jabberjaw
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
kalu a scris:nu are nimeni idee de preturi?
Lista de preturi nu cred ca are cineva completa ca astia din "reprezentante" sau "service" nu schimba tot cum spune GM. Inlocuiesc lant si gata, uita de exemplu de n garnituri si simering in mod curent... pe urma iar probleme si evident bucuria lor ca manopera costa.
jabberjaw mai bine mergi la Fiat decit Opel sau Augsburg.
- corsablue
- ****
- 2,538 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,538
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
@kalu: eu am bubruza la service acum si asta se va schimba: distributia. multumesc pentru imagini domnului iulian popescu si sper ca este in asentimentul sau ideea mea de a le posta aici. poate vor folosi si altora, caci pentru mine au fost utile si instructive in acelasi timp.
cam asta se schimba
acesta e kitul distributie imaginea 1
acesta e kitul distributie imaginea 2
acestea sunt suruburile de fixare
cam asta se schimba
acesta e kitul distributie imaginea 1
acesta e kitul distributie imaginea 2
acestea sunt suruburile de fixare
- pstefan
- **
- 366 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
pstefan
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,538 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,538
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
da domnu' cuciureanu am comandat setul complet de garnituri si silicon pentru baia de ulei. dupa ce scot masina din service intentionez sa revin cu completari vis-a-vis de manopera completa de inlocuire a distributiei. pot conta pe sprijinul d-vs? cu iulian am vorbit deja.
@pstefan: cand voi intra in posesia facturilor voi reveni cu informatii.
@pstefan: cand voi intra in posesia facturilor voi reveni cu informatii.
- kalu
- OP
- 438 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 438
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,538 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,538
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
ok. speram ca atunci cand voi scrie sa am toate datele, dar voi incepe cu informatiile de baza.
am cumparat masina in martie 2007 adusa din germania si avea 75 de mii km pe bord(reali dumnezeu cu mila. cine poate sti?) am parcurs cu ea 35 de mii km pana la 110miikm(pe bord). nu am avut nici o problema deosebita si am cheltuit bani pe: revizii, gume de iarna, carburant, spalatorie; alctceva nimic, nu batea nimic pornea foarte frumos, toate in regula.
de florii am plecat in vizita si am uitat luminile aprinse(am coborat prin dreapta). la un moment dat le-am stins si cand am plecat acasa am incercat sa pornesc , dar curentul era insuficient sa dea motorul peste cap. asa ca am inpins-o, in doi metri a pornit si am amers cu ea vreo 30 de km. a mers rotund si frumos. am ajuns acasa si pentru ca a doua zi plecam dimineata la servici am dat cheie dupa vreo 5min sa vad daca porneste. a pornit si se auzea un zanganit ca de lant, am oprit imediat motorul si apoi nu am reusit sa mai pornesc. am lasat-o in parcare si pe 24.04 am dus-o la un dealer opel(voi da numele mai tarziu daca va fi nevoie) sa fac o diagnoza. au pus testerul si au concluzionat ca senzorul ax cu came e bulit. bine zic, schimbati-l! a , pai nu-l avem. vine in 5zile pe gm. am sunat la un magazin si a doua zi (25.04) le-am dus senzorul pe producator. la ei pe gm era 300ron la mine pe producator a fost 150ron. l-au montat si da-i cheie, nu mergea. au inceput babeste si in final dupa vreo 3ore le-a sugerat directorul sa masoare compresia. compresie 13 pe cele 2 pistoane masurate(pistonul 2 si 3). ca in final sa fie de parere ca pana nu desfac capacul distributiei sa vada ce e acolo si chiulasa sa vada axul cu came si supapele nu mai au ce face. au desfacut si era sarit pinionul de pe arborele cotit, dar am noroc ca chiulasa a scapat intacta. le-am spus sa comande tot: kitul distibutiei, garnituri, silicon, simeringuri pe gm si astept telefon cand vor veni piesele. pana acum cam asta e si costa, in mare, 2500ron(nu s-a emis deviz, factura). cand am date noi revin.
am cumparat masina in martie 2007 adusa din germania si avea 75 de mii km pe bord(reali dumnezeu cu mila. cine poate sti?) am parcurs cu ea 35 de mii km pana la 110miikm(pe bord). nu am avut nici o problema deosebita si am cheltuit bani pe: revizii, gume de iarna, carburant, spalatorie; alctceva nimic, nu batea nimic pornea foarte frumos, toate in regula.
de florii am plecat in vizita si am uitat luminile aprinse(am coborat prin dreapta). la un moment dat le-am stins si cand am plecat acasa am incercat sa pornesc , dar curentul era insuficient sa dea motorul peste cap. asa ca am inpins-o, in doi metri a pornit si am amers cu ea vreo 30 de km. a mers rotund si frumos. am ajuns acasa si pentru ca a doua zi plecam dimineata la servici am dat cheie dupa vreo 5min sa vad daca porneste. a pornit si se auzea un zanganit ca de lant, am oprit imediat motorul si apoi nu am reusit sa mai pornesc. am lasat-o in parcare si pe 24.04 am dus-o la un dealer opel(voi da numele mai tarziu daca va fi nevoie) sa fac o diagnoza. au pus testerul si au concluzionat ca senzorul ax cu came e bulit. bine zic, schimbati-l! a , pai nu-l avem. vine in 5zile pe gm. am sunat la un magazin si a doua zi (25.04) le-am dus senzorul pe producator. la ei pe gm era 300ron la mine pe producator a fost 150ron. l-au montat si da-i cheie, nu mergea. au inceput babeste si in final dupa vreo 3ore le-a sugerat directorul sa masoare compresia. compresie 13 pe cele 2 pistoane masurate(pistonul 2 si 3). ca in final sa fie de parere ca pana nu desfac capacul distributiei sa vada ce e acolo si chiulasa sa vada axul cu came si supapele nu mai au ce face. au desfacut si era sarit pinionul de pe arborele cotit, dar am noroc ca chiulasa a scapat intacta. le-am spus sa comande tot: kitul distibutiei, garnituri, silicon, simeringuri pe gm si astept telefon cand vor veni piesele. pana acum cam asta e si costa, in mare, 2500ron(nu s-a emis deviz, factura). cand am date noi revin.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
corsablue daca vrei sprijin imi spui.
Nu va mai luati dupa pareri "avizate" de cine stie ce mecanici mioritici sau copii atotstiutori!
Nu va luati dupa km din bord!
Shimbati distributia ca altfel o sa regretati!
Neamtul cumpara diesel numai daca face peste 50,000km pe an. Masinile diesel vindute de ei au minim 150,000km dar majoritatea peste 200,000km. Daca are km putini mai mult ca sigur masina a fost lovita, ei nu circula cu masini reparate. De cele mai multe ori nici nu le repara ca este costisitor la ei si romanii le repara in tara, le dau km inapoi, le parfumeaza...
Grija mare la cine schimbati distributia si mai ales sa fie toate piesele!
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=27040
Nu va mai luati dupa pareri "avizate" de cine stie ce mecanici mioritici sau copii atotstiutori!
Nu va luati dupa km din bord!
Shimbati distributia ca altfel o sa regretati!
Neamtul cumpara diesel numai daca face peste 50,000km pe an. Masinile diesel vindute de ei au minim 150,000km dar majoritatea peste 200,000km. Daca are km putini mai mult ca sigur masina a fost lovita, ei nu circula cu masini reparate. De cele mai multe ori nici nu le repara ca este costisitor la ei si romanii le repara in tara, le dau km inapoi, le parfumeaza...
Grija mare la cine schimbati distributia si mai ales sa fie toate piesele!
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=27040
- kalu
- OP
- 438 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 438
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Inca nu stim ce piese sunt in deviz si daca el contine manopera, inca avem multe informatii lipsa.
De exemplu la un Z12XE toate piesele de la surub la pinioane ajung 9,2mil, daca adaugam pompa apa 2mil, antigel+apa 0,8mil, ulei+filtru 1,7mil, curea accesorii 0,4mil, garnituri egr 0,1mil =total 14,2mil. La asta se adauga manopera distributie, curatat throttle/egr/admisie care pomana sa fie la 5,5-6mil. Sa nu uitam de diverse materiale si substante care sunt macar 0,5mil.
Un total complet si la bunul simt ar fi de 20,7mil dar cu totul schimbat si numai piese originale plus alte opratiuni facute mai perfect si mai complet decit spune GM.
Acum la el cu 25mil si mie mi se pare mult, dar daca nu stiu ce fac aia si ce piese pun, nu putem comenta pentru moment.
Cred ca o sa ne apucam sa facem distributii de Z13DT si operatiuni anexe pe banda rulanta ca se cere, cei din vest deja au facut cu ele 200,000kim si le vind....
