- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- costi petrescu
- **
- 380 mesaje
- din 10 Nov 2006
- Vectra 1991 C20NE
- Bucuresti
costi petrescu
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
- imo2209
- **
- 138 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 1998 X16SZR
- Bucuresti
imo2209
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o Astra G din 1998 cu c/v automata (nu a fost un moft sau altceva ci pur si simplu altfel nu poate fi condusa de persoanele cu handicap, are comenzile manuale). A fost adusa prin mai din Germania, cu 80.000 km. Eu am luat-o de vreo saptamana si mi s-a zis k e bine sa-i fac o revizie (schimbat ulei la motor, cutie, transmisie si distributie, etc.) Voi ce zice-ti, mai ales k am auzit k unii au preturi de 600-1200 lei doar la filtru de ulei pt. c/v
astept pareri si pe mail la : imo2209@yahoo.com
Merci,
Am si eu o Astra G din 1998 cu c/v automata (nu a fost un moft sau altceva ci pur si simplu altfel nu poate fi condusa de persoanele cu handicap, are comenzile manuale). A fost adusa prin mai din Germania, cu 80.000 km. Eu am luat-o de vreo saptamana si mi s-a zis k e bine sa-i fac o revizie (schimbat ulei la motor, cutie, transmisie si distributie, etc.) Voi ce zice-ti, mai ales k am auzit k unii au preturi de 600-1200 lei doar la filtru de ulei pt. c/v
astept pareri si pe mail la : imo2209@yahoo.com
Merci,
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
- imo2209
- **
- 138 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 1998 X16SZR
- Bucuresti
imo2209
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Mentos
- **
- 210 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Astra 2001 y17dt
- Cluj
Mentos
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
calinbont
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
Eu am am completat cu ulei de cutie GM cod nou 1940182. L-am cumparat de la reprezentanta Opel cu 35 lei.
Iti recomand sa faci la fel sa nu amesteci uleiurile.
La cutia F23 care vine cu motoarele Y20DTH nu se poate scoate uleiul casa il poti schimba. Eu cel putin nu am gasit nici un buson pe unde sa-l scot. Nu are nici baie de ulei. Are doar buson de nivel si unu de completare.
Am si eu o rugaminte daca o sa faci operatiunea aceasta. Fa o cate o fotografie la cele doua busoane, partea care intra in cutie. Ale mele nu erau magnetice, dar parca lipsea ceva de la ele.
Iti recomand sa faci la fel sa nu amesteci uleiurile.
La cutia F23 care vine cu motoarele Y20DTH nu se poate scoate uleiul casa il poti schimba. Eu cel putin nu am gasit nici un buson pe unde sa-l scot. Nu are nici baie de ulei. Are doar buson de nivel si unu de completare.
Am si eu o rugaminte daca o sa faci operatiunea aceasta. Fa o cate o fotografie la cele doua busoane, partea care intra in cutie. Ale mele nu erau magnetice, dar parca lipsea ceva de la ele.
- imo2209
- **
- 138 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 1998 X16SZR
- Bucuresti
imo2209
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
Uleiul de cutie se introduce pe la joja de nivel, cat despre evacuarea uleiului uzat orice cutie trebuie sa aiba un buson, sau mai bine zis surub. La Astra mea (Astra G, motor X16SZR pe benzina) surubul/busonul de evacuare al uleiului din cutie este chiar sub motor. Iti recomand sa mergi la un service autorizat (de exemplu Radacini Motors-Drumul Taberei) sa-ti verifice si eventual sa-ti schimbe uleiul. Atentie mare la ce tip de ulei folositi, nu e vorba de dextron II sau III. Folositi doar ulei de origine GM care are un cod pentru fiecare tip de cutie.
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
calinbont
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
Pentru verificarea nivelului de ulei la cutia F23, trebuie dat scutul jos (tot scutul nu doar capacul scutului). Busonul de verificare este in dreapta cutiei (inspre podul pedalier). Se desface cu un imbus de 8. Bagi degetul si daca ajungi la ulei ii ok. Daca uleiul nu e la nivelul busonului, atunci trebuie completat pe sus.
Pentru asta se da jos bateria, se desface polita de plastic pe care sta bateria (trei suriburi de 13) si mai trebuie desfacut un surub cu un torx de 20 ca strange suportul celor 2 pompe sau regulatoare de vacuum si doar asa o sa poti sa scoti polita.
Se deface busonul de la cutie (imbus de 8 ) si cu o palnie se copleteaza cu ulei pana curge pe la busonul de nivel.
Mai jos e fotografia cu busonul de umplere.
Pentru asta se da jos bateria, se desface polita de plastic pe care sta bateria (trei suriburi de 13) si mai trebuie desfacut un surub cu un torx de 20 ca strange suportul celor 2 pompe sau regulatoare de vacuum si doar asa o sa poti sa scoti polita.
Se deface busonul de la cutie (imbus de 8 ) si cu o palnie se copleteaza cu ulei pana curge pe la busonul de nivel.
Mai jos e fotografia cu busonul de umplere.
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Mai oameni iar ati inceput cu uleiul 1940182.
Cititi asta https://www.clubopel.com/vie...mp;highlight=ulei
La cutie de Y20DTH eu stiu ca este 90 540 998.
Cititi asta https://www.clubopel.com/vie...mp;highlight=ulei
La cutie de Y20DTH eu stiu ca este 90 540 998.
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
calinbont
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mascatu
- **
- 207 mesaje
- din 18 Aug 2007
- Astra 2000 1,7DTI
- Prahova
mascatu
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11150
La cutiile de viteze Opel (exclus F12) uleiul spun ei ca nu se schimba. Sfatul meu este totusi sa fie inlocuit la 3-4 anu sau 100,000km. Periodic se va verifica nivel si daca curge pe undeva (cutia trebuie sa fie perfect uscata). Pierderi apar pe la simering planetare sau sus la cautator.
Pinioanele la Opel sunt prelucrate prin aschiere deci teoretic suprafetele de contact sunt perfecte. Problema este in schimb aparitia de span din dinti (de obicei pinion marsarier=ciriiala ca lumea se grabeste) sau de la sincroane.
Cutia F12 (preluata de la Suzuki Wagon R) de pe Agila este singura la care chiar Opel scrie clar ca la 30,000km se schimba uleiul dupa care nu (de preferinta la intervale de 100,000km). Pinioanele si axele sunt turnate si suprafetele de contact nu sunt perfecte, de aici provine modificare culoare ulei (cutia se rodeaza de fapt).
La cutiile de viteze Opel (exclus F12) uleiul spun ei ca nu se schimba. Sfatul meu este totusi sa fie inlocuit la 3-4 anu sau 100,000km. Periodic se va verifica nivel si daca curge pe undeva (cutia trebuie sa fie perfect uscata). Pierderi apar pe la simering planetare sau sus la cautator.
Pinioanele la Opel sunt prelucrate prin aschiere deci teoretic suprafetele de contact sunt perfecte. Problema este in schimb aparitia de span din dinti (de obicei pinion marsarier=ciriiala ca lumea se grabeste) sau de la sincroane.
Cutia F12 (preluata de la Suzuki Wagon R) de pe Agila este singura la care chiar Opel scrie clar ca la 30,000km se schimba uleiul dupa care nu (de preferinta la intervale de 100,000km). Pinioanele si axele sunt turnate si suprafetele de contact nu sunt perfecte, de aici provine modificare culoare ulei (cutia se rodeaza de fapt).
- mascatu
- **
- 207 mesaje
- din 18 Aug 2007
- Astra 2000 1,7DTI
- Prahova
mascatu
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2007
- Mesaj Privat