- Sebi_Marius
- **
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Sebi_Marius
- **
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
nu m-am uitat la sigurante aseara dar am dat bordul jos azi noapte si am scos si iar l-am bagat de cel putin 20 de ori asa ca nu cred ca o fi sarit ceva... poate ca e de la siguranta. aaaa iar display-ul ala care iti indica ora data si temperatura se aprinde si se stinge cand vrea el mai nou... se poate vedea ca pierde din curent atunci cand pui pozitiile, pare ca se intuneca putin.... tare strange chestiile astea!
- Sebi_Marius
- **
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
Eu tot cred ca ai un conector care a iesit si face contact imperfect. Un contact imperfect implica o rezistenta mare, deci o cadere mare de tensiune pe ea. Totusi, e normal sa-si micsoreze stralucirea cand pui pozitiile. Totul este sa nu se stinga, cum face la tine...Trebuie sa verifici si conectorii care sunt prin spatele radiocasetofonului original, daca ai, sau ce scula audio ai pe masina!
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
florin70
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Am fost la dandon si vali spune ca e "cil 1 missfire". Foarte frumos cu obd-ul dar ma lamureste bustean. Sarut mana Vali jos palaria ptr promptitudine si servicii. Oameni buni..problemele de " missfire" se pot ameliora cu solutia de frectie la picior de lemn de curatire a supapelor si /sau injectoarelor sau prin desfacerea chiulasei si curatarea supapelor de evacuare si a scaunelor acestora.Cred ca trebuie verificat intai daca este injectorul sau supapele si asta e simplu, mutand injectorul pe alt cilindru, o forjam pana se aprinde luminita fatidica din bord(stiti voi care), facem o vizita lu nea Vali si vedem ce zice testerul. Dar daca sunt supapele...ce facem? Mergem toata viata cu 2500 de ture?
raduradu
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
La noi in tara iarna sunt frecvent temperaturi -15 -30 grade. Deci un 5W... sintetic face fata mai bine.
Daca uleiul este viscos 10-15W, filtrul si el are km destui se realizeaza mai greu presiune si circulatie la ungere. In plus conteaza si viscozitatea lui la temperaturi reduse care difera la acelasi model de ex ... functie de tip si producator. Cititi pagini de catalog la uleiuri de firma si o sa vedeti cit difera !
Daca uleiul este viscos 10-15W, filtrul si el are km destui se realizeaza mai greu presiune si circulatie la ungere. In plus conteaza si viscozitatea lui la temperaturi reduse care difera la acelasi model de ex ... functie de tip si producator. Cititi pagini de catalog la uleiuri de firma si o sa vedeti cit difera !
raduradu
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
raduradu
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
- Dr.Opel
- **
- 233 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Am motor 1,3 N si imi bat tachetii la rece de acum 170 000 km... Si astazi dimineatza la fel. Este de la uleiul viscos. Acum citiva ani, cind erau temp de -10 incepusera sa-mi bata in mijlocul zilei, in plin mers. M-am speriat am crezut ca va trebui sa desfac motorul. Am schimbat uleiul si totul s-a remediat ca prin minune. Asa ca... Lasati motorul in pace
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
raduradu daca uleiul tau are peste 5000 km eu l-as schimba cu 5W... sintetic Castrol TXT softech sau Pennzoil. Astea doua m-au multumit. Daca treci pe un ulei NUMAI ala sa-l pui de acum incolo. Un ulei viscos iarna mareste uzura la motor. Pina si cei de la Opel recomanda 10W in tari calde (Grecia, Spania), 5W la temperate si la cele nordice 0W.
raduradu
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
- orinoco
- **
- 251 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Corsa 2004 Z13DT
orinoco
- Mesaje scrise: 251
- Locatie:
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat