- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
- f1specialfx
- ***
- 610 mesaje
- din 24 Nov 2006
- Corsa 1.4 90HP
- Bucuresti
f1specialfx
- Mesaje scrise: 610
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1.4 90HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2006
- Mesaj Privat
- darius_x
- **
- 187 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Cluj
darius_x
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
Focus II este mai spatios (si mai confortabil) decat Astra H.Daca este mai confortabil asta nu inseamna ca tinuta de drum(suspensie independenta) nu este peste Astra H plus ca are 3 moduri de setare a directiei.
Cat despre vizibilitate stalpii fata la Astra H (si la G la fel) nu sunt amplasati bine banuiesc ca au sacrificat din vizibilitate pentru designul exterior.
Cat despre vizibilitate stalpii fata la Astra H (si la G la fel) nu sunt amplasati bine banuiesc ca au sacrificat din vizibilitate pentru designul exterior.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
rubin
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z 17 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
Eu am 1,80 si 94 kg si stau aproape perfect in Focus 2
Am condus 2 bucati unul al varului meu, celalalt al unui amic si nu m-a deranjat mai nimic, mai era chiar si destul loc in spatele meu ( ambele variante sunt hatch ).
Conteaza si "gabaritul" soferului !
Probabil ca un sofer de 120 kg se va simti si mai inghesuit.
Stau insa mult mai bine in H-ul meu Caravan, C4 n-am condus si nici nu ma tenteaza.
Am condus 2 bucati unul al varului meu, celalalt al unui amic si nu m-a deranjat mai nimic, mai era chiar si destul loc in spatele meu ( ambele variante sunt hatch ).
Conteaza si "gabaritul" soferului !
Probabil ca un sofer de 120 kg se va simti si mai inghesuit.
Stau insa mult mai bine in H-ul meu Caravan, C4 n-am condus si nici nu ma tenteaza.
rubin
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z 17 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2010
- Mesaj Privat
Slash a spus bine ce era de zis !
Eu am tot Astra H caravan si ma simt foarte lejer in ea ! Incap in Focus 2 dar nu ma simt in largul meu ! asta e diferenta ! C4 nu stiu cum e ! Personal imi place mult ca model focus dar nu am cautat asa ceva deoarece are motor frantuzesc si daca se strica ceva costa ......mult ! Astra este frumoasa, performanta - eu nu vreau curbe cu 140 ! - are un aer modern si fara fitze si mai presus de toate este foarte ieftina la intretinere !
Citroen C4 are finisaje proaste la partile de cauciuc ! La cele mai multe sunt deformate si sarite din locasurile lor ! Nu am luat Ford deoarece am vazut un Mondeo de 9 ani care avea galme de rugina pe la chederele de cauciuc ce vin in exteriorul geamurilor de la usi ! am zis ca daca la varful de gama se vede asa ceva atunci .....
Eu am tot Astra H caravan si ma simt foarte lejer in ea ! Incap in Focus 2 dar nu ma simt in largul meu ! asta e diferenta ! C4 nu stiu cum e ! Personal imi place mult ca model focus dar nu am cautat asa ceva deoarece are motor frantuzesc si daca se strica ceva costa ......mult ! Astra este frumoasa, performanta - eu nu vreau curbe cu 140 ! - are un aer modern si fara fitze si mai presus de toate este foarte ieftina la intretinere !
Citroen C4 are finisaje proaste la partile de cauciuc ! La cele mai multe sunt deformate si sarite din locasurile lor ! Nu am luat Ford deoarece am vazut un Mondeo de 9 ani care avea galme de rugina pe la chederele de cauciuc ce vin in exteriorul geamurilor de la usi ! am zis ca daca la varful de gama se vede asa ceva atunci .....
- darius_x
- **
- 187 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Cluj
darius_x
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
Hai sa clarificam niste lucruri. Pe Focusul diesel sunt urmatoarele motorizari:
1.8 Tdci, motor de conceptie Ford. Este un motor de generatie mai veche, cu bloc motor de fonta, 8 supape si o singura axa cu came. Acest motor a fost folosit si dezvoltat inca din anii 1985. Din pacate este la apus de cariera, pe Focus 3 deja nu mai este prezent.
1.6 si 2.0 Tdci motoare proiectate de concernul PSA. Cum s-a mai spus, aceste motoare se gasesc pe Ford, Citroen, Peugeot, Volvo, Mazda. Pt a proiecta un motor pe piata europeana, o firma americana fara experienta in diesel ar trebui sa faca investitii uriase pt a scoate un produs competitiv cu rivalii directi. Si sa nu uitam ca rivalii sunt nume grele in industria auto, VW,BMW, Fiat, etc.
Din aceasta cauza, Ford a preferat sa se alature concernului PSA in detrimentul infiintarii propriei divizii de proiectare si productie.
Opelul este cam in aceeasi situatie, dar aici fiind forum Opel ne uitam doar in curtea vecinilor. Si dam bice la caii din motoarele Isuzu si Fiat.
Legat de costurile de reparatie la moroarele Ford, este un alt mit. Aud de mult poezia asta cu "costa mult la Ford".
Ford foloseste injectia commonrail inca de la inceputul anilor 2000. Toti stim ca motoarele commonrail sunt pretentioase la calitatea motorinei care afecteaza injectoarele si pompa de inalta presiune. De asemenea, pretul unui injector sau al pompei de injectie este sensibil mai mare decat a unui DTI, TDI. Ford a avut probleme mari la inceputul anilor 2000 cu calitatea motorinei din Romania. Rafinariile noastre folosind tehnologie de producere a motorinei din epoca de piatra, puneau commonrailurile in fund imediat. Asta s-a schimbat, dar ca orice schimbare in tara asta, s-a petrecut cam tarziu. Lucrez in domeniul petrolului si stiu cat s-a investit in rafinariile din tara, diferenta dintre tehnologia de la inceputul anilor 2000 si cea de acum este enorma.
Dupa cum observam, tehnologia commonrail a fost adoptata de toti producatorii din Europa. Deja si la Opel DTI-ul devine istorie, la VW TDI-ul si PD-ul sunt in aceeasi situatie. In europa sunt doi mari producatori de sisteme de injectie diesel, Denso si Bosch. Aceste sisteme de injectie sunt folosite si pe Ford si pe Opel. Dar nu-i asa ca niste injectoare Denso de la Opel sunt mai bune decat niste injectoare Denso de la Ford? Si asa de curiozitate, ca se tot zice ca piesele de Ford sunt scumpe, intrebati la un magazin de piese auto cat costa un injector commonrail la un Focus si cat costa la Astra?
Inca o data dam dovada ca suntem romani, la politica, fotbal si masini suntem experti. Auzim la vecinul ca i-a zis lui mecanicul cum sta treaba cu Ford si Opel, habar nu avem ce e sub capota masinii dar aruncam vorbe aiurea pe forumuri.
Si tot nu inteleg, cum dracu intr-o masina care e cu aproape 20 de centimetri mai lata sa nu ai spatiu in lateral? Posesorii de Astra, spuneti-mi si mie, la voi e volanul pe centru?
1.8 Tdci, motor de conceptie Ford. Este un motor de generatie mai veche, cu bloc motor de fonta, 8 supape si o singura axa cu came. Acest motor a fost folosit si dezvoltat inca din anii 1985. Din pacate este la apus de cariera, pe Focus 3 deja nu mai este prezent.
1.6 si 2.0 Tdci motoare proiectate de concernul PSA. Cum s-a mai spus, aceste motoare se gasesc pe Ford, Citroen, Peugeot, Volvo, Mazda. Pt a proiecta un motor pe piata europeana, o firma americana fara experienta in diesel ar trebui sa faca investitii uriase pt a scoate un produs competitiv cu rivalii directi. Si sa nu uitam ca rivalii sunt nume grele in industria auto, VW,BMW, Fiat, etc.
Din aceasta cauza, Ford a preferat sa se alature concernului PSA in detrimentul infiintarii propriei divizii de proiectare si productie.
Opelul este cam in aceeasi situatie, dar aici fiind forum Opel ne uitam doar in curtea vecinilor. Si dam bice la caii din motoarele Isuzu si Fiat.
Legat de costurile de reparatie la moroarele Ford, este un alt mit. Aud de mult poezia asta cu "costa mult la Ford".
Ford foloseste injectia commonrail inca de la inceputul anilor 2000. Toti stim ca motoarele commonrail sunt pretentioase la calitatea motorinei care afecteaza injectoarele si pompa de inalta presiune. De asemenea, pretul unui injector sau al pompei de injectie este sensibil mai mare decat a unui DTI, TDI. Ford a avut probleme mari la inceputul anilor 2000 cu calitatea motorinei din Romania. Rafinariile noastre folosind tehnologie de producere a motorinei din epoca de piatra, puneau commonrailurile in fund imediat. Asta s-a schimbat, dar ca orice schimbare in tara asta, s-a petrecut cam tarziu. Lucrez in domeniul petrolului si stiu cat s-a investit in rafinariile din tara, diferenta dintre tehnologia de la inceputul anilor 2000 si cea de acum este enorma.
Dupa cum observam, tehnologia commonrail a fost adoptata de toti producatorii din Europa. Deja si la Opel DTI-ul devine istorie, la VW TDI-ul si PD-ul sunt in aceeasi situatie. In europa sunt doi mari producatori de sisteme de injectie diesel, Denso si Bosch. Aceste sisteme de injectie sunt folosite si pe Ford si pe Opel. Dar nu-i asa ca niste injectoare Denso de la Opel sunt mai bune decat niste injectoare Denso de la Ford? Si asa de curiozitate, ca se tot zice ca piesele de Ford sunt scumpe, intrebati la un magazin de piese auto cat costa un injector commonrail la un Focus si cat costa la Astra?
Inca o data dam dovada ca suntem romani, la politica, fotbal si masini suntem experti. Auzim la vecinul ca i-a zis lui mecanicul cum sta treaba cu Ford si Opel, habar nu avem ce e sub capota masinii dar aruncam vorbe aiurea pe forumuri.
Si tot nu inteleg, cum dracu intr-o masina care e cu aproape 20 de centimetri mai lata sa nu ai spatiu in lateral? Posesorii de Astra, spuneti-mi si mie, la voi e volanul pe centru?
- elegance
- *****
- 3,088 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,088
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- darius_x
- **
- 187 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Cluj
darius_x
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
Top 10 cele mai accesibile marci in reparatii:
Marca Costurile anuale medii
1 Skoda 249.5 Euro
2 Citroen 263.8 Euro
3 Renault 288.3 Euro
4 Peugeot 290.4 Euro
5 Ford 295.8 Euro
6 Seat 307.5 Euro
7 Opel 310.9 Euro
8 Volkswagen 329.8 Euro
9 Honda 341.4 Euro
10 Fiat 342.3 Euro
Compania britanica de asigurari, Warranty Direct
Marca Costurile anuale medii
1 Skoda 249.5 Euro
2 Citroen 263.8 Euro
3 Renault 288.3 Euro
4 Peugeot 290.4 Euro
5 Ford 295.8 Euro
6 Seat 307.5 Euro
7 Opel 310.9 Euro
8 Volkswagen 329.8 Euro
9 Honda 341.4 Euro
10 Fiat 342.3 Euro
Compania britanica de asigurari, Warranty Direct
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Si tot nu inteleg, cum dracu intr-o masina care e cu aproape 20 de centimetri mai lata sa nu ai spatiu in lateral? Posesorii de Astra, spuneti-mi si mie, la voi e volanul pe centru?
Stiu ca a sa fii uimit, dar probabil cei 20 cm nu sunt folositi cum trebuie si unde trebuie.... ce obscen suna !
Probabil nu se regasesc toti in spatiul/confortul destinat soferului..
Ce-mi pasa mie de date tehnice si statistici ?
Daca eu unul asa m-am simtit, vrei sa mint acu' ?
Am stat bine, dar nu ca in Astra ! Sa fie sanatosi cu 20 cm ai lor
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
darius_x a scris:Top 10 cele mai accesibile marci in reparatii:
Marca Costurile anuale medii
1 Skoda 249.5 Euro
2 Citroen 263.8 Euro
3 Renault 288.3 Euro
4 Peugeot 290.4 Euro
5 Ford 295.8 Euro
6 Seat 307.5 Euro
7 Opel 310.9 Euro
8 Volkswagen 329.8 Euro
9 Honda 341.4 Euro
10 Fiat 342.3 Euro
Compania britanica de asigurari, Warranty Direct
Marca Costurile anuale medii
1 Skoda 249.5 Euro
2 Citroen 263.8 Euro
3 Renault 288.3 Euro
4 Peugeot 290.4 Euro
5 Ford 295.8 Euro
6 Seat 307.5 Euro
7 Opel 310.9 Euro
8 Volkswagen 329.8 Euro
9 Honda 341.4 Euro
10 Fiat 342.3 Euro
Compania britanica de asigurari, Warranty Direct
Ce treaba au asigurarile cu fiabilitatile?
Companie britanica ar zice Vauxhall nu Opel.
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Vauxhall e un Opel care circula pe drumuri bune...
Companiile de asigurari sunt cele mai informate si obiective in cazul de fata, caci, pe de o parte, ei platesc reparatiile prevazute in contract si pe de alta parte, sunt relativ neutre fata de diversii fabricanti de masini.
In schimb, o "realitate" englezeasca nu e neaparat valabila si in conditiile Europei de Est, o serie de factori obiectivi fiind mult diferiti.
Companiile de asigurari sunt cele mai informate si obiective in cazul de fata, caci, pe de o parte, ei platesc reparatiile prevazute in contract si pe de alta parte, sunt relativ neutre fata de diversii fabricanti de masini.
In schimb, o "realitate" englezeasca nu e neaparat valabila si in conditiile Europei de Est, o serie de factori obiectivi fiind mult diferiti.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- darius_x
- **
- 187 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Cluj
darius_x
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
era o discutie cu intretinerea foarte scumpa la Ford, nu are legatura cu fiabilitatea; si aia 20 cm in plus au legatura cu stabilitatea masinii presupun....probabil soferul unei astre sta mai bine pe scaun dar focusu sta mai bine pe drum, eu am focus si cand intru intr-o curba cu 120 masina nici nu se inclina (curba usoara) dar eu fug de pe scaun, partea cea mai prosta (scaune standard);
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat