Azi am verificat mai atent m-am bagat sub masina si am miscat tija wg care pleaca de la valva si se duce in turbina , tija se misca cam 0,3-0,5cm daca o actionez cu un levier.
Am scos si furtunul din valva si nu face vid de loc cu motorul pornit si turat la peste 2000 de ture deci cred ca e defecta eletrovalva.
Am vazut si unde e pozitionat al naibi e de greu accesul dar o sa o dau jos dupa ce fac itp-ul poate o repar o bobinez vad eu ce-i fac.
Apropo cand tija wg de la turbina sta in pozitia repaus fara sa fie actionata de eletrovalva turbina e depresurizata sau sta sub presiune ?
Cum am spus de la 800 de ture pana la 1500-2000 urca greu dupa aceea isi ia zborul ca din pusca ma si sperie
Am verificat eletrovlava de la egr functioneaza bine la relantii sta inchisa nu cupleaza valva egr peste 2000 de ture deschide si se simte la deget cum face vid iar cand cuplez furtunul de la valva la eletrovalva isi schimba tonatlitatea notorul la 2000 de ture practic baga noxe in admisie.
Astept de la voi un mesaj un sfat ceva ...