Shiva ca sa vezi daca curge pompa trebuie scoasa fulia, ca sa scoti fulia trebuie scos tamponul motor (suport) deci evident motorul trebuie sprijinit cumva ca in 2 puncte nu sta.
Ai aici poze si altele
https://www.clubopel.com/vie...ompa&start=80
Mare scofala nu este inlocuirea pompei, te freaca putin furtunele si cam atat. Sustinere motor se poate face si fara prea multe scule, o ridici putin pe cric si pui sub baie ceva si o lasi usooor sau iei un scandura si cu un sut o proptesti intre compresor AC si pamant.
Antigel se mai pierde pe la furtun EGR-habitaclu sau cele de la radiator, se cauta fisuri sau urme roz sau 'sare'.
Pe aici pierde pompa, marcat cu galben :
Exista doua tipuri de pompe apa dupa capac distributie schimbarea fiind prin 2003-2004 si nu este o chestie sigura de motor XE sau XEP. Pe XE regula a fost Pierburg dar au fost modele echipate SHV desi asta este de obicei la XEP.
La tine este Pierburg, pompa cu capac (il pui de pe cea veche). Capacul este tiripleasca aia de sus unde ai un stut metalic-furtun care pleaca la throttle si sonda temperatura fixat cu 2 suruburi T25 sau T30 ca nu mai retin. La cele 'noi' nu este acest capac totul fiind corp comun cu pompa, stutul este din caca de plastic de se tot rupe si sonda se infileteaza in pompa.
Pompele apa tip vechi tip Pierburg vin cu 2 garnituri (capac-termostat) sau 3 (capac-termostat-capac sonda) functie de producator.