- goganfelix
- **
- 61 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Astra 1993 C16NZ
- Timis
goganfelix
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
Dupa doua saptamani la C16NZ fara EGR pot sa spun ca:
-La prima pornire imediat dupa ce am dat-o jos, nu a vrut sa porneasca, dupa cateva min a pornit si vreo doua minute a mers ca si cum ar fi lucrat in 3 pistoane, dupa care si-a revenit
-Accelerare mult mai buna. Ex: cu egr la 120km/h mers constant, pedala apasata cam 3cm; Fara egr aprox aceiasi apasare urca la140-150
-Consumul: cu EGR 7.05%; fara EGR 6.5%(ambele afara)
-Dupa vreo saptamna jumate fara Egr, a inceput motorul sa mi se opreasca si la relanati si in mers(ca si cum ar fi ramas fara curent o secunda)
Dupa problema de mai sus, am curatat-o ca sa o pun la loc, numai ca surpriza mare cand am deschis furtunul de vacum care vine la EGR(infundat anterior), era plin de benzina(cauza nu o cunosc). In fine am montat-o si concluzionez:
-motorul a mai pierdut din putere
-nu se mai opreste aiurea
-La prima pornire imediat dupa ce am dat-o jos, nu a vrut sa porneasca, dupa cateva min a pornit si vreo doua minute a mers ca si cum ar fi lucrat in 3 pistoane, dupa care si-a revenit
-Accelerare mult mai buna. Ex: cu egr la 120km/h mers constant, pedala apasata cam 3cm; Fara egr aprox aceiasi apasare urca la140-150
-Consumul: cu EGR 7.05%; fara EGR 6.5%(ambele afara)
-Dupa vreo saptamna jumate fara Egr, a inceput motorul sa mi se opreasca si la relanati si in mers(ca si cum ar fi ramas fara curent o secunda)
Dupa problema de mai sus, am curatat-o ca sa o pun la loc, numai ca surpriza mare cand am deschis furtunul de vacum care vine la EGR(infundat anterior), era plin de benzina(cauza nu o cunosc). In fine am montat-o si concluzionez:
-motorul a mai pierdut din putere
-nu se mai opreste aiurea
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
am anulat si eu egr.70 km a mers impecabil,fara gram de fum,accelerari uniforme,putere sporita.inainte aveam fum ca la locomotiva,zmucituri la greu!
dupa 70km a inceput sa aiba ezitari si in urmatorii km sa scoate zgomote suspecte,un roncanit puternic in zona turbinei.ma speriat toate astea si am reconectat egr[deconectat prin anularea liniei de vacuum care o comanda]
si in continuare inca 100 km parcursi cu probleme,roncanituri in momentul accelerarii pierderi de putere si ezitari.am verificat turbina si se invartea usor,si am pornit la drum iar.in scurt timp iar probleme si becul aprins,cod de eroare legat de P0370 Timing Reference High Resolution Signal A Malfunction .motorul nu a mai vrut sa porneasca neam,a pornit se balanganea scoatea fum rau de tot,in sfarsit cu mari rugaminti a pornit si a functionat ok toata deplasare[300km] cu exceptia turbinei parca care este mai zgomotoasa cind reduc sau cind motorul revine la relantii.zgomotul turbinei este acelasi ca inainte dar amplificat.sper ca nu am distrus turbina.specific ca inainte de anularea egr am forjat in treapta 1 de viteze cam pe la 5000 rpm si a aprins becul de chek engine cu codul P0335 CKP Sensor A Circuit Performance .si acum nu stiu daca problemele au aparut in urma anularii egr sau a unu defect initial al senzorului Crankshaft.oricum ma ungea pe suflet cum mergea fara egr! belea,fara fum fara ezitarile grave pe care le am cu egr si un picut mai puternica.astept pareri domnilor.marti desfac egr sa il curat din nou,si sa verific ce probleme sint.
dupa 70km a inceput sa aiba ezitari si in urmatorii km sa scoate zgomote suspecte,un roncanit puternic in zona turbinei.ma speriat toate astea si am reconectat egr[deconectat prin anularea liniei de vacuum care o comanda]
si in continuare inca 100 km parcursi cu probleme,roncanituri in momentul accelerarii pierderi de putere si ezitari.am verificat turbina si se invartea usor,si am pornit la drum iar.in scurt timp iar probleme si becul aprins,cod de eroare legat de P0370 Timing Reference High Resolution Signal A Malfunction .motorul nu a mai vrut sa porneasca neam,a pornit se balanganea scoatea fum rau de tot,in sfarsit cu mari rugaminti a pornit si a functionat ok toata deplasare[300km] cu exceptia turbinei parca care este mai zgomotoasa cind reduc sau cind motorul revine la relantii.zgomotul turbinei este acelasi ca inainte dar amplificat.sper ca nu am distrus turbina.specific ca inainte de anularea egr am forjat in treapta 1 de viteze cam pe la 5000 rpm si a aprins becul de chek engine cu codul P0335 CKP Sensor A Circuit Performance .si acum nu stiu daca problemele au aparut in urma anularii egr sau a unu defect initial al senzorului Crankshaft.oricum ma ungea pe suflet cum mergea fara egr! belea,fara fum fara ezitarile grave pe care le am cu egr si un picut mai puternica.astept pareri domnilor.marti desfac egr sa il curat din nou,si sa verific ce probleme sint.
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
cred totusi ca nu este egr de vina.am curatat egr,era varza de murdar si merge si cam in hopuri,dar problema de mai sus cu zgomotul acela ciudat a aparut pt scurta durata.nu inteleg ce poate fi,asa fara cod de eroare cind am accelerat sa auzit un roncanit tare in motor,genul turbinei cind este rece motorul iarna si turezi motorul dar mult mai amplificat.sint foarte dezamagit de aceasta masina,merg din probleme in probleme cu ea nu am reusit sa parcurg in ultima vreme peste 20000 km fara necazuri.asta seara am constatat ca iar imi variaza luminile deci iar alternatorul si nu are nici 5-6 luni de la reparatie,diode plus releu
bradu07
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: brasov
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Eu am astra g z16se din 2003 si am avut si eu probleme cu egr-ul. Se oprea motorul in mers si trebuia sa-i dau o talpa mai tare ca sa se deblocheze etc. Am cumparat unul nou si m-a tinut sub un an si am fost cu el la Opel Victoria in Brasov. Dupa ce mi l-au curatat m-au intrebat daca nu vreau sa mi-l blindeze ca asa o sa scap de problemele cu el definitiv.
oookkkkeeeey am zis si de atunci merge ca unsa. NU consuma mai multa benzina nici ulei nu scoate nici fum cum am mai citit pe-aici.
Intr-un cuvant m-a costat mai mult curatatul ei decat blindatul si resoftarea ca cica au resoftat ecu-ul.
Parerea mea e ca merita. Bafta
oookkkkeeeey am zis si de atunci merge ca unsa. NU consuma mai multa benzina nici ulei nu scoate nici fum cum am mai citit pe-aici.
Intr-un cuvant m-a costat mai mult curatatul ei decat blindatul si resoftarea ca cica au resoftat ecu-ul.
Parerea mea e ca merita. Bafta
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
bradu07
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: brasov
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Daca se distruge ceva nu zic aia de la opel, dar treaba ca ei o fac din soft si zic ca asta e solutia acceptata si de nemti.Oricum asta se face legal la Service Opel cu factura nu in fata blocului cu un laptop si mai stiu eu ce. Daca are vreun efect negativ tu le poti cere socoteala ca o sa ai cu ce sa dovedesti ca ai facut-o intrun service autorizat si cu garantie.
- daniel30
- **
- 256 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 256
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
mariusdej
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2008
- Mesaj Privat
am si eu o problema la fel cu valva EGR. Am un corsa, 1.3CDTI din 2005, motor Z13CDI (sau cam asa ceva). La tester mi s-a spus ca am Valva egr blocata si ca ar trebuie sa o inlocuiesc. Am ajuns la EGR si am dat jos motorasul (sau ce o fii ala) si am observat ca avea scapari de gaze, l-am montat inapoi si a mers perfect (cam 100 Km) dupa care mi s-a aprins becul de la sonda lamda din bord, am repetat testul si la fel mi-a zis ca e vorba de vlava egr.
Ce ma sfatuiti sa fac, sa o desfintez, sau sa inlocuiesc valva egr. Sunt cam confuz...........
Ce ma sfatuiti sa fac, sa o desfintez, sau sa inlocuiesc valva egr. Sunt cam confuz...........
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat