Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Daca aveti impresia ca va duce cu zaharelul pana cand iese masina din garantie certi hartie, dovada pt defectiune.
Skip ads

  • luc_75_2

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salutare!odata cu scaderea temperaturii vad ca nu imi mai oscileaza turometrul ca inainte,doar foarte rar nu mai ne ca inainte.Doar dimineata cand o pornesc e mai turata sta la o mie pana se incalzeste motorul,la voi cum se mai prezinta problema asta?
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
asa si trebuie sa porneasca un pic mai turata ca sa ajunga la temperatura optima cat mai repede ! la mine inca persista problema si chiar face urat ! porneste turata la 1000 de turatii si daca o las 2-3 minute incepe si o ia batu incepe turometru sa faca urat si motorul sa se auda urat ! astept sa vad ce zic cei din germania pentru ca am promisiune si in scris ca daca nu se rezolva datorita softului care o sa iasa in decembrie o-r sa-mi schimbe masina !
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eu cand o pornesc dimineata sta turata in 1100 / 1200 de ture dar merge perfect. Dabia dupe ce ajunge temperatura la 90 de grade incepe sa scada turatia de relanti inapoi la 800. E normal acest comportament. Mi se pare putin 1000...poate asta e cauza, nu e turata si motorul e rece si daia merge neregulat.
  • luc_75_2

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2010

  • Mesaj Privat
le ai scris tu personal in germania sau reprezentanta de unde ai luat masina ?
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
degeaba le scrii tu personal pentru ca nu-ti raspunde nimeni ! am facut cerere la reprezentanta cu numaru de inregistrare tot ! cert este ca ieri am fost sa duc masina in service ca cica ar fi iesit noul soft care sa rezolve problema sesizata de mine ! Si ieri cand am pornit-o la rece se tura singura pana in 1200 de ture si tot asa si dupa vreo 2-3 minute a scazut in turatii si pe la 800 de turatii incepuse iar sa oscileze turometru si motoru sa mearga urat ! Acum sa vedem ce va rezolva noul soft !
  • luc_75_2

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2010

  • Mesaj Privat
sper sa rezolve softul problema asta, astept sa mi zici si mie ce ai rezolvat.bafta!
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
bunn revin cu informatii ! azi am sunat la cei de la service pentru ca deja au trecut 2 zile de cand au instalat softul si i-am intrebat ce se intampla cu masinuta mea , mi-au spus ca problema mecanica s-a rezolvat si ca masina este la retusat pentru ca ultima oara cand am lasat-o in service mi-au lasat o zgarietura pe portiera de toata frumusetea si ca este la vopsit usa mea si ca maine o-r sa ma sune ei sa ma duc sa iau masina . Acum ramane de vazut daca masina se va mai manifesta in continuare asa , eu sper din tot sufletu sa nu mai faca asa pentru ca deja mi s-a luat de masina asta !
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am pornit masina azi dimineata la rece si mi-a pornit cam in 1300 de turatii ! In 4-5 secunde a scazut vazand cu ochii la 800 de turatii si acolo a ramas ! Turometrul meu sta la relantii la 800 de turatii fix unde fix 1 de la 1000 turatii ! intradevar nu a mai facut asa , nu a mai oscilat relantiul si nici motorul nu a mai facut urat dar eu tind sa cred ca este din cauza faptului ca masina mea nu mai sta la relantii ca la inceput ! Ce este dubios ca atunci cand ma jucam cu acceleratia am dus-o usor spre 3500 de turatii si intre 3000-3500 s-a zguduit putin scaunu si motoru se auzea ca avea o bataie ! Cert este ca dupa ce s-a incalzit motorul nu mai facea asa !
Si inca odata ii rog pe cei cu diesel sa-mi spuna la cat le sta relantiul ! mersi
PS luni ma intorc cu masina in service si daca imi spun ca datorita noului soft imi sta mie relantiul la 800 de turatii le dau cu masina in cap ! eu vreau ca masina mea sa stea normal la relantii la 700 cat statea si inainte !
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@spire : la mine asa sta turometru de la inceput la relanti. Cred ca e undeva la 700-90 rpm.
Motorul e 2l 130cp.
  • Danelu

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
La mine sta fix la 800 rot/min dupa ce temperatura motorului a ajuns la 90 de grade.Conteaza si de unde si ce motorina pui.Am pus o data motorina ceva mai proasta si aveam aceleasi probleme.
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Masina mea am pornit-o azi dimineata si a pornit cam in 1300 de turatii si in cateva secunde a scazut la 800 si un pic ! In fine nu ma deranjeaza chiar asa rau dar mi se pare ca acum imi consuma foarte mult fata de data trecuta inainte sa-mi bage noul soft ! Consumul mediu il aveam inainte la 2.0 cdti cutie automata 8.7 iar acum nu scade sub 10 ! In fine uitati aici 2 poze cu relantiul meu dupa ce se incalzeste motoru
  • Danelu

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Spire a scris:Masina mea am pornit-o azi dimineata si a pornit cam in 1300 de turatii si in cateva secunde a scazut la 800 si un pic ! In fine nu ma deranjeaza chiar asa rau dar mi se pare ca acum imi consuma foarte mult fata de data trecuta inainte sa-mi bage noul soft ! Consumul mediu il aveam inainte la 2.0 cdti cutie automata 8.7 iar acum nu scade sub 10 ! In fine uitati aici 2 poze cu relantiul meu dupa ce se incalzeste motoru



Exact aceeasi observatie o am si eu.Am fost cam acum o luna si jumatate la un update de soft dar pentru calculatorul de bord(insemnand instrumentele si acele de bord).Au zis ca e un update care a afectat doar opel astra j si chevrolet ca cica au acelasi soft la calc. de bord si e posibil sa nu iti mai indice nimic pe bord la un moment dat.Mi se mai spus ca pe Insignia nu s-a manifestat pana acum dar ca e bine sa-l fac.Ce am observat dupa, in primul rand mi s-a resetat doar consumul mediu si ca mi-a crescut consumul mediu cam cu 2-3 litri/100 km.Am sa merg maine la revizia de 1 an si o sa incerc sa aflu mai mult.Cert este ca daca as putea sa aleg acum as ramane cu softul cu care mi-a venit masina din fabrica.Aviz amatorilor.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
E o turatie destul de mare pentru un diesel. Eu am alt motor pe o astra g 1.7 cdti(z17dtl) stiu ca e diferit insa turatia sta undeva pe la 800. Chiar si daca afara sunt minus 5, minus 10 grade dupa ce il pornesc ramane turata pentru cateva secunde la 900 de ture si pe urma scade. Cand vorbesc de secunde asta inseamna 3 -4 secunde.
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Se pare ca nici noul soft nu mi-a rezolvat problema in totalitate ! Azi dimineata am pornit masina si mi-a pornit in 1300-1400 de turatii , am plecat cu ea de pe loc si in 10 metri a trebuit sa incetinesc sa trec peste o cale ferata si am observat ca relantiul meu se tura singur si masina mergea in "suturi " ! Am tras-o pe dreapta si am pornit cu ea la relanti si tot in suturi mergea dar dupa ce s-a incalzit putin motoru si-a revenit ! Luni o sa ma duc cu ea in service si sa-mi schimbe masina neaparat , cu aceasta masina nu se mai poate mi-a tocat toti nervi si toata rabdarea posibila !
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Spire a scris:Se pare ca nici noul soft nu mi-a rezolvat problema in totalitate ! Azi dimineata am pornit masina si mi-a pornit in 1300-1400 de turatii , am plecat cu ea de pe loc si in 10 metri a trebuit sa incetinesc sa trec peste o cale ferata si am observat ca relantiul meu se tura singur si masina mergea in "suturi " ! Am tras-o pe dreapta si am pornit cu ea la relanti si tot in suturi mergea dar dupa ce s-a incalzit putin motoru si-a revenit ! Luni o sa ma duc cu ea in service si sa-mi schimbe masina neaparat , cu aceasta masina nu se mai poate mi-a tocat toti nervi si toata rabdarea posibila !


In Romania au doar 4 clase cei din service - la ce te astepti?! Ei nu sunt in stare sa descopere vreo problema din prima...o ia pe incercate....incet incet...mai intai incearca sa te duca cu vorba ca e "ok" sa faca asa, apoi ca cica mai face si la altii si e normal...apoi ca vine nu stiu ce "update" si cand colo era cu totul altceva. Eu zic ca ar trebui actionat altfel - sesizare/reclamatie la ANPC si le lasi masina in curte, o iei doar cand e gata sau sa-ti dea alta masina.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Field Remedy: 2056
Subject: Engine Z19DT/L/H/J - Rough idle after cold start
Models: Engines: Option:
Vectra-C 2004...,Signum 2004...,Zafira-B 2005...,Astra-H 2004... Z19DTL| Z19DT| Z19DTH,Z19DTL| Z19DT| Z19DTH,Z19DTL| Z19DT| Z19DTH,Z19DT| Z19DTJ| Z19DTH| Z19DTL
Complaint: Bad idle behaviour after cold start at low ambient temperatures.
Cause: At low ambient temperatures a low battery voltage (<*1*>Due to low voltage the real injection quantity might not follow exactly the desired injection quantity. As soon as the battery voltage exceeds the values of 12 Volt or as the engine warms up (lower injection quantity) the idle speed quality will improve. Low voltage is caused by load response behaviour of the alternator, e.g. alternator need 1200 1/min initially in order to "start working". Once the engine was started and reved up > 1200 1/min the idle speed will stabilize w/o any cut offs. Problem might be reinforced as more electrical devices (auxiliary heater) are equipped to the system.
Production:

Remedy:
In case of customer complaint please explain situation to the customer.Please note: There is no need to change any parts.


Nu e exact pentru motorul vostru dar mare diferenta nu e . Daca aveti si consumatori extra gen auxiliary heating simptomele pot fi mai grave.
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Interesant, dar alte masini de ce nu au problema asta?
Din cate stiu eu, in momentul in care dai la cheie sa pornesti motorul (mai ales cele diesel care lucreaza la presiuni mult mai mari) automat toti consumatorii sunt intrerupti de computerul de board (se poate observa ca si farurile se opresc, chiar si afisajul de bord) pentru a da toata puterea bateriei catre motor. Nu cred in ce scrie mai sus....mai ales la Insignia.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Hai ca m-ati enervat.

Insignia 2009-Onwards, Astra-J 2010-Onwards
Engines A17/20DTC/H/J/L/R - Increased Idle speed
Customer complains of an increased idle speed up to 1150 rpm.
Increased idle speed signal is managed by the engine ECU but based on a signal coming from the BCM (Body Control Module).
If the state of charge (SOC) for the battery is too low the BCM urges the engine ECU to increase idle speed in order reload the battery in a proper way. There are three possible idle speed steps going from:
 Step 1 (= 925 rpm) to
 Step 2 (= 1000 rpm-1050 rpm) and
 Step 3 (= 1100 rpm-1150 rpm)
The step is dependent on the SOC as well as the outside temperature, which also affects the SOC.
Other possible reasons for increased idle speed also managed by the engine ECU based on a BCM request:
a.) During auxiliary heater on the idle speed will be set to step 2.
b.) During HVAC operation the idle speed will be set to step1-3 based on the thermal load.
c.) During DPF regeneration mode the idle speed will be set to step1-3 based on the engine requirements.
In case of customer complaint please explain this technical content to the customer.
TIS Reference Number: E0002495
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Interesant mesajul - macar stim cum functioneaza in anumite situatii. Insa din acest mesaj nu reiese ca masina are relantiul instabil si da in bot, doar ca e variabil in functie de incarcare iar functionarea nu trebuie sa fie afectata. Tocmai daia isi ridica turatia pentru a incarca bateria mai puternic. Deci cei care au relantiul instabil au cu totul alte cauze/probleme care genereaza acest fapt.

As vrea sa revin din nou la problema cu sunetul care se aude in treapta 1 si 2 in momentul cand accelerez/decelerez. Vreau sa-l descriu mai exact - se aude undeva sub bord spre motor ca si cum ar fi ceva ce nu e legat bine si se misca (sunetul e asemanator cu cel care-l face sistemul de ventilatie cand isi regleaza clapetele, daca stai cu masina pe loc si schimbi temperatura se aud niste suntete de la clapetele interne care regleaza fluxul de aer ). Ideea e ca sunetul e mai puternic nu asa silentios ca cel al sistemului de ventilatie.


Ultima modificare făcută de Lucifer_The la Joi 16 Dec, 2010 4:25 pm
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR