- dorin-b
- ****
- 1,821 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,821
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
Geo89- Suspendat
- 623 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Braila
Geo89- Mesaje scrise: 623
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,821 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,821
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
Geo89- Suspendat
- 623 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Braila
Geo89- Mesaje scrise: 623
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Geo89- Suspendat
- 623 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Braila
Geo89- Mesaje scrise: 623
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
Si astazi parerea unui mecanic despre treaba asta,a sunat asa:ai ulei in cutie?(nu stiu ca ala nu se arde deci nu prea se schimba-parerea mea),daca ai ulei,nu este centrat discul bine.Total eronat.La ulei i-as da dreptate,ca face mai mult cand se incalzeste.O sa verific si asta ca din aerisirea pompei de amreiaj,nu am reusit sa rezolv nimic.
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,821 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,821
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
cred ca se referea la fulaj si da, din cauza lamelelor discului (care nu se decalibreaza uniform din cauza temperaturii sau a diferentei de presare a niturilor) precum si din cauza arcurilor de compensare din butucul discului apar jocuri frontale si implicit zgomote "de bataie". Problema e ca la mine se aud atunci cand motorul e rece si fara sa calc ambreiajul, deci placa preseaza discul pe volanta si nu are ce sa "balangane" pe acolo. Vibratia motorului la plecarea de pe loc spune cat de mare este fulajul respectiv.