Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • e_vasalos

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
De atunci nu am mai avut probleme cu prezenta de ulei la bujii
Skip ads

  • tonu_adrian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2009

  • Mesaj Privat
tonu_adrian a scris:am aceeasi problema la o calibra cu motorul x20xev...am inlocuit garnitura..putin silicon..dar tot curge...ce sa-i mai fac? mai am un prieten cu o leganza cu motor aproape la fel..aceeasi problema...

am inlocuit din nou garnitura cu una de la victor reinz, asta venea cu tot cu niste garnituriu mici rotunde pt suruburi...am curatat fff bine capacul si motorul . am lasat sa se usuce...am pus f putin silicon rosu tot victor reinz ..am pus capacu, am strans suruburile usor..nu am pornit masina decat a doua zi... si de atunci nu mai curge nici un strop!
  • sfantu13mm

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2009

  • Mesaj Privat
dar cand puneti ulei in motor sau il completati sunte-ti siguri 100% ca nu dati si pe langa si se scurge la bujii ia ganditiva este logic eu asta patesc asa ca eu cred ca trebuie mai muta atenti la schimbul de ulei.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
colegu are perfecta dreptate. uleiul ala este de la schimbul de ulei. i-a tremurat mana mecanicului. deobicei cele 2 bujii din spate se umplu cu ulei.
Skip ads

  • girbatavi

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
tonu_adrian a scris:am aceeasi problema la o calibra cu motorul x20xev...am inlocuit garnitura..putin silicon..dar tot curge...ce sa-i mai fac? mai am un prieten cu o leganza cu motor aproape la fel..aceeasi problema...



si eu aveam aceeasi problema,am inlocuit garnitura aceea de la capacul exterior si tot aveam ulei.La mine s-a rezolvat prin schimbarea busonului acela pe unde pui ulei in motor
  • blastt

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1998 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2009

  • Mesaj Privat
da,trebuie tinuta sub observatie si garnitura de pe busonul de ulei,de obicei,de acolo provine uleiul care ajunge la bujii
  • catacata1981

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
am un x18xe. Va rog sa ma ajutati cu o nelamurire.

Una dintre bujii e inecata in ulei. Cred ca e dusa garnitura de capac. La fisa nu ajunge ulei, dar la bujia respectiva nu se mai vede nici filetul (ma refer la partea hexagonala ) din cauza uleiului. Ma gandesc ca electrodul bujiei nu are cum sa se ude, din moment ce uleiul este la partea de sus a bujiei , unde intra fisa. Dar, totusi, poate uleiul de acolo sa influenteze scanteia pe care fisa o da la bujie, chiar daca uleiul nu ajunge la fisa?

Am citit multe discutii despre asta, dar nu am ramas lamurit. Stiu ca trebuie schimbata garnitura de capac, dar pe mine ma intereseaza in mod special daca acel ulei poate influenta scanteia la bujie. Pt ca de la un timp, nu mai trage motorul cum trebuie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR