alecu26 a scris:Salutari,sper ca postez bine.am o corsa c 2001,1.2 benzina.astazi am plecat de dimineata cu masina pe ploaie si dupa 5 minute de mers am observat ca sa aprins becul de la frana de mana iar dupa ceva timp turometrul era la 0 dar motorul functiona.cum am apasat acceleratia sa redresat si turometrul iar acel bec de la frana de mana am tras putin de maneta si a disparut.acel bec mi sa mai aprins dupa scurt timp si la fel il stingeam(tras frana de mana si disparea).turometrul nu a mai facut probleme.stie cineva de la ce sa fie?multumesc
In sfarsit dau de cineva cu aceeasi problema!io am o corsa c 17dti 2002,iar la mine se afla din 2007,am luat-o din Italia!
Problema cu"cazutul"acelor indicatoare si aprinsul becului de frana de stationare,am avut-o de cand am luat masina,adica am mers 5 ani cu pumni in sau sub bord,m-am interesat pe la electricieni auto si fara sa o desfaca imi ziceau ca e "dus"bordu' si ca ma costa vreo 2000 de lei...bineiteles ca nu credeam asta,deoarece la mine se intampla mai mult cand luam cate-o groapa,deci clar era un contact imperfect.
Acum 2 sapt m-am apucat frumos si am dat bordu' jos,nu i-am facut absolut nimic,doar l-am"infipt"si l-am scos din acea mufa de cateva ori si neavand un spraycontact,am dat putin cu compresorul in mufa si gata.L-am montat la loc iar de atunci nu mai imi face acea problema.
E vorba doar de acea mufa care nu face contact cum trebuie.
Atentie:daca opresti masina in acel moment,nu-ti mai porneste(decat cu pumni...in bord,pana face contact cum trebuie,io am patit-o)
Cat despre baterie,tot originala este si a mea(10 ani),a plouat-o si-a nins-o de a gasit-o...,nu mai inventati tot felul de protectii,credeti ca nemtii nu au testat acest lucru inainte sa o scoata pe piata!?
Bafta multa corsarilor!