- vectragts1
- **
- 350 mesaje
- din 03 Mai 2010
- Insignia 2010 A18XER
- Cluj
vectragts1
- Mesaje scrise: 350
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2010
- Mesaj Privat
panaramax
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 1.8l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut!
8700 km 1.8l 140hp
Urban(Bucuresti) 11-12
Extraurban 7.3-8
Mediu 9.5
Probabil ca fie aveti un traseu f. aglomerat sau va place sa ii cam dati in goarna ..oricum totusi e grea masina si nu este tocmai motorul cel mai economic , insa am vazut cu surprindere ca nici dieselurile nu sunt foarte economice cu 9-10 in oras si 6.5-7 afara ...o medie de 8-8.5 ...destul de greu sa amortizezi diferenta de pret .De exemplu la masina de dinnainte am avut in 1.4 pe benzina pe un astrah si mediu era la 8.6 ..asa ca un litru in plus mi se pare rezonabil ..Nici eu nu merg a consum ...nu schimb sub 3000 de ture iar in depasiri peste 4500 ...insa incerc sa anticipez traficul ...
8700 km 1.8l 140hp
Urban(Bucuresti) 11-12
Extraurban 7.3-8
Mediu 9.5
Probabil ca fie aveti un traseu f. aglomerat sau va place sa ii cam dati in goarna ..oricum totusi e grea masina si nu este tocmai motorul cel mai economic , insa am vazut cu surprindere ca nici dieselurile nu sunt foarte economice cu 9-10 in oras si 6.5-7 afara ...o medie de 8-8.5 ...destul de greu sa amortizezi diferenta de pret .De exemplu la masina de dinnainte am avut in 1.4 pe benzina pe un astrah si mediu era la 8.6 ..asa ca un litru in plus mi se pare rezonabil ..Nici eu nu merg a consum ...nu schimb sub 3000 de ture iar in depasiri peste 4500 ...insa incerc sa anticipez traficul ...
Likurikaa
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2010
- Mesaj Privat
pilula20
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
- opelgts2
- **
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
Likurikaa
sal
in legatura cu acele valori la consum,nu te mai speria,si este un consum decent pentru Bucuresti.
De curand am achizitionat ford mondeo ultimul model,si l.am luat diesel de 1.8,si vreau sa zic ca imi arata un consum pe bucuresti desi nu sunt din buc,si am un consum de 10.9% si asta cand am resetat computerul pe valori 0,computerul isi face un consum dupa cca 80/120 km parcursi,vrau sa zic ca mai fac drumuri in buc. cu.n renaulr megane 2 din 2008,cu motor de 1.5dci cu 6 trepte si am resetat si la megane computerul si.mi arata 7.8/8.8%,dar la drum intins scad consumu.rile la ambele masini,la megane se duce undeva de 4,4/5.5 maxim,si mondeo 5.7/6.5% max.asa ca la benzinare e un consum rezonabil,dar in nici un caz 25%,am si un vectra C GTS fab 2005 cu motor de 1.9cdti/120cp si am un consum pe oras undeva de 7.8/9.8 si depinde de trafic mai creste pe oras ,iarna m.am dus si.n 13% pe oras,la drum intins nu ma pling are consum bun,si ci vectra C GTS fac taxi,cu meganul tot taxi deci masinile sunt oarecum solicitate,
pe parcus v.or mai scadea consumurile.
insignia e o masina super ok,am un vecin cu aceeasi motorizare ,si in Neamt numa oras scoate undeva de 12.5/11.5/10.5%,dar cel mai bun consum il faci la plin.
faci plinul pina nu mai intra deloc gaz,dupa care parcurgi 100km si realimentezi,atunci vezi cel mai bine un consum real real.
bafta multa,si nu mai fi suparat
sal
in legatura cu acele valori la consum,nu te mai speria,si este un consum decent pentru Bucuresti.
De curand am achizitionat ford mondeo ultimul model,si l.am luat diesel de 1.8,si vreau sa zic ca imi arata un consum pe bucuresti desi nu sunt din buc,si am un consum de 10.9% si asta cand am resetat computerul pe valori 0,computerul isi face un consum dupa cca 80/120 km parcursi,vrau sa zic ca mai fac drumuri in buc. cu.n renaulr megane 2 din 2008,cu motor de 1.5dci cu 6 trepte si am resetat si la megane computerul si.mi arata 7.8/8.8%,dar la drum intins scad consumu.rile la ambele masini,la megane se duce undeva de 4,4/5.5 maxim,si mondeo 5.7/6.5% max.asa ca la benzinare e un consum rezonabil,dar in nici un caz 25%,am si un vectra C GTS fab 2005 cu motor de 1.9cdti/120cp si am un consum pe oras undeva de 7.8/9.8 si depinde de trafic mai creste pe oras ,iarna m.am dus si.n 13% pe oras,la drum intins nu ma pling are consum bun,si ci vectra C GTS fac taxi,cu meganul tot taxi deci masinile sunt oarecum solicitate,
pe parcus v.or mai scadea consumurile.
insignia e o masina super ok,am un vecin cu aceeasi motorizare ,si in Neamt numa oras scoate undeva de 12.5/11.5/10.5%,dar cel mai bun consum il faci la plin.
faci plinul pina nu mai intra deloc gaz,dupa care parcurgi 100km si realimentezi,atunci vezi cel mai bine un consum real real.
bafta multa,si nu mai fi suparat
Likurikaa
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2010
- Mesaj Privat
214FLO
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Insignia, 1,8 benzinã, 140 cp
Prima datã consumul m-a speriat, vin de pe un VW Jetta, 1,4 TSI, 140 CP, dar analizând greutatea mașinii și dimensiunile anvelopelor de 245 m-am mai liniștit.
În varã, am fãcut 3.700 km pânã în Turcia, Alanya, dincolo de Antalya.
La dus, 1.700 km, prin Bulgaria, regulamentar (60 -70 in localitate, 100 - 110 în afarã) si primii 500 de km fara aer, apoi autostrada 400 km cu 130 - 150, cu aer, si restul cu 110 tot cu aer, consumul mediu indicat a fost de 7,8, mai mic decât ce mã așteptam. Fac precizarea cã am avut o vitezã medie de 91 km la orã, grație soselelor excelente din Turcia, cu douã benzi pe sens si scuar între sensuri, pe drumuri naționale, cu douã - trei localitãți pe șosea la suta de kilometri.
Apoi fâțâialã prin Antalya, pe la magazine, la aproape 40 de grade afarã, fireste cu aer pornit permanent si drumul de intoarcere, de data asta numai cu aerul pornit pentru ca a fost foarte cald, consumul mediu la final, dupã cei 3.700 km, a crescut la 8,00.
Consumul în oraș, norocul meu, n-a sãrit mai sus e 12 l cu aerul pornit si 11 l fãrã aer, dar fac precizarea ca locuiesc într-un oraș cu vreo 4 semafoare si 5 km de la un capãt la altul!
In rest, în afarã, la un condus cât de cât normal (95 maxim în localitate, ca sa nu pierd permisul) și 120 - 130 afarã, consumul mediu a fost de 8,5 - 9,5, atunci când a funcționat aerul.
De douã sãptãmâni am pus anvelope de iarnã, de 205, si consumul a scãzut instant cu 1 litru la sutã, semn cã mãrimea conteazã: maxim 10 litri în oraș și 7 - 7,5 în afarã, funcție și de cât de mult mã dau la ea.
Insignia, 1,8 benzinã, 140 cp
Prima datã consumul m-a speriat, vin de pe un VW Jetta, 1,4 TSI, 140 CP, dar analizând greutatea mașinii și dimensiunile anvelopelor de 245 m-am mai liniștit.
În varã, am fãcut 3.700 km pânã în Turcia, Alanya, dincolo de Antalya.
La dus, 1.700 km, prin Bulgaria, regulamentar (60 -70 in localitate, 100 - 110 în afarã) si primii 500 de km fara aer, apoi autostrada 400 km cu 130 - 150, cu aer, si restul cu 110 tot cu aer, consumul mediu indicat a fost de 7,8, mai mic decât ce mã așteptam. Fac precizarea cã am avut o vitezã medie de 91 km la orã, grație soselelor excelente din Turcia, cu douã benzi pe sens si scuar între sensuri, pe drumuri naționale, cu douã - trei localitãți pe șosea la suta de kilometri.
Apoi fâțâialã prin Antalya, pe la magazine, la aproape 40 de grade afarã, fireste cu aer pornit permanent si drumul de intoarcere, de data asta numai cu aerul pornit pentru ca a fost foarte cald, consumul mediu la final, dupã cei 3.700 km, a crescut la 8,00.
Consumul în oraș, norocul meu, n-a sãrit mai sus e 12 l cu aerul pornit si 11 l fãrã aer, dar fac precizarea ca locuiesc într-un oraș cu vreo 4 semafoare si 5 km de la un capãt la altul!
In rest, în afarã, la un condus cât de cât normal (95 maxim în localitate, ca sa nu pierd permisul) și 120 - 130 afarã, consumul mediu a fost de 8,5 - 9,5, atunci când a funcționat aerul.
De douã sãptãmâni am pus anvelope de iarnã, de 205, si consumul a scãzut instant cu 1 litru la sutã, semn cã mãrimea conteazã: maxim 10 litri în oraș și 7 - 7,5 în afarã, funcție și de cât de mult mã dau la ea.
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
Likurikaa
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2010
- Mesaj Privat
da...e foarte bun consumul tau
de ex. eu stau in slobozia...si cred ca stiu masina...daca e hatchback ?
dar invat in bucuresti
si in acest moment am consumul mediu de 14.5
nu pot sa neg faptul ca nu o calc dar....si pe autostrada...am un consum de 9...9.5 cateodata la o viteza de 150 in a6a..
si chiar nu cred ca va mai scadea consumul
cand conduc in slobozia...am un consum de 10l
si asta datorita limitatoarelor de viteza puse din 10 in 10 metri
de ex. eu stau in slobozia...si cred ca stiu masina...daca e hatchback ?
dar invat in bucuresti
si in acest moment am consumul mediu de 14.5
nu pot sa neg faptul ca nu o calc dar....si pe autostrada...am un consum de 9...9.5 cateodata la o viteza de 150 in a6a..
si chiar nu cred ca va mai scadea consumul
cand conduc in slobozia...am un consum de 10l
si asta datorita limitatoarelor de viteza puse din 10 in 10 metri
Likurikaa
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2010
- Mesaj Privat
214FLO
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
Pentru forbidden27: nu spãl mașina în Amara, din când în când merg pe la pãrinți în Amara
Pentru Likurikka: mașina nu e hatchback, am avut inițial dorința sã-mi iau varianta asta dar un dealer mi-a recomandat varianta cu portbagaj normal si am fãcut bine, cu timpul, tot ridicând hatchback-ul, cu greutatea lunetei, pot apãrea *oboseli* la încheieturi, e drept, hatchback-ul are avantajul ștergãtorului
Pentru Likurikka: mașina nu e hatchback, am avut inițial dorința sã-mi iau varianta asta dar un dealer mi-a recomandat varianta cu portbagaj normal si am fãcut bine, cu timpul, tot ridicând hatchback-ul, cu greutatea lunetei, pot apãrea *oboseli* la încheieturi, e drept, hatchback-ul are avantajul ștergãtorului
WEE- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2010
- Mesaj Privat
florynezu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2009
- Mesaj Privat
salutare,sunt posesor de insignia 1.6 aspirat si consumul care l inregistreaza computerul de bord este destul de rezonabil.
ex:in 19 decembrie am facut un drum de craiova resita,la intoarcere am resetat computerul de bord si consum inregistrat la intrare in craiova a fost de 7.4l (distanta 260km) in conditiile in care nu am menajat deloc masina ,am mers foarte brutal ,unde am avut posibilitate i-am dat si 180km/h,am schimbat si in 5000 turatii,deci nu am menajat deloc masina,trebuia sa ajung foarte repede!50%din traseu este cu vai,dealuri,un traseu montan,asa ca sunt f.multumit de consumul inregistrat,mentionez ca afara erau -5grade C
ex:in 19 decembrie am facut un drum de craiova resita,la intoarcere am resetat computerul de bord si consum inregistrat la intrare in craiova a fost de 7.4l (distanta 260km) in conditiile in care nu am menajat deloc masina ,am mers foarte brutal ,unde am avut posibilitate i-am dat si 180km/h,am schimbat si in 5000 turatii,deci nu am menajat deloc masina,trebuia sa ajung foarte repede!50%din traseu este cu vai,dealuri,un traseu montan,asa ca sunt f.multumit de consumul inregistrat,mentionez ca afara erau -5grade C
- vectragts1
- **
- 350 mesaje
- din 03 Mai 2010
- Insignia 2010 A18XER
- Cluj
vectragts1
- Mesaje scrise: 350
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2010
- Mesaj Privat
Am facut un drum pana in Austria 2600 de km.Am facut consumul la pompa.6,45 l/100 km fara a forja masina si mers 120 constant , 2 persoane plus bagajele aferente.roti iarna 205/60/16(de vara sunt pe 18 ).Cand am plecat aveam un consum mediu de 9,8 pe vreo 2500 km , mai multi inafara localitatii(2/3), exclusiv Romanica.dupa drumul de Austria consumul mediu a scazut la 8,2.E foarte ok dar recunosc ca am dat rar peste 3500 de ture.
- alexstanescu
- *
- 11 mesaje
- din 01 Sep 2010
- Insignia 2010
- Bucuresti
alexstanescu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut
Am Insignia 1.8 benzina livrata pe 17 noiembrie 2010. Primii 4-500 Km i-am facut cu 14,5 l/100Km exclusiv urban (greu - Bucuresti). de cand am trecut de 1000 de Km consumul a scazut la 13,5 litri. Consumul nu este cel afisat pe computer ci calculat de mine in functie de cat am alimentat de la momentul cumpararii si cati Km am inregistrat la diferite momente.
Concluzia este ca-i place benzina nevoie mare dar separat de asta sunt curios cum a calculat Neamtul 10,9, cred ca la astia daca nu esti pe autostrada insemna ca esti urban. Pacat de aspect remarcabil al masinii, merita un motor mai performant si mai economicos.
Am Insignia 1.8 benzina livrata pe 17 noiembrie 2010. Primii 4-500 Km i-am facut cu 14,5 l/100Km exclusiv urban (greu - Bucuresti). de cand am trecut de 1000 de Km consumul a scazut la 13,5 litri. Consumul nu este cel afisat pe computer ci calculat de mine in functie de cat am alimentat de la momentul cumpararii si cati Km am inregistrat la diferite momente.
Concluzia este ca-i place benzina nevoie mare dar separat de asta sunt curios cum a calculat Neamtul 10,9, cred ca la astia daca nu esti pe autostrada insemna ca esti urban. Pacat de aspect remarcabil al masinii, merita un motor mai performant si mai economicos.
- vectragts1
- **
- 350 mesaje
- din 03 Mai 2010
- Insignia 2010 A18XER
- Cluj
vectragts1
- Mesaje scrise: 350
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2010
- Mesaj Privat
alexstanescu a scris:Salut
Am Insignia 1.8 benzina livrata pe 17 noiembrie 2010. Primii 4-500 Km i-am facut cu 14,5 l/100Km exclusiv urban (greu - Bucuresti). de cand am trecut de 1000 de Km consumul a scazut la 13,5 litri. Consumul nu este cel afisat pe computer ci calculat de mine in functie de cat am alimentat de la momentul cumpararii si cati Km am inregistrat la diferite momente.
Concluzia este ca-i place benzina nevoie mare dar separat de asta sunt curios cum a calculat Neamtul 10,9, cred ca la astia daca nu esti pe autostrada insemna ca esti urban. Pacat de aspect remarcabil al masinii, merita un motor mai performant si mai economicos.
Am Insignia 1.8 benzina livrata pe 17 noiembrie 2010. Primii 4-500 Km i-am facut cu 14,5 l/100Km exclusiv urban (greu - Bucuresti). de cand am trecut de 1000 de Km consumul a scazut la 13,5 litri. Consumul nu este cel afisat pe computer ci calculat de mine in functie de cat am alimentat de la momentul cumpararii si cati Km am inregistrat la diferite momente.
Concluzia este ca-i place benzina nevoie mare dar separat de asta sunt curios cum a calculat Neamtul 10,9, cred ca la astia daca nu esti pe autostrada insemna ca esti urban. Pacat de aspect remarcabil al masinii, merita un motor mai performant si mai economicos.
Sa stii ca asta vara am scos 13,6, deci consumul e rezonabil pt. Bucuresti.Stiu o octavia 1.4 aspirat la mine la munca si motorul nou consuma acum 14 prin Cluj.si e mult mai usoara.Incearca si drumuri inafara.ai vazut consumul meu de mai sus?nu te ingrijora.Masina are 1,6 tone fara pasageri
bogdanei9
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
gxg78 a scris:Salut!
Orice as face si in orice conditii, in Bucuresti consumul meu e de 17,5-19L la suta. Am insignia 1.8 benzina si cu toate ca am fost de vreo 10 ori la service(Di-bas si Radacini) mi-au spus ca e "normal" si cica mi-au resoftat-o.
Am masina din martie si problema asta doar de 6 luni, inaine aveam un consum de 12-14L/100. Afara cred ca e ok, consuma "doar" 9/suta.
Ce sfaturi imi dati? Eu cred ca e ceva defect pe la senzori.
Multumesc!
Orice as face si in orice conditii, in Bucuresti consumul meu e de 17,5-19L la suta. Am insignia 1.8 benzina si cu toate ca am fost de vreo 10 ori la service(Di-bas si Radacini) mi-au spus ca e "normal" si cica mi-au resoftat-o.
Am masina din martie si problema asta doar de 6 luni, inaine aveam un consum de 12-14L/100. Afara cred ca e ok, consuma "doar" 9/suta.
Ce sfaturi imi dati? Eu cred ca e ceva defect pe la senzori.
Multumesc!
WOW! mult mai consuma )
sigur e o problema. din cate stiu motorul e identic cu ce am si eu (vectra c) doar ca insignia e mai grea. tot in bucuresti stau si eu, dar vara nu sar de 10% si iarna 10,5 % . daca as pune saci cu nisip in masina sa ajung la greutatea insigniei tot n-as face un consum ca al tau. eu recomand sa iti bagi p...la in toti astia cu service-uri in tara si sa pui o intrebare la furnizor. adica intreaba-l pe neamt. conduc vectra c pe benzina din 2004, iar acum am una din 2008 tot pe benzina. amandoua luate de noi cu 7 km in bord, asa ca am ceva experienta cu serviciile din tara pt marca asta.
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Se pare ca noul motor de 1.8 euro 5 e diferit de cel euro 4.
A18XER are ECU AC Delco si doar 130 de cai in realitate conform http://www.etuners.gr/fr/in...hp?s=13&t=282
Vechiul Z18XER are ECU Siemens si de obicei scoate peste 140 de cai standard. Masurat pe acelasi dyno: http://www.mgi-motorsport.g.../news1.php?nid=57
A18XER are ECU AC Delco si doar 130 de cai in realitate conform http://www.etuners.gr/fr/in...hp?s=13&t=282
Vechiul Z18XER are ECU Siemens si de obicei scoate peste 140 de cai standard. Masurat pe acelasi dyno: http://www.mgi-motorsport.g.../news1.php?nid=57
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
cristidb a scris:Se pare ca noul motor de 1.8 euro 5 e diferit de cel euro 4.
A18XER are ECU AC Delco si doar 130 de cai in realitate conform http://www.etuners.gr/fr/in...hp?s=13&t=282
Vechiul Z18XER are ECU Siemens si de obicei scoate peste 140 de cai standard. Masurat pe acelasi dyno: http://www.mgi-motorsport.g.../news1.php?nid=57
A18XER are ECU AC Delco si doar 130 de cai in realitate conform http://www.etuners.gr/fr/in...hp?s=13&t=282
Vechiul Z18XER are ECU Siemens si de obicei scoate peste 140 de cai standard. Masurat pe acelasi dyno: http://www.mgi-motorsport.g.../news1.php?nid=57
Nu se poate ca un motor de 140CP standard fara vreo modificare asa cum e facut de producator - pe dyno sa scoata tot 140CP sau mai mult...intotdeauna exista pierderi in reductoare, roti, etc...deci obligatoriu e mai putin. Nu mai crede orice bullshit de "dyno" test!
Producatorii dau puterea de 140CP direct la iesirea din motor nu la roata.
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Pai pe dyno masori cuplul la roata la diverse turatii, din ala calculezi puterea la roata, la care adaugi pierderile si calculezi puterea motorului.
Z18XER a scos 142 de cai si 175Nm iar A18XER 130 cai si 165Nm pe acelasi dyno.
Au mai facut si alti tuneri masuratori si tot cu vreo 10 cai mai putin a reusit sa scoata noul motor de 1.8
Z18XER a scos 142 de cai si 175Nm iar A18XER 130 cai si 165Nm pe acelasi dyno.
Au mai facut si alti tuneri masuratori si tot cu vreo 10 cai mai putin a reusit sa scoata noul motor de 1.8