- Cod
- OP
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Salutare. Am o Astra G de aproape un an si nu am reusit sa rezolv problema alimentarii la bricheta. Da am citit discutiile existente dar acolo e vorba de o simpla siguranta. Sigurantele mele sunt toate intacte. Lumina de la scrumiera imi functioneaza, dar mai exista o lampa de iluminat jos la picioarele soferului care la fel nu e alimentata si nu pot gasi problema. Mentionez ca un prieten are aceeasi masina si aceeasi problema; numai ca el o are de 2 ani jumatate si tot nu a rezolvat problema. Electricienii spun de relee dar un releu ars inseamna sistarea tutror functiilor care le indeplineste iar aici nu e cazul. Doar bricheta si lumina de la podea nu primeste curent. Raman uneori fara baterie la telefon si nu am de ales decat sa astept pana acasa.
S-a mai confruntat cineva cu asa ceva pana acum? Exista solutie? Multumesc anticipat.
S-a mai confruntat cineva cu asa ceva pana acum? Exista solutie? Multumesc anticipat.
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
daca sigurantele sunt intacte verifica si tu cablul de ajunge la bricheta vezi ca acolo sunt 3 fire unul de masa unul de alimenteaza bricheta si unul de vine de la contactul butonului de lumini care iti alimenteaza acel bec, mas-arale cu un aparat de masura intre firul de masa si fiecare pe rand si vezi daca ai tensiune, daca nu e posibil sa ai firul intrerupt undeva prin bord
- Cod
- OP
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
acel fir de vine la bricheta il verifici foarte simplu cu un aparat de masura
scoti bricheta afara e prinsa in 3 suruburi parca ca e impreuna cu scrumiera iei firul de merge la bricheta cel mai gros
scoti siguranta de sub bord si dai pe continuitate la aparat si vezi daca e intrerupt acum nu o sa te apuci sa tragi de fire prin bord sa vezi unde duce
scoti bricheta afara e prinsa in 3 suruburi parca ca e impreuna cu scrumiera iei firul de merge la bricheta cel mai gros
scoti siguranta de sub bord si dai pe continuitate la aparat si vezi daca e intrerupt acum nu o sa te apuci sa tragi de fire prin bord sa vezi unde duce
- Cod
- OP
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
masoara cu un multimetru si vezi daca ai tensiune in bricheta. In centru tre sa fie plusul si pe peretele interior masa, pune multimetru si vezi daca iti arata 12V. asta e primul lucru care trebuie facut. eu zic ca tu ai masa (caci e comuna cu becul scrumierei, care oricum are alimentare cu farurile) si ca cel mai probabil ai firul de +12V rupt, sau ai un contact imperfect in zona scrumierei, sigurantelor.
Sper sa nu te superi pe mine, dar ti-ai verificat siguranta, sa nu fie arsa? Caci teoretic siguranta de bricheta e diferita fata de cea de instrumente (de unde se leaga ledul).
Sper sa nu te superi pe mine, dar ti-ai verificat siguranta, sa nu fie arsa? Caci teoretic siguranta de bricheta e diferita fata de cea de instrumente (de unde se leaga ledul).
- Cod
- OP
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
scorpio18 a scris:masoara cu un multimetru si vezi daca ai tensiune in bricheta. In centru tre sa fie plusul si pe peretele interior masa, pune multimetru si vezi daca iti arata 12V. asta e primul lucru care trebuie facut. eu zic ca tu ai masa (caci e comuna cu becul scrumierei, care oricum are alimentare cu farurile) si ca cel mai probabil ai firul de +12V rupt, sau ai un contact imperfect in zona scrumierei, sigurantelor.
Sper sa nu te superi pe mine, dar ti-ai verificat siguranta, sa nu fie arsa? Caci teoretic siguranta de bricheta e diferita fata de cea de instrumente (de unde se leaga ledul).
Sper sa nu te superi pe mine, dar ti-ai verificat siguranta, sa nu fie arsa? Caci teoretic siguranta de bricheta e diferita fata de cea de instrumente (de unde se leaga ledul).
Da, am verificat siguranta si e intacta. Sa sti ca de atata vreme nu am mai rezolvat problema, dar sper cat de curand dupa paste sa am timp sa ma apuc de ea. O sa te anunt despre rezultat. Mersi pentru indrumare. Paste Fericit!