De exemplu la un Z12XE toate piesele de la surub la pinioane ajung 9,2mil, daca adaugam pompa apa 2mil, antigel+apa 0,8mil, ulei+filtru 1,7mil, curea accesorii 0,4mil, garnituri egr 0,1mil =total 14,2mil. La asta se adauga manopera distributie, curatat throttle/egr/admisie care pomana sa fie la 5,5-6mil. Sa nu uitam de diverse materiale si substante care sunt macar 0,5mil.
Un total complet si la bunul simt ar fi de 20,7mil dar cu totul schimbat si numai piese originale plus alte opratiuni facute mai perfect si mai complet decit spune GM.
Acum la el cu 25mil si mie mi se pare mult, dar daca nu stiu ce fac aia si ce piese pun, nu putem comenta pentru moment.
Cred ca o sa ne apucam sa facem distributii de Z13DT si operatiuni anexe pe banda rulanta ca se cere, cei din vest deja au facut cu ele 200,000kim si le vind....
- corsablue
- ****
- 2,538 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,538
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
"Cred ca o sa ne apucam sa facem distributii de Z13DT si operatiuni anexe pe banda rulanta ca se cere, cei din vest deja au facut cu ele 200,000kim si le vind...."
sunt convins ca va trebui. eu am cautat disperat toate informatiile disponibile si nu am gasit nimic. am avut sansa sa ma ajute iulian cu cate ceva. de aceea cand scot masina vreau sa fac un topic cu informatii dedicate motorului z13dt, pentru ceilalti care vor face "buba". ieri au venit ceva piese si se apuca de masina, eu acum am ajuns de la servici, dar mai tarziu trec pe acolo.
sunt convins ca va trebui. eu am cautat disperat toate informatiile disponibile si nu am gasit nimic. am avut sansa sa ma ajute iulian cu cate ceva. de aceea cand scot masina vreau sa fac un topic cu informatii dedicate motorului z13dt, pentru ceilalti care vor face "buba". ieri au venit ceva piese si se apuca de masina, eu acum am ajuns de la servici, dar mai tarziu trec pe acolo.
- kalu
- OP
- 438 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 438
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
in momentul de fata am 133.000 km parcursi de mine 25.000km!la intalnirile opel nici un membru nu s-a putut decide daca lantul e slabit,parerea unanima fiind ca masina e in parametrii si are un zgomot normal......acu ce sa zic....pe la 150.000km tot va trebui facuta operatiunea...deci trebuiesc masuri din timp!
- pstefan
- **
- 366 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
pstefan
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,538 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,538
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut băieţi! Sunt posesorul unei corse cu motorul z13dt,maşina luată din de personal avea 38000km, acum are 45mii si nu am avut probleme decât cu un arc la Egr care s.a rezolvat, maşina a fost lovita cred ca de 2ori, accidente uşoare, e anul 2004. Tind sa cred ca are km reali, dar aş vrea sa ştiu cum se poate verifica concret distribuţia, ceva dat capacul jos si văzut măsurat, etc.nu vreau sa am vreo surpriză. Drum bun cu maşinile si multă sănătate!
- kalu
- OP
- 438 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 438
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Bluecorsa-PDG a scris:Salut băieţi! Sunt posesorul unei corse cu motorul z13dt,maşina luată din de personal avea 38000km, acum are 45mii si nu am avut probleme decât cu un arc la Egr care s.a rezolvat, maşina a fost lovita cred ca de 2ori, accidente uşoare, e anul 2004. Tind sa cred ca are km reali, dar aş vrea sa ştiu cum se poate verifica concret distribuţia, ceva dat capacul jos si văzut măsurat, etc.nu vreau sa am vreo surpriză. Drum bun cu maşinile si multă sănătate!
Eu un unul nu cred ca ala a facut 38,000km in 3ani, asa ceva nu se poate! Nici macar o benzinara de 1,0 nu face mai putin de 10.000km iar un diesel fara 50,000 anual nu scapa!
Mai vezi o data si nu te lua dupa km aia ca o sa plingi !
- pstefan
- **
- 366 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
pstefan
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,538 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,538
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
@Bluecorsa-PDG: neamtu' face cel putin 150 km zilnic sau chiar 200, deci aproximativ 1000km pe saptamana. 1k km denmultit cu 52 de saptamani sunt 50k km per an precum spunea dan cuciureanu. tu daca ai luat-o in 2004 si ea e produsa in 2004 are 38k km cum zici, dar a fost "trantita". la autotest i-ti spun omuletii aia tot, dar absolut tot despre masina ta: km, reparatii, cate kg de kit, unde a fost sudata, ce s-a sifonat, etc. trebuie doar sa ai curaj sa ajungi la ei. in rest km cat cuprinde.