- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- nedeianu
- **
- 214 mesaje
- din 23 Mai 2008
- Omega 2003 Y25DT
- Olt
nedeianu
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Olt
- Masina: Omega 2003 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
boditza a scris:sper sa nu dezgrop morti dar cam ciudate hydronicurile astea.. al meu are mini clock.. am citit manualul, am invatzat sa il pornesc la o anumita ora, are 3 ore programabile, l-am setat sa mearga doar 30 min dar nu vrea nici in ruptu capului sa porneasca... fostul propietar a zis ca bujia e de vina dar sunt sceptic in privinta asteia ca e diesel, ar trebui totusi sa porneasca chiar fara bujie incandescenta..
Cum se poate porni la o anumita ora?
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- nedeianu
- **
- 214 mesaje
- din 23 Mai 2008
- Omega 2003 Y25DT
- Olt
nedeianu
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Olt
- Masina: Omega 2003 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- nedeianu
- **
- 214 mesaje
- din 23 Mai 2008
- Omega 2003 Y25DT
- Olt
nedeianu
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Olt
- Masina: Omega 2003 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- nedeianu
- **
- 214 mesaje
- din 23 Mai 2008
- Omega 2003 Y25DT
- Olt
nedeianu
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Olt
- Masina: Omega 2003 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
boditza a scris:ba trebuie sa ai cum.. sirocoul incalzeste masina la o ora stabilita de utilizator atata timp cat motorul este oprit. trebuie sa aibe cumva o metoda de programare .
nu stiu ce sa zic nu am gasit cum sa il pot programa.
din cate am inteles porneste singur cand afara sunt sub 3 grade si motorul este rece.
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
nu prea vad motivul pentru care ar mai porni cand este deja motorul pornit... motorul se incalzeste si singur prin mers, sirocoul este sa il aduca la temperatura optima pentru un consum bun si o uzura cat mai mica. asa daca mergg aman2 in paralel consuma la fel de mult ca si cum ar merge motorul singur chiar daca merge mai mult timp rece
- nedeianu
- **
- 214 mesaje
- din 23 Mai 2008
- Omega 2003 Y25DT
- Olt
nedeianu
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Olt
- Masina: Omega 2003 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- gaches
- **
- 142 mesaje
- din 01 Nov 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Vaslui
gaches
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Vaslui
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salut.
Am un Signum 1.9 CDTI 150 CP. Este prevazut cu sistem auxiliar de incalzire. Acesta nu este programabil. Porneste cand motorul este rece odata cu acesta. Problema este ca in ultimul timp pe esapamentul sistemului iese un fum alb de motorina nearsa complet. Ceva se intampla, caci inainte nu facea asa. Stie careva ce poate sa aiba?
Multumesc.
Am un Signum 1.9 CDTI 150 CP. Este prevazut cu sistem auxiliar de incalzire. Acesta nu este programabil. Porneste cand motorul este rece odata cu acesta. Problema este ca in ultimul timp pe esapamentul sistemului iese un fum alb de motorina nearsa complet. Ceva se intampla, caci inainte nu facea asa. Stie careva ce poate sa aiba?
Multumesc.
buratino28- Suspendat
- 130 mesaje
- din 20 Apr 2008
- Corsa 2001 Z14XE
- Iasi
buratino28- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2008
- Mesaj Privat
- nashu_lucian
- **
- 445 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 445
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
buratino28- Suspendat
- 130 mesaje
- din 20 Apr 2008
- Corsa 2001 Z14XE
- Iasi
buratino28- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2008
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- nashu_lucian
- **
- 445 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 445
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
- gaches
- **
- 142 mesaje
- din 01 Nov 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Vaslui
gaches
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Vaslui
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
buratino28 a scris:ce pasi man? daca are programator il programezi daca n are apesi pe butonul rosu, in cazul meu, daca nu porneste singur la sub 5 grade.daca vrei programator cumperi montezi etc.
De unde as putea cumpara un programator si eu?
Am sirocou care porneste automat si as vrea sa-l fac programabil.
Oare cat costa o astfel de oiesa?
- Cristi_ciobotaru
- *
- 10 mesaje
- din 11 Feb 2011
- Omega 2002 2.2 DTI
- Iasi
Cristi_ciobotaru
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2002 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2011
- Mesaj Privat
bogdan205
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Incerc de ceva vreme sa ma lamuresc cu incalzirea auxiliara eberspacher D3WZ montata pe omega mea cu clima care binenteles nu functioneaza.
Fac un rezumat la ce am gasit pana acum.
1) porneste numai sub 5 grade temperatura exterioara si sub 50 grade temperatura apei in motor
2) sistemul are o pompa de motorina montata dupa filtrul de motorina si depinde de valorile date de un senzor de temperatura exterioara montat deasupra filtrului de polen
3) citind schema acestuia se pare ca este conditionat de sistemul de clima , acesta nu trebuie sa aiba erori iar temperatura sa fie setata pe HI .
4) pentru a intra in modul diagnostic trebuie sa fie deconectat senzorul de apa de pe motor iar senzorul de temperatura de la mufa de polen trebuie montat un rezistor de 470 ohmi
5) schema se poate gasi aici : http://www.esparparts.com/t...ers/D3WZ/D3WZ.pdf
6) Softul aici http://www.espar.com/tech_manuals/
Din schema avem un conector cu 10 fire
A - Curent +12V protezat de o siguranta FV4 montata in compartimentul motor
B - Curent - borna baterie
C- Neconectat
D- Pompa motorina - (pompita montata dupa filtru de motorina !)
E- Pompa motorina (mentionez ca pe acest fir este conectat CID -ul de unde ia informatia pt consumul incalzirei auxiliare)
F - Diagnostic
G - Senzor temperatura exterioara
H -Neconectat
J -Neconectat
K-Martor alternator
Acum ramane de vazut cum ma conectez
Incerc de ceva vreme sa ma lamuresc cu incalzirea auxiliara eberspacher D3WZ montata pe omega mea cu clima care binenteles nu functioneaza.
Fac un rezumat la ce am gasit pana acum.
1) porneste numai sub 5 grade temperatura exterioara si sub 50 grade temperatura apei in motor
2) sistemul are o pompa de motorina montata dupa filtrul de motorina si depinde de valorile date de un senzor de temperatura exterioara montat deasupra filtrului de polen
3) citind schema acestuia se pare ca este conditionat de sistemul de clima , acesta nu trebuie sa aiba erori iar temperatura sa fie setata pe HI .
4) pentru a intra in modul diagnostic trebuie sa fie deconectat senzorul de apa de pe motor iar senzorul de temperatura de la mufa de polen trebuie montat un rezistor de 470 ohmi
5) schema se poate gasi aici : http://www.esparparts.com/t...ers/D3WZ/D3WZ.pdf
6) Softul aici http://www.espar.com/tech_manuals/
Din schema avem un conector cu 10 fire
A - Curent +12V protezat de o siguranta FV4 montata in compartimentul motor
B - Curent - borna baterie
C- Neconectat
D- Pompa motorina - (pompita montata dupa filtru de motorina !)
E- Pompa motorina (mentionez ca pe acest fir este conectat CID -ul de unde ia informatia pt consumul incalzirei auxiliare)
F - Diagnostic
G - Senzor temperatura exterioara
H -Neconectat
J -Neconectat
K-Martor alternator
Acum ramane de vazut cum ma conectez