Vin 04 Jun, 2010 4:59 am
Rubinule, ia explica-ne si noua, care e electronica aia mai multa la Citroen? Toate masinile din ziua de azi sunt pline de electronica in aceeasi masura. Toate sunt pline de senzori, CIM-uri, relee, acceleratie electronica, cruise control, ABS, ESP, TC, si multe alte rahaturi. Zi-ne si noua ce are Citroenul electronic si Astra sau Focusul nu are? Tu chiar iti dai seama ce vorbesti? Si de cand e Citroenul masina ieftina? Uita-te un pic la preturi si o sa vezi ca nu prea e ieftina deloc. Zici de prietenul cu 307 ca a avut probleme cu el de nou. Se poate, cand ai ghinion, gasesti si in ... o piuneza. Sa iti dau numarul de telefon al vecinului meu care la Astra H cu motor ca al tau i-a crapat blocul motor la doar 8.500Km? Vezi ca la ala daca lauzi Opelul te injura rau de tot dupa ce i-a crapat si CIM-ul in Turcia. Astea sunt cazuri izolate si un tip de masina nu il poti cataloga prost ca asa ai vazut tu la un prieten. Despre design, iti dai seama ca unora li se falfaie rau de tot ca tie iti place sau nu. Ca se demodeaza repede, iar ai maaaaaaaaarrrrreeeeeeeee dreptate. Din 1998 cand a aparut prima data si pana in ziua de azi Focusul si-a pastrat aceeasi forma, modificarile dintre varianta MK1 si MK2 fiind minore. Ce repede s-a demodat al dracului. Mondeo asta nou, daca si asta arata naspa, m-am lamurit. Ca posesor, iti spun sincer ca nimeni nu mi-a zis pana la tine ca nu-i place designul. Dar daca TIE nu-ti place, asta e.
Referitor la marea masina VW Passat, etalonul clasei, intra un pic pe vwforum.ro, este un topic la sectiunea Passat B6 numit "Ce tip de probleme aveti?" Are 42 de pagini pana acum, daca ai rabdare sa-l citesti pe tot, sa-mi spui si mie daca mai vrei masina aia. Sa nu cumva sa o lauzi pe acolo, sunt cativa useri care cred ca te vor strange de gat.
Citat VWForum:
"Asta este...dar din pacate si W face aceeasi greseal pe care a facut-o renault, fiat, peugeot etc (in general marcile europene) - isi bat joc de propria imagine pentru a reduce costrurile de fabricatie fara sa realizeze cat de greu este sa o refaci. "
"... este prea bine cunoscuta problema butoanelor/plasticelor care se exfoliaza la autoturismele VW-Audi, nu este o problema tipica pentru Passat! "
"Sa nu uit! ********* in ea de masina! "
Intra si pe clubford, o sa vezi ca un afara de cateva cu probleme la volanta, restul nimicuri. Inca nu am citit pe acolo sa se exfolieze plasticul ca cel high class de la passat sau sa se zgarie plasticul de la cesurile din bord de la sters cu carpa. Daca mai pui la socoteala si faptul ca marca premium VW iti da doar 10.000km garantie la bucsaraie si directie, ma face sa ma duc direct la ei cu mainile adanc infipte in buzunare.
Referitor la TDI 1.9 ALH, ce pot sa spun, de morti numai de bine. A ramas o amintire placuta. Sa-i fie dezmembrarea usoara. A disparut din oferta. Dead, next please.
Si daca nu stiai, Fordul este tot masina germana.