alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
are bujii cu 4 electrozi bosh schimbate de cateva sute de km singurul lucru care mi sa parut ciudat au fost pipele acelea de cauciuc care in capat erau intarite si crapate cam 2..3 mm, sincer sper sa nu fie de la pipe pentr ca m am dus in magazin si mi au dat fantastica veste ca nu vin separat ci doar cu bobina si costa 400
cu tamponu nu stiu ce sa zic o sa ma uit la el dar sincer nu cred ca ar fii de acolo deoarece intrerupe si pe loc adica la relanti cand motorul nu este in sarcina
cu tamponu nu stiu ce sa zic o sa ma uit la el dar sincer nu cred ca ar fii de acolo deoarece intrerupe si pe loc adica la relanti cand motorul nu este in sarcina
korko
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
korko
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
korko
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
- cronny
- ***
- 528 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
Buna ziua!Astazi am zis sa verific si eu bujiile si surpriza bujia de la cilindrul 3 avea pe filet putin ulei, daca s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema il rog sa posteze cum a rezolvat.Multumesc anticipat!Precizez ca motorul merge foarte bine porneste la sfert de cheie, distributia a fost facuta la domnu Cuciureanu are 8.000 de km distributia si 150.000 motorul.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
Nu stresati ECU-ul si bobinele cu tot felul de bujii folosite de vecini, frati si prieteteni fara sa stiti ca se potrivesc pe motorul masinii personale.
Marketingul ne vrea banii si o stim cu totii. Reclame meseriase, noi plecam urechea, cumparam bujii si motorul urca/coboara turatiile de zicem ca avem masina noua, dar adevarul e altul intotdeauna,si nu stim ce face ECU cu adevarat chiar cu diagnoze (exceptand osciloscopul).
Avem nevoie de latente cat mai mici de fiecare data cand schimbam ceva la masina si cand punem un nou model de bujie pe motor, avem nevoie de reglaj intrefier in functie de ECU si Bobine.
Un reglaj pe care nu-l stim intotdeauna si de aici apare stresul si latente mari in soft, ulterior in hardware.
Marketingul ne vrea banii si o stim cu totii. Reclame meseriase, noi plecam urechea, cumparam bujii si motorul urca/coboara turatiile de zicem ca avem masina noua, dar adevarul e altul intotdeauna,si nu stim ce face ECU cu adevarat chiar cu diagnoze (exceptand osciloscopul).
Avem nevoie de latente cat mai mici de fiecare data cand schimbam ceva la masina si cand punem un nou model de bujie pe motor, avem nevoie de reglaj intrefier in functie de ECU si Bobine.
Un reglaj pe care nu-l stim intotdeauna si de aici apare stresul si latente mari in soft, ulterior in hardware.
- mario opel
- *
- 10 mesaje
- din 16 Mar 2008
- Corsa 2008 z12xep
- Iasi
mario opel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2008 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
paulsmart
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2008
- Mesaj Privat
- cronny
- ***
- 528 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
Domnule Cuciureanu am curatat bujia am facut un drum de 200 de km si a aparut iar ulei pe filet dar este numai pe partea de sus a filetului pe electrozi nu este deloc ulei.Distributia am facut-o la dumneavoastra in toamna si motorul merge brici, teava de esapament e curata desi papa putin ulei(in jur de 3 l la schimb).Acu vreo 3 saptamani i-am facut si itp-ul si a iesit perfect la gaze.Nu mai inteleg nimic!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- negociator
- **
- 307 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 307
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
Eu mi-am cumparat ieri bujii marca NGK, pentru masina mea, Corsa C, fabricatie 2006, motor Z 12 XEP. Am ales modelul ZFR 5F-11. Eu le-am cumparat de la un posesor de Opel Astra, cu 60 Ron (patru bucati). Pentru cei interesati sa-si cumpere acelasi model de bujii, mentionez ca pretul (de magazin) cel mai mic il gasisem la o pravalie din zona Lizeanu: 18 Ron / bucata. Bujiile astea sunt fabricate in Japonia (scrie si pe bujie si pe cutie). Varianta NGK cu iridiu (ZFR 5FIX-11) este mult mai scumpa... circa 50 ron / bucata. Inca nu sunt lamurit daca trebuie sa reglez intrefierul la noile bujii, sau sa-l las asa cum le-a livrat producatorul. Ma mai documentez...
patrunsu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2010
- Mesaj Privat
Am o corsa din 2002 motor de1,2 am o intirziere la acceleratie ,am curatat throttle body dar tot tremura motorul si relantiul fluctueaza, ce trebuie sa fac , sa schimb bujiile sau altceva,mai am si o eroare P0141,sa fie de la asta,masina scoate si un fum negru la viteza 1si 2si in sarcina la viteza 5 nu trece de 120si 4500 de ture . Am fost la tester si am doar aceasta erore P0141.Astept lamuriri. Va multumesc
- cronny
- ***
- 528 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
patrunsu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2010
- Mesaj Privat
- negociator
- **
- 307 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 307
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
Masinile mai noi, cum e de exemplu Corsa cu motor Z 12 XEP, au doua sonde lambda - una inainte de catalizator, alta dupa catalizator. E important sa stii care dintre sonde iti face probleme, ca sa stii care trebuie schimbata. Daca tu ai o singura sonda, e mai simplu. O sonda lambda, originala GM si absolut noua, e peste 5 milioane de lei. Din acest motiv, eu mi-am cumparat o sonda Bosch, mai ieftina. Deocamdata sunt multumit.
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- mumus
- ***
- 618 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Brasov
mumus
- Mesaje scrise: 618
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat