- stefanb_80
- *
- 46 mesaje
- din 24 Jan 2006
- Zafira 2003 y20dth
- Hunedoara
stefanb_80
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2006
- Mesaj Privat
- sorinsorin
- **
- 55 mesaje
- din 18 Mai 2009
- Zafira 2001
- Sibiu
sorinsorin
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
salutare tuturor si vreau sa zic si eu de problema pe care am intalnito legata de acceleratie ....deci mergand pe un drum mai rau adica pietruit cu masina plina ..incarcat cu 7 persoane si putin la deal am vrut sa fac o intoarcere din trei miscari si vreau sa zic ca in viteza 1 nu tragea masina pur si simplu aproate murea motoru ....simtoma ca atunci cand bagi in a-3-a si pleci de pe loc nu vrea sa demareze...... am schimbat filtru de motorina ....de aer si debitmetru si tot asa face .....dupa ce reusesc sa demarez masina merge foarte bine am ajuns cu ea si la 180km dar demareaza foarte greu . .....zafira 20 dti 16 v 101 cai .....va rog daca stie cineva despre aceasta problema sa-mi zica si mie cum as putea sa o rezolv ca la mecanici astia mai bine nu......si cred ca am postat unde a trebuit....
- virgil grigoras
- **
- 358 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Astra y20dth
- Galati
virgil grigoras
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Galati
- Masina: Astra y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
pt sorin,i-mi permit sa-mi dau si eu cu parerea
cand ai facut acea manevra motorul era cald au rece?
cred ca era cald , dupa cum inteleg,mi s-a intamplat si mie asa ceva
cu motorul rece l-am lasat sa mearga 1-2 min la relanti (cand am plecat de pe loc dintro panta) si dupa aceea am accelerat destul de mult(2500), dupa aia am dat drumul la ambreaj, progresiv in timp ce continuam sa aceelerez, cate o data a plecat si cu scartait de roti.
cu motorul cald, la fel ,acelerez destul de mult dupa aia dau drumul la ambreaj
scuze, nu vreau sa fie interpretat ca o lectie, pt ca , oricum suntem satui de lectii de la altii,dar asa procedez eu , lovindu-ma si eu de aceiasi problema
asta in ideea neaprinderii niciunui martor in bord , dupa cum spui ,ai atins si 180
si cred ca trebuie sa luam in considerare si ce spune victor soare, masina are un nr de ani , de km,
nu mai functioneaza in parametrii maximi,cred
ai schimbat filtru de aer, motorina, debimetrul, curata admisia, egr(daca nu ai facut-o),verifica valva care comanda turbina, clapetele de admisie,interoolerul,o curatare a injectiei si dupa aceea un pic de forja si poate se mai revigoreaza
la aceasta concluzie am ajuns eu dupa citit cam tot ce s-a scris despre y20dth
am facut toate aceste operatiuni pana la curatarea injectiei, am s-o fac si pe aceasta cand voi sta mai bine cu banii, dupa metoda descrisa de victor soare in alt post
cand ai facut acea manevra motorul era cald au rece?
cred ca era cald , dupa cum inteleg,mi s-a intamplat si mie asa ceva
cu motorul rece l-am lasat sa mearga 1-2 min la relanti (cand am plecat de pe loc dintro panta) si dupa aceea am accelerat destul de mult(2500), dupa aia am dat drumul la ambreaj, progresiv in timp ce continuam sa aceelerez, cate o data a plecat si cu scartait de roti.
cu motorul cald, la fel ,acelerez destul de mult dupa aia dau drumul la ambreaj
scuze, nu vreau sa fie interpretat ca o lectie, pt ca , oricum suntem satui de lectii de la altii,dar asa procedez eu , lovindu-ma si eu de aceiasi problema
asta in ideea neaprinderii niciunui martor in bord , dupa cum spui ,ai atins si 180
si cred ca trebuie sa luam in considerare si ce spune victor soare, masina are un nr de ani , de km,
nu mai functioneaza in parametrii maximi,cred
ai schimbat filtru de aer, motorina, debimetrul, curata admisia, egr(daca nu ai facut-o),verifica valva care comanda turbina, clapetele de admisie,interoolerul,o curatare a injectiei si dupa aceea un pic de forja si poate se mai revigoreaza
la aceasta concluzie am ajuns eu dupa citit cam tot ce s-a scris despre y20dth
am facut toate aceste operatiuni pana la curatarea injectiei, am s-o fac si pe aceasta cand voi sta mai bine cu banii, dupa metoda descrisa de victor soare in alt post
- sorinsorin
- **
- 55 mesaje
- din 18 Mai 2009
- Zafira 2001
- Sibiu
sorinsorin
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
virgil grigoras
tin sa-ti multumesc de raspunsul dat si apropo motorul era cald cand sa inamplat debitmetru schimbat filtrele schimbate toate dar inca nu am curatat admisia si nici la pompa nu am facut nici o curatire dar astep si eu ceva finante si poate reusesc sa fac ...drept e ca la valva aceea care comanda turbina nu m-am uitat si la intercooler ce ar trebui sa-i fac ?
tin sa-ti multumesc de raspunsul dat si apropo motorul era cald cand sa inamplat debitmetru schimbat filtrele schimbate toate dar inca nu am curatat admisia si nici la pompa nu am facut nici o curatire dar astep si eu ceva finante si poate reusesc sa fac ...drept e ca la valva aceea care comanda turbina nu m-am uitat si la intercooler ce ar trebui sa-i fac ?
- virgil grigoras
- **
- 358 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Astra y20dth
- Galati
virgil grigoras
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Galati
- Masina: Astra y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
nu cred ca ai vreo problema daca ai atins 180, dar...
e bine de verificat daca :valva electrica trage aceea tija de la turbina , cand e pornita masina acea tija trebuie sa stea trasa la maxim . o verifici daca e trasa punand mana pe ea si tragand inapoi, spre stalpul din stanga cum te uiti la masina din fata
acea tija se afla in alta valva (wesgate), care este actionata de fapt de valva electrica situata pe suportul , stalpul,arcului din stanga , cum stai cu fata la masina
ca sa verifici intercolerul:desfaci furtunul care vine de la turbina si intra la intercooler (la imbinarea acestuia cu acea teava metalica ce vine de la turbina ), il desfaci si il ridici un pic deasupra tevii de metal, il lasi asa pornesti masina , nu se intampla nimic , doar ca iti consuma un pic mai mult, dupa ce pornesti vii la el si pui un pic mana , o sa traga aer pe acolo, pe la furtun, (la mine tragea de aproape imi aspira si mie degetele), lasi doar cateva secunde cat sa-ti dai seama de forta de aspiratie , dupa aceea opresti.
il pui la loc si dupa aceea desfaci furtunul care vine de sub egr la intercooler(desfaci de la intercoler), tot asa , pornesti si verifici forta de aspiratie , daca aceeasta ti se pare egala cu cea dinaintea intercoolerului , inseamna ca acesta e ok, daca simti ceva diverente semnificative inseamna ca acesta are destul ulei in el, ca sa nu-i dea voie aerului sa treaca cum ar trebui prin el.
dar cel mai sigur cureti admisia , ca sigur e destul de imbacsita ,nu e greu deloc ,cu rabdare si eventual si cu un prieten sa te ajute la tevile de la injectoare reusesti
intreaba si am sa-ti raspund cu mare placere , uite si un nr de tel ,pe tel e mai usor decat aici:0751083887
e bine de verificat daca :valva electrica trage aceea tija de la turbina , cand e pornita masina acea tija trebuie sa stea trasa la maxim . o verifici daca e trasa punand mana pe ea si tragand inapoi, spre stalpul din stanga cum te uiti la masina din fata
acea tija se afla in alta valva (wesgate), care este actionata de fapt de valva electrica situata pe suportul , stalpul,arcului din stanga , cum stai cu fata la masina
ca sa verifici intercolerul:desfaci furtunul care vine de la turbina si intra la intercooler (la imbinarea acestuia cu acea teava metalica ce vine de la turbina ), il desfaci si il ridici un pic deasupra tevii de metal, il lasi asa pornesti masina , nu se intampla nimic , doar ca iti consuma un pic mai mult, dupa ce pornesti vii la el si pui un pic mana , o sa traga aer pe acolo, pe la furtun, (la mine tragea de aproape imi aspira si mie degetele), lasi doar cateva secunde cat sa-ti dai seama de forta de aspiratie , dupa aceea opresti.
il pui la loc si dupa aceea desfaci furtunul care vine de sub egr la intercooler(desfaci de la intercoler), tot asa , pornesti si verifici forta de aspiratie , daca aceeasta ti se pare egala cu cea dinaintea intercoolerului , inseamna ca acesta e ok, daca simti ceva diverente semnificative inseamna ca acesta are destul ulei in el, ca sa nu-i dea voie aerului sa treaca cum ar trebui prin el.
dar cel mai sigur cureti admisia , ca sigur e destul de imbacsita ,nu e greu deloc ,cu rabdare si eventual si cu un prieten sa te ajute la tevile de la injectoare reusesti
intreaba si am sa-ti raspund cu mare placere , uite si un nr de tel ,pe tel e mai usor decat aici:0751083887
- sorinsorin
- **
- 55 mesaje
- din 18 Mai 2009
- Zafira 2001
- Sibiu
sorinsorin
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Bolidul
- **
- 128 mesaje
- din 08 Jul 2008
- Astra 2001 y17td
- Constanta
Bolidul
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 y17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2008
- Mesaj Privat
Va salut ! Revin cu aceeiasi problema... nu am reusit sa ii curat nici egr nici nimic... cand e rece afara mai ales cand au fost temperaturile alea nasoale dacea socul super puternic, mai ales in treptele 1-2-3. In treapta 1 indiferent de temperatura motorului daca,,, calc aceleratia mai tare nu are o acceleratie liniara ci una mai mult in socuri, ca si cum ar avea "apa in beznina" ca sa intelegeti fenomenul. Asta se intampalk numai la treapta 1 si numai la acceleratii mai violente. Ce e de facut ? Va multumesc anticipat !
- aco_008
- ******
- 4,223 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,223
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
fan_florea- Suspendat
- 627 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2001 Y17 DT
- Constanta
fan_florea- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
Bolidul a scris:Va salut ! Revin cu aceeiasi problema... nu am reusit sa ii curat nici egr nici nimic... cand e rece afara mai ales cand au fost temperaturile alea nasoale dacea socul super puternic, mai ales in treptele 1-2-3. In treapta 1 indiferent de temperatura motorului daca,,, calc aceleratia mai tare nu are o acceleratie liniara ci una mai mult in socuri, ca si cum ar avea "apa in beznina" ca sa intelegeti fenomenul. Asta se intampalk numai la treapta 1 si numai la acceleratii mai violente. Ce e de facut ? Va multumesc anticipat !
Masina ta face asa din cauza softului ( care nu mai este cel din fabrica ) sau poate si ceva motorina in ECU..... Calculatorul de injectie , valva spil ...
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
Am si eu o problema cu acceleratia la Corsa C 1.0 benzina z10xe...
Cand apas dintr-o data pe acceleratie, motorul are un decalaj de 1-2 secunde pana se tureaza, iar faza e ca nu cred ca e de la pedala ca throttle-ul se aude ca actioneaza cand apas.
Mentionez ca EGR este curatat, throttle la fel, debitmetru apr nou, filtrele is bune...de la ce ar putea fi?
Cand apas dintr-o data pe acceleratie, motorul are un decalaj de 1-2 secunde pana se tureaza, iar faza e ca nu cred ca e de la pedala ca throttle-ul se aude ca actioneaza cand apas.
Mentionez ca EGR este curatat, throttle la fel, debitmetru apr nou, filtrele is bune...de la ce ar putea fi?
WST
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
pe langa ca imi scoate fum (negru), cand e in viteza si cu ambreiajul liber, se misca ca dracu, indiferent cat apas acceleratia, tot ff incet urca in ture. parca urca un camion un deal cu 33 tone in spate. in momentul cand calc ambreiajul tinand pedala de acceleratie apasata, urca imediat, se tureaza. ce credeti ca poate fi? calc de injectie l-am schimbat anul trecut si cine mi l-a schimbat a zis ca nu ar fi de la acesta, am pus-o pe tester si arata cu niste valori diferite decat cat ar fi trebuit sa fie, am scos mufa si am mers fara el, tot la fel, am schimbat cu un debitmetru de la alta masina (sper ca era bun) si tot la fel.....
kit ambreiaj + disc ambreiaj + rulment presiune + volanta schimbate acum 3 luni.
aveti/stiti cazuri asemanatoare?
merci
P.S. urma sa fac testu cu debitmetru, pe care l-am si facut, dupa care am fost sfatuit sa verific turbina. de mentionat faptul ca totusi masina in momentul cand intra turbina o mai scoate din prosteala aia, adica se vede ca totusi turbina isi face treaba, dar tot ce e pana in ea, adica pana in 2200 rpm e varza.
kit ambreiaj + disc ambreiaj + rulment presiune + volanta schimbate acum 3 luni.
aveti/stiti cazuri asemanatoare?
merci
P.S. urma sa fac testu cu debitmetru, pe care l-am si facut, dupa care am fost sfatuit sa verific turbina. de mentionat faptul ca totusi masina in momentul cand intra turbina o mai scoate din prosteala aia, adica se vede ca totusi turbina isi face treaba, dar tot ce e pana in ea, adica pana in 2200 rpm e varza.
- ZRM
- **
- 320 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
WST
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
Y17DT si nu are cum sa fie de la roti. cateodata cand plec dimineata, sau ma rog, prima oara in ziua respectiva, merge ok primii 3-4 sute de metri, dupa care tot la fel face.
nu ma incadrez sigur la "se stie ca y17dt (75 CP ) pe sosea dreapta este puturos pana in 2200 rpm" pentru ca ma face si un trabant, iar sa incarc masina cu zeci de persoane nu imi sta in obisnuinta. stiu sigur ca imi lipsesc 2 bucsi la bascula fata care fac ca motorul sa culiseze sau ce dracu miscare o face el in timpul functionarii lui. iau piciorul de pe ambreiaj si se simte cum se misca punea fata cu motorul pe ea din cele 2 locuri unde lipsesc bucsile. sunt curios cum dracu au disparut stiu ca am schimbat ambreiajul de curand si volanta si nu am stat langa mecanic.... spe ca nu a uitat sa le puna... sau "a uitat"...... cert este ca ma gandeam ca s-ar putea ca miscarea asta sa ii dauneze in tot angrenajul asta al transmisiei etc.... fumul nu stiu de unde si cu ce ocazie a aparut.....
cheita nu sta aprinsa in general, dar chiar acum 2 zile s-a aprins cateva minute, iar dupa ce am oprit si repornit motorul s-a stins..
nu ma incadrez sigur la "se stie ca y17dt (75 CP ) pe sosea dreapta este puturos pana in 2200 rpm" pentru ca ma face si un trabant, iar sa incarc masina cu zeci de persoane nu imi sta in obisnuinta. stiu sigur ca imi lipsesc 2 bucsi la bascula fata care fac ca motorul sa culiseze sau ce dracu miscare o face el in timpul functionarii lui. iau piciorul de pe ambreiaj si se simte cum se misca punea fata cu motorul pe ea din cele 2 locuri unde lipsesc bucsile. sunt curios cum dracu au disparut stiu ca am schimbat ambreiajul de curand si volanta si nu am stat langa mecanic.... spe ca nu a uitat sa le puna... sau "a uitat"...... cert este ca ma gandeam ca s-ar putea ca miscarea asta sa ii dauneze in tot angrenajul asta al transmisiei etc.... fumul nu stiu de unde si cu ce ocazie a aparut.....
cheita nu sta aprinsa in general, dar chiar acum 2 zile s-a aprins cateva minute, iar dupa ce am oprit si repornit motorul s-a stins..
stefi99
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2010
- Mesaj Privat
- nicholas886
- **
- 197 mesaje
- din 30 Dec 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
nicholas886
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
stefi99
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2010
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
stefi99
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2010
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,223 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,223
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat