Conduc de ceva luni un Opel Insignia 1.8l berlina , Echipat Edition plus cateva optionale , bixenon, scaune incalzite, scut motor, roata de rezerva normala, si as vrea sa deschid o discutie , cu un usor iz de jurnal de bord .
Plusuri:
Aspectul exterior consider ca este printre cele mai reusite prin comparatie cu restul autoturismelor din clasa
Calitatea fabricatiei luata ca intreg este si ea ok
Dotarile in standard destul de cuprinzatoare
Confortul la rulare
Spatiul interior nu este poate cel mai mare , vezi Skoda Superb , insa este suficient
Pretul mai mult decat corect in raport cu ce iti ofera masina
Cutie cu 6 trepte
Farurile care arata si isi fac treaba foarte bine
Minusuri:
Motorizare pt. oameni linistiti fara pretentii sportive
Finisarea interioara , bine asamblata insa materialele folosite par destul de ieftine si un design usor coreean
Mocheta din porbagaj este destul de naspa , se scamoseaza ca naiba , finisarea porbagajului este cam la nivel de Logan ...
![Shocked](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Ceva zgomote parazite pe la suspensie si directie cat si in zona bordului
Insonorizare deficitara , se cam aude motorul un pic cam tare cat si suieratul vantului peste 130 km/ora
Ecranelul de deasupra consolei ilizibil ziua in lumina
Pozitionarea comenzilor pt oglinzile electrice nu foarte comod de folosit , noroc ca nu trebuie sa le folosesti prea des
Meniul computerului de bord care la versiunea mea de echipare este destul de sarac in informatii.
Si cateva detalii despre parcursul de pana acum .
Masina am luat-o de noua si am parcurs 4300 km pana acum cu un consum mediu de 10.4 l%. Din calculele mele rezulta un consum in regim urban intre 11-13 l si extraurban 7.5-8.5 in functie de talpa si trafic , consumuri pe care le consider corecte raportate la masa si cilindree.
Rapunsul motorului este spontan si elastic in prime trepte de viteza dupa care devine molcom .
Directia este suficient de precisa ,nu chiar ca cea de la Astra h-ul avut anterior ,si nu este foarte asistata dacat in ultima parte a cursei volanului care cateodata scapa in maxim destul de brusc.
Scaunele sunt comode si incalzirea este eficienta si uniforma .
Am o intrebare pt cei cu faruri cu xenon : Ati incercat functia de asistare a fazei lungi ?, eu am incercat-o in repetate randuri si nu am sesizat ca ar functiona , imi scapa ceva ?
Cam atat text pt moment , voi mai reveni cu noi informatii ... despre ce am testat innainte sa ma opresc la Insignia.