adramarvis a scris:La un disc sunt urme pe toata suprafata iar la celalalt sun evidente spre exterior(diametrul mare) . Nu stiu ce inseamna usoare la tine ,dar fata de discurile fata care sunt oglinda cele de pe spate au urme circulare evidente.
azi m-am uitat si eu atent la discuri:cele din fata sunt ca o oglinda, cele din spate au urme circulare destul de evidente. eu cred ca problema a aparut de la frana electromecanica, in momentul in care plec de pe loc masina se ridica de fund, vorba soacrei mele se zburleste ca un motan. am sa pun si eu problema la reprezentanta cand ajung pt revizie,am aproape 14 mii in bord.
alta problema la mine, daca masina e in miscare si o las pe liber(o scot din viteza), turometrul urca si coboara constant intre 1000 si 1300 rpm.am sunat la reprezentanta si tipul de acolo mi-a spus ca si masina pt drive test face acelasi lucru.
ralantiul e cateodata 1000 rpm iar alta data 850 rpm, in aceleasi conditii. ieri am facut un test , dupa un drum lung am oprit masina si am lasat sa mearga la ralanti si am avut cam 30 minute fix 1000 rpm. am oprit si am pornit din nou imediat si am avut 850 rpm tot timpul. am sa semnalez si problema asta la service.