- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
@astrah - daca tot ai aflat aceasta informatie ar fi util si un cod de care sa intrebam la reprezentanta pentru ca altfel tot numai ansamblul o sa spuna ca il putem comanda si asta nu ne ajuta costand undeva la 1200 RON... si daca bucsa aia e 58RON prefer sa cumpar 2 sa le schimb la 3 ani decat sa dau 1200RON... deci asteptam detalii din partea ta...
- raku21
- ***
- 521 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
catalinra
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2007
- Mesaj Privat
- raku21
- ***
- 521 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
rionelus
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
Eu am cutie F35 cu timonerie(tije) pe AstraG si am rezolvat f simplu cu o folie de plastic A4 pt coperti (de la xerox), din aia gen film de radiografie, am taiat-o cat mi-a trebuit ca sa pot face un cilindru cu diametrul egal cu al nucii pe care l-am bagat intre nuca si inelul care o inconjoara, ca sa compensez jocul dintre ele. In functie de cata uzura este se pot suprapune marginile foliei din care se face cilindrul ca sa iasa un cilindru mai gros (din mai multe straturi) sau dimpotriva nici sa nu se atinga marginile si sa nu iasa un cilindru intreg, ci pe trei sferturi de ex, cum a fost si cazul meu.
Ca sa intre si apoi sa stea acolo cum trebuie, cilindrul se franjureaza la ambele capete din vreo 2 in 2 cm, decupand franjurii in V (cu varful v-ului spre centrul cilindrului) si lasand o banda continua pe mijlocul cilindrului de 3-4cm, parte care va infasura nuca. Pt mai multa acuratete in mularea cilindrului pe nuca V-urile se vor decupa cu laturile usor curbate (in genul a 2 cercuri tangente iar punctul unde se ating e varful V-ului).
Pe langa jocul din nuca tr eliminat si jocul axial stanga-dreapta din articulatia de sub nuca a manetei schimbatorului. Eu l-am eliminat prin infasurarea unui nailon de pescuit de sub 1mm grosime in jurul 'dopurilor' alora care formeaza articulatia manetei cu cadrul. 'Dopurile' astea cu clips au o buza f mica de 1mm, iar intre buza dopului si peretele cadrului am infasurat nailonul in timp ce un prieten impingea de dop ca sa departeze buza de perete sa poata intra nailonul si cu cealalta mana indesa nailonul cu surubelnita.
La urma am fixat folia sa stea pe pozitie prinzand un franjur in partea de jos in clema otelita care articuleaza schimbatorul de tija timoneriei(cea care pleaca in cutie). In final se greseaza din belsug cu vaselina alba siliconica - spray.
Ca sa intre si apoi sa stea acolo cum trebuie, cilindrul se franjureaza la ambele capete din vreo 2 in 2 cm, decupand franjurii in V (cu varful v-ului spre centrul cilindrului) si lasand o banda continua pe mijlocul cilindrului de 3-4cm, parte care va infasura nuca. Pt mai multa acuratete in mularea cilindrului pe nuca V-urile se vor decupa cu laturile usor curbate (in genul a 2 cercuri tangente iar punctul unde se ating e varful V-ului).
Pe langa jocul din nuca tr eliminat si jocul axial stanga-dreapta din articulatia de sub nuca a manetei schimbatorului. Eu l-am eliminat prin infasurarea unui nailon de pescuit de sub 1mm grosime in jurul 'dopurilor' alora care formeaza articulatia manetei cu cadrul. 'Dopurile' astea cu clips au o buza f mica de 1mm, iar intre buza dopului si peretele cadrului am infasurat nailonul in timp ce un prieten impingea de dop ca sa departeze buza de perete sa poata intra nailonul si cu cealalta mana indesa nailonul cu surubelnita.
La urma am fixat folia sa stea pe pozitie prinzand un franjur in partea de jos in clema otelita care articuleaza schimbatorul de tija timoneriei(cea care pleaca in cutie). In final se greseaza din belsug cu vaselina alba siliconica - spray.
greieru
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
rionelus a scris:Eu am cutie F35 cu timonerie(tije) pe AstraG si am rezolvat f simplu cu o folie de plastic A4 pt coperti (de la xerox), din aia gen film de radiografie, am taiat-o cat mi-a trebuit ca sa pot face un cilindru cu diametrul egal cu al nucii pe care l-am bagat intre nuca si inelul care o inconjoara, ca sa compensez jocul dintre ele. In functie de cata uzura este se pot suprapune marginile foliei din care se face cilindrul ca sa iasa un cilindru mai gros (din mai multe straturi) sau dimpotriva nici sa nu se atinga marginile si sa nu iasa un cilindru intreg, ci pe trei sferturi de ex, cum a fost si cazul meu.
Ca sa intre si apoi sa stea acolo cum trebuie, cilindrul se franjureaza la ambele capete din vreo 2 in 2 cm, decupand franjurii in V (cu varful v-ului spre centrul cilindrului) si lasand o banda continua pe mijlocul cilindrului de 3-4cm, parte care va infasura nuca. Pt mai multa acuratete in mularea cilindrului pe nuca V-urile se vor decupa cu laturile usor curbate (in genul a 2 cercuri tangente iar punctul unde se ating e varful V-ului).
Pe langa jocul din nuca tr eliminat si jocul axial stanga-dreapta din articulatia de sub nuca a manetei schimbatorului. Eu l-am eliminat prin infasurarea unui nailon de pescuit de sub 1mm grosime in jurul 'dopurilor' alora care formeaza articulatia manetei cu cadrul. 'Dopurile' astea cu clips au o buza f mica de 1mm, iar intre buza dopului si peretele cadrului am infasurat nailonul in timp ce un prieten impingea de dop ca sa departeze buza de perete sa poata intra nailonul si cu cealalta mana indesa nailonul cu surubelnita.
La urma am fixat folia sa stea pe pozitie prinzand un franjur in partea de jos in clema otelita care articuleaza schimbatorul de tija timoneriei(cea care pleaca in cutie). In final se greseaza din belsug cu vaselina alba siliconica - spray.
Ca sa intre si apoi sa stea acolo cum trebuie, cilindrul se franjureaza la ambele capete din vreo 2 in 2 cm, decupand franjurii in V (cu varful v-ului spre centrul cilindrului) si lasand o banda continua pe mijlocul cilindrului de 3-4cm, parte care va infasura nuca. Pt mai multa acuratete in mularea cilindrului pe nuca V-urile se vor decupa cu laturile usor curbate (in genul a 2 cercuri tangente iar punctul unde se ating e varful V-ului).
Pe langa jocul din nuca tr eliminat si jocul axial stanga-dreapta din articulatia de sub nuca a manetei schimbatorului. Eu l-am eliminat prin infasurarea unui nailon de pescuit de sub 1mm grosime in jurul 'dopurilor' alora care formeaza articulatia manetei cu cadrul. 'Dopurile' astea cu clips au o buza f mica de 1mm, iar intre buza dopului si peretele cadrului am infasurat nailonul in timp ce un prieten impingea de dop ca sa departeze buza de perete sa poata intra nailonul si cu cealalta mana indesa nailonul cu surubelnita.
La urma am fixat folia sa stea pe pozitie prinzand un franjur in partea de jos in clema otelita care articuleaza schimbatorul de tija timoneriei(cea care pleaca in cutie). In final se greseaza din belsug cu vaselina alba siliconica - spray.
puteai sa pui si niste poze ca sa citind ce ai scris e greu de vizualizat si inteles pe deplin la ce faci referire si cum trebuie sa arate... nu degeaba se spune: o poza face cat 1000 de cuvinte
mai merge preluat jocul sferei in inel cu o minte de pin-pong taiata si pusa peste sfera
- wellerwells
- **
- 98 mesaje
- din 15 Sep 2009
- Astra 2001 Y20DTH
- Vrancea
wellerwells
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2009
- Mesaj Privat
Pentru toti colegii! Eu am Astra G Y20DTH. Ca multi altii aveam probleme cu treapta 1 in sensul ca trebuia sa bag 2-1 sau sa trag tare in stanga de selector. Dupa un timp mi-am facut curaj si am demontat si dezansamblat timoneria. Locasul/bucsa in care sta bila selectorului era foarte uzat, lipseau bucati din el. Solutia: alta "noua" la strung fiindca GM nu livreaza piesa separat. Acum intra bine in toate vitezele, pe liber e mai fixa, cel putin eu sunt multumit; nu stiu cum functioneaza una noua.Pentru lamuriri aveti poze. Sper sa va fie de folos.
Pentru gresare am folosit vaselina grafitata.
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
Pentru gresare am folosit vaselina grafitata.
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- wellerwells
- **
- 98 mesaje
- din 15 Sep 2009
- Astra 2001 Y20DTH
- Vrancea
wellerwells
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Drogas intreaba pe Dan https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60877 daca nu are facute la strung, am citit pe undeva ca poseda
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
cristyg85
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
Si eu am cutie F23 si agata in treapta 1 si putin in a 2a... de asemenea are si joc lateral maricel.
O sa incerc zilele astea sa schimb uleiul din cutie, sper sa mai amelioreze din agatat
Credeti ca ar ajuta cu ceva montarea unui short shift? Sau ma trezesc cu o cursa mai mica a schimbatorului si cu acelasi joc?
Merci!
O sa incerc zilele astea sa schimb uleiul din cutie, sper sa mai amelioreze din agatat
Credeti ca ar ajuta cu ceva montarea unui short shift? Sau ma trezesc cu o cursa mai mica a schimbatorului si cu acelasi joc?
Merci!
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
cristyg85 a scris:Si eu am cutie F23 si agata in treapta 1 si putin in a 2a... de asemenea are si joc lateral maricel.
O sa incerc zilele astea sa schimb uleiul din cutie, sper sa mai amelioreze din agatat
Credeti ca ar ajuta cu ceva montarea unui short shift? Sau ma trezesc cu o cursa mai mica a schimbatorului si cu acelasi joc?
Merci!
O sa incerc zilele astea sa schimb uleiul din cutie, sper sa mai amelioreze din agatat
Credeti ca ar ajuta cu ceva montarea unui short shift? Sau ma trezesc cu o cursa mai mica a schimbatorului si cu acelasi joc?
Merci!
ceea ce ai pus tu ca poza nu cred ca te ajuta prea mult... atata timp cat inelul care tine aceea sfera si locasul in care sta aceea sfera este uzat va fi acelasi joc fara indoiala...
catalyn
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2008
- Mesaj Privat
[quote="wellerwells"]Pentru toti colegii! Eu am Astra G Y20DTH. Ca multi altii aveam probleme cu treapta 1 in sensul ca trebuia sa bag 2-1 sau sa trag tare in stanga de selector. Dupa un timp mi-am facut curaj si am demontat si dezansamblat timoneria. Locasul/bucsa in care sta bila selectorului era foarte uzat, lipseau bucati din el. Solutia: alta "noua" la strung fiindca GM nu livreaza piesa separat. Acum intra bine in toate vitezele, pe liber e mai fixa, cel putin eu sunt multumit; nu stiu cum functioneaza una noua.Pentru lamuriri aveti poze. Sper sa va fie de folos.
Pentru gresare am folosit vaselina grafitata.
din ce material ai facut bucsa si cam cat joc mai ai pe cursa libera?
Pentru gresare am folosit vaselina grafitata.
din ce material ai facut bucsa si cam cat joc mai ai pe cursa libera?
- wellerwells
- **
- 98 mesaje
- din 15 Sep 2009
- Astra 2001 Y20DTH
- Vrancea
wellerwells
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2009
- Mesaj Privat
- KBA
- **
- 336 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Iasi
KBA
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,670 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,670
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- wellerwells
- **
- 98 mesaje
- din 15 Sep 2009
- Astra 2001 Y20DTH
- Vrancea
wellerwells
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat