e_vasalos
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2007
- Mesaj Privat
- tonu_adrian
- **
- 165 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonu_adrian
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
am inlocuit din nou garnitura cu una de la victor reinz, asta venea cu tot cu niste garnituriu mici rotunde pt suruburi...am curatat fff bine capacul si motorul . am lasat sa se usuce...am pus f putin silicon rosu tot victor reinz ..am pus capacu, am strans suruburile usor..nu am pornit masina decat a doua zi... si de atunci nu mai curge nici un strop!
- sfantu13mm
- *
- 12 mesaje
- din 03 Dec 2009
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
sfantu13mm
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2009
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,796 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,796
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- girbatavi
- **
- 147 mesaje
- din 28 Nov 2010
- Vectra 1995 C20XE
- Constanta
girbatavi
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
si eu aveam aceeasi problema,am inlocuit garnitura aceea de la capacul exterior si tot aveam ulei.La mine s-a rezolvat prin schimbarea busonului acela pe unde pui ulei in motor
blastt
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1998 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2009
- Mesaj Privat
- catacata1981
- *
- 13 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Vectra 1998 x18xe
- Timis
catacata1981
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Una dintre bujii e inecata in ulei. Cred ca e dusa garnitura de capac. La fisa nu ajunge ulei, dar la bujia respectiva nu se mai vede nici filetul (ma refer la partea hexagonala ) din cauza uleiului. Ma gandesc ca electrodul bujiei nu are cum sa se ude, din moment ce uleiul este la partea de sus a bujiei , unde intra fisa. Dar, totusi, poate uleiul de acolo sa influenteze scanteia pe care fisa o da la bujie, chiar daca uleiul nu ajunge la fisa?
Am citit multe discutii despre asta, dar nu am ramas lamurit. Stiu ca trebuie schimbata garnitura de capac, dar pe mine ma intereseaza in mod special daca acel ulei poate influenta scanteia la bujie. Pt ca de la un timp, nu mai trage motorul cum trebuie.