pânã in 30 min.) maºina o ia la sfert, impecabil.
- Exact la aceste porniri „problematice” am sesizat cã pompa de benzinã bagã prin furtunaºul de retur benzinã amestecatã in douã cu aer, datoritã zgomotului caracteristic al unui lichid in barbotaj (zgomot constatat prin ridicarea capacului de la pompa de benzinã, cel de plastic, nu am intrat in rezervor). Acest zgomot dureazã max. 20-30 sec.
Poate fi o dezamorsare parþialã a intregului circuit de alimentare cu combustibil?
Sau bagã prea multã benzinã ºi se ineacã motorul, de aici mirosul ºi consumul exagerat?
La cele 3-4 diagnosticãri computerizate rãspunsul este invariabil acelaºi: maºina merge perfect, nu are nimic, cel puþin electronic.
Problemã secundarã dar deranjantã: tremurã (trepideazã) supãrãtor când o bag in vitezã ºi stã pe loc (cu frâna cãlcatã), de exemplu la opririle de la semafoare, când nu o scot din vitezã ci þin apãsatã frâna, ºi ceva mai puþin pe poziþia P a schimbãtorului de viteze.
Apelez la dvs. ca o ultimã soluþie disperatã, sper sã mã puteþi ajuta in vreun fel sau altul.
Cu stimã,
Zalã George
0742.856.199
Bunã ziua.
Sper sã vã atrag atenþia cu problema mea ºi sã gãsesc un rãspuns concret din partea dvs.
Menþionez faptul cã, cu foarte mici excepþii, majoritatea mecanicilor la care am fost ori nu se pricepeau, ori incercau sã mã „abureascã” ori efectiv refuzau sã mã ajute in vreun fel sau altul.
Sunt (ne)fericitul posesor al unui Opel Vectra B, 1996, 1600 16v, x16xel, benzinã, cutie hidramatã.
Achiziþionatã in Italia, 2006, cu instalaþie GPL.
Am avut mai multe probleme la ea, in mare parte cred cã am reuºit sã le rezolv.
In ian. anul acesta am schimbat ºi instalaþia pe gaz, rezolvând astfel marea problemã a consumului (pe gaz am obþinut un 9% afarã ºi 11,33% in oraº).
Dupã urmãtoarele modificãri:
Ianuarie 2011: - 177.300 km:
- schimbat bujii ( BOSCH FLR8LDCU SUPER PLUS)
- schimbat filtru aer
Februarie 2011: - 178.000 km:
- ambutisat mufele de la conductele de benzina care ajung în motor (tur+retur) - pierdeam benzinã.
- reparat racord prea-plin rezervor (curgea benzinã).
- schimbat filtru ulei.
- schimbat ulei motor (10W40 de la GM).
- schimbat garnitura capac culbutori.
- schimbat ulei + curãțat filtru cutie viteze hidramatã (ulei ATF).
- schimbat garnitura baie ulei.
- Schimbat filtru polen.
- schimbat filtru benzinã.
- scurtat și îndreptat 3 furtunașe din 4 care alimentau rampa de distribuție cu gaz (erau gâtuite).
Martie 2011 - 178690 km:
- ÃŽnlocuit stator electromotor pornire (desprinderea unui magnet din cei 4)
- Înlocuire cãrbuni noi electromotor
- schimbat distributie kit: role+curea(pompa de apã schimbatã in 2010).
Am reuºit sã obþin puterea mult doritã ºi pe gaz ºi un consum decent ºi pe benzinã ( 10% in afarã, drum intins).
PROBLEMA apare acum:
Un consum exagerat de benzinã (in oraº) datorat exclusiv pornirilor (pe benzinã, normal). 10 litri de benzinã imi ajung cu greu pentru 5-6 zile, tinând cont cã intr-o zi pornesc in medie de 15-17 ori, las maºina sã se incãlzeascã 3-4 minute la prima pornire ºi 2-3 minute la urmãtoarele porniri (dacã motorul s-a rãcit aproape complet) ºi in aprox. 30 metri maºina trece pe gaz.
Alte simptome asociate constatate de mine:
- la pornirea la rece sau aproape rece, gazele de eºapament au un miros foarte pronunþat de benzinã;
- la prima pornire, dimineaþa, motorul o ia la sfert, impecabil, se menþine mirosul exagerat de benzinã;
- la urmatoarele porniri, dacã maºina a staþionat mai mult de ½ orã, porneºte greu, cã ºi cum nu i-ar veni benzina, se mai ineacã, ºi apare din nou mirosul pronunþat de benzinã.
- la pornirile dupã o perioadã scurtã de timp de la ultima oprire (pânã in 30 min.) maºina o ia la sfert, impecabil.
- Exact la aceste porniri „problematice” am sesizat cã pompa de benzinã bagã prin furtunaºul de retur benzinã amestecatã in douã cu aer, datoritã zgomotului caracteristic al unui lichid in barbotaj (zgomot constatat prin ridicarea capacului de la pompa de benzinã, cel de plastic, nu am intrat in rezervor). Acest zgomot dureazã max. 20-30 sec.
Poate fi o dezamorsare parþialã a intregului circuit de alimentare cu combustibil?
Sau bagã prea multã benzinã ºi se ineacã motorul, de aici mirosul ºi consumul exagerat?
La cele 3-4 diagnosticãri computerizate rãspunsul este invariabil acelaºi: maºina merge perfect, nu are nimic, cel puþin electronic.
Problemã secundarã dar deranjantã: tremurã (trepideazã) supãrãtor când o bag in vitezã ºi stã pe loc (cu frâna cãlcatã), de exemplu la opririle de la semafoare, când nu o scot din vitezã ci þin apãsatã frâna, ºi ceva mai puþin pe poziþia P a schimbãtorului de viteze.
Apelez la dvs. ca o ultimã soluþie disperatã, sper sã mã puteþi ajuta in vreun fel sau altul.
Cu stimã,
Zalã George
0742.856.199
- Gyo
- ***
- 620 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bacau
Gyo
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
Doresc sa revigorez topicul acesta cu ceva "rece" ..
Parca imi haleste mai mult masinuta in ultimul timp ,parca mananca mai multisor.
E drept si eu sunt adeptul mersului mai sportiv + nu am curatat egr (niciodata) + (ca sa fie capac) urmeaza schimbul de filtre si ulei.
Sa fie ceva ingrijorator ?
Numai bine ,o duminica placuta !
Parca imi haleste mai mult masinuta in ultimul timp ,parca mananca mai multisor.
E drept si eu sunt adeptul mersului mai sportiv + nu am curatat egr (niciodata) + (ca sa fie capac) urmeaza schimbul de filtre si ulei.
Sa fie ceva ingrijorator ?
Numai bine ,o duminica placuta !
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Pai depinde ce consideri tu multisor.
Inainte sa curat EGR imi lua 6-6,2 oras si 4 exterior ...... a urmat o perioada imediat dupa curatare de vreo o saptamana in care masina a mers in suturi , cu figuri si mutre dar nici eu nu m-am lasat intimidat. Nici n-am ridicat capota ! Apoi si-a revenit si cam la o luna de la curatare am sesizat asa , oarecum ochiometric ca acul la motorina parca pica ceva mai lent ca inainte concomitent cu o imbunatire a mersului ( trage mult mai bine si mai promt)
EGR-ul si galeria arata asa
N-am apucat inca sa merg la pompa ..... urmeaza ...si am sa revin cu niste rezultate.
PS - si nu-i caut in coarne ! ...unde e spatiu , jar mananca ......si mi-s ala pe care-l cauta Politia in oras is ala ce schimba des benzile ca n-am rabdare ....in afara, daca nu e radar prin zona, prind mereu limp-ul mode ala de la 130. Schimbarea treptelor intre 2800-3000.
Ultima modificare facuta de 13nicu la Dum 23 Jun, 2013 6:20 pm
Inainte sa curat EGR imi lua 6-6,2 oras si 4 exterior ...... a urmat o perioada imediat dupa curatare de vreo o saptamana in care masina a mers in suturi , cu figuri si mutre dar nici eu nu m-am lasat intimidat. Nici n-am ridicat capota ! Apoi si-a revenit si cam la o luna de la curatare am sesizat asa , oarecum ochiometric ca acul la motorina parca pica ceva mai lent ca inainte concomitent cu o imbunatire a mersului ( trage mult mai bine si mai promt)
EGR-ul si galeria arata asa
N-am apucat inca sa merg la pompa ..... urmeaza ...si am sa revin cu niste rezultate.
PS - si nu-i caut in coarne ! ...unde e spatiu , jar mananca ......si mi-s ala pe care-l cauta Politia in oras is ala ce schimba des benzile ca n-am rabdare ....in afara, daca nu e radar prin zona, prind mereu limp-ul mode ala de la 130. Schimbarea treptelor intre 2800-3000.
Ultima modificare facuta de 13nicu la Dum 23 Jun, 2013 6:20 pm
- Gyo
- ***
- 620 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bacau
Gyo
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
Deci la mine ,trage foarte bine ..mai ca nu m-as baga sa curat EGR-ul..
Fum nu scoate ,martori nu se aprind ,i-am dat maxim si viteza cat mi-a permis drumul ..pleaca ceas.
Dar la plecare de pe loc ,cum sa zic ,are un delay ,o intarziere la accelerare ,dupa care pleaca violent .Suspectez valva Egr cu al sau pistonas..
Si la schimbarea treptelor parca nu mai smuceste asa cum ar trebui ..
@sa fie de la faptul ca am si o bujie pe duca ,porneste in 3 (foarte bine) chiar..la prima cheie o idee mai greut
Fum nu scoate ,martori nu se aprind ,i-am dat maxim si viteza cat mi-a permis drumul ..pleaca ceas.
Dar la plecare de pe loc ,cum sa zic ,are un delay ,o intarziere la accelerare ,dupa care pleaca violent .Suspectez valva Egr cu al sau pistonas..
Si la schimbarea treptelor parca nu mai smuceste asa cum ar trebui ..
@sa fie de la faptul ca am si o bujie pe duca ,porneste in 3 (foarte bine) chiar..la prima cheie o idee mai greut
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
...am marit pozele pentru o mai buna analiza ( clik pe ele)
Adica vrei sa spui ca toate-s bune si frumoase doar ca parca a crescut consumul. Se stie , daca un lucru merge bine, lasa-l asa !
Totusi , ti-as recomanda inainte de orice sa faci un consum ceva mai riguros si cind ai niste cifre cit de cit exacte , atunci sa vezi pe unde sa umbli.
Multi au gasit EGR-ul ca si mine sau mai rau ....altii daca tot l-au desfacut l-au curatat desi nu prea aveau ce curata spre surprinderea lor.
Si mai e aspectul ,,de dupa,, ..... eu ma asteptam sa mearga brici ..si cind colo ea inceput sa smuceasca si sa tremure. Bine ca i-a trecut.
In rest , masina porneste promt ( si inainte/si dupa curatare EGR) .... iar fum nu scot de nici o culoare , nici dimineata la pornire , nici la turatii mari. Faza cu fumul a fost frumoasa dupa ce am montat inapoi EGR-ul ..... 10 secunde a scos un fum dens , negru .....apoi a trecut pe albastru vreo alte 10 secunde .........cind am inceput sa ma joc cu acceleratia , nici masina nu mai stia ce fum sa scoata - ba negru, ba albastru. Asa m-am distrat vreo 10 minute dupa care s-a linistit
Adica vrei sa spui ca toate-s bune si frumoase doar ca parca a crescut consumul. Se stie , daca un lucru merge bine, lasa-l asa !
Totusi , ti-as recomanda inainte de orice sa faci un consum ceva mai riguros si cind ai niste cifre cit de cit exacte , atunci sa vezi pe unde sa umbli.
Multi au gasit EGR-ul ca si mine sau mai rau ....altii daca tot l-au desfacut l-au curatat desi nu prea aveau ce curata spre surprinderea lor.
Si mai e aspectul ,,de dupa,, ..... eu ma asteptam sa mearga brici ..si cind colo ea inceput sa smuceasca si sa tremure. Bine ca i-a trecut.
In rest , masina porneste promt ( si inainte/si dupa curatare EGR) .... iar fum nu scot de nici o culoare , nici dimineata la pornire , nici la turatii mari. Faza cu fumul a fost frumoasa dupa ce am montat inapoi EGR-ul ..... 10 secunde a scos un fum dens , negru .....apoi a trecut pe albastru vreo alte 10 secunde .........cind am inceput sa ma joc cu acceleratia , nici masina nu mai stia ce fum sa scoata - ba negru, ba albastru. Asa m-am distrat vreo 10 minute dupa care s-a linistit
- Gyo
- ***
- 620 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bacau
Gyo
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
Cred ca am sa fac si eu o curatare Egr si sa schimb consumabilele.Probabil si de la filtrul de aer.
De masurat ,cu metoda plinului ca nu am BC..
Am sa revin cu impresii dupa curatare
@e normal sa scoata fum si sa se innece putin motorul pentru ca s-a dus mizerie in jos acolo de la curatare.
Mersi colegu' !
De masurat ,cu metoda plinului ca nu am BC..
Am sa revin cu impresii dupa curatare
@e normal sa scoata fum si sa se innece putin motorul pentru ca s-a dus mizerie in jos acolo de la curatare.
Mersi colegu' !
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Stai linistit ca nici altii n-au mereu bani de plin !
Am reusit sa mentin plinul o vreme doar de dragul verificarii consumului ....apoi ,,am uitat,, sa merg la pompa si intre timp valoarea ce trebuia pusa inapoi a crescut si m-a prins in offside !
Metoda ,,becului aprins,, e destul de vaga , e adevarat ..... dar cu putina atentie si repetata de suficient de multe ori iti poate oferi un rezultat bunicel.
De ex am alimentat ultima oara de 100 lei adica 17,33 l cind tocmai rulam constant cu 50km/h, singur in masina pe un drum plan si s-a aprins becu' la 200 m de Mol. Am acum vreo 230 km si vad ca ceva-ceva mai este. Evident , nu-i recomandat sa folosesti masina in zona ,,becului aprins,, dar nu crapa nici ea din citeva incercari.
Legat de curatare , doar intercoolerul nu l-am dat jos si-mi pare rau dar urmeaza ... in rest furtune, tevi , colirere verificate ...am tras de tot ce am putut privind prin ele ......asa m-am mazgalit pe tricou de ulei , privind in furtunul demontat ce mergea la intercooler.
Am reusit sa mentin plinul o vreme doar de dragul verificarii consumului ....apoi ,,am uitat,, sa merg la pompa si intre timp valoarea ce trebuia pusa inapoi a crescut si m-a prins in offside !
Metoda ,,becului aprins,, e destul de vaga , e adevarat ..... dar cu putina atentie si repetata de suficient de multe ori iti poate oferi un rezultat bunicel.
De ex am alimentat ultima oara de 100 lei adica 17,33 l cind tocmai rulam constant cu 50km/h, singur in masina pe un drum plan si s-a aprins becu' la 200 m de Mol. Am acum vreo 230 km si vad ca ceva-ceva mai este. Evident , nu-i recomandat sa folosesti masina in zona ,,becului aprins,, dar nu crapa nici ea din citeva incercari.
Legat de curatare , doar intercoolerul nu l-am dat jos si-mi pare rau dar urmeaza ... in rest furtune, tevi , colirere verificate ...am tras de tot ce am putut privind prin ele ......asa m-am mazgalit pe tricou de ulei , privind in furtunul demontat ce mergea la intercooler.
- C.Razvan
- **
- 129 mesaje
- din 02 Feb 2010
- Astra 2001 Y17DT
- Cluj
C.Razvan
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2010
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
IonFive
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2013
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- C.Razvan
- **
- 129 mesaje
- din 02 Feb 2010
- Astra 2001 Y17DT
- Cluj
C.Razvan
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2010
- Mesaj Privat