- 20CMRECORDS
- *
- 31 mesaje
- din 01 Feb 2015
- Corsa 1994 c12nz
- Hunedoara
20CMRECORDS
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 1994 c12nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2015
- Mesaj Privat
Mircea26
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2016
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
- jozseflaposi
- *
- 1 mesaje
- din 01 Sep 2014
- Corsa 1997 X10XE
- Timis
jozseflaposi
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1997 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2014
- Mesaj Privat
Salut!
Stie cineva la corsa b ce valoare are termistorul care masoara temperatura exterioara, cea care este afisata in bord.
Al meu moare, afara sunt in jur de 5 grade si el imi afiseaza 68.
Este NTC sau PTC si ce valoare la temperatura camerei?
Un termistor la orice magazin de piese costa maxim 3 lei si astia cu piesele auto cer 50 lei pe acel senzor, care defapt este un termistor incapsulat intrun plastic cu logo de GM.
Mersi
Stie cineva la corsa b ce valoare are termistorul care masoara temperatura exterioara, cea care este afisata in bord.
Al meu moare, afara sunt in jur de 5 grade si el imi afiseaza 68.
Este NTC sau PTC si ce valoare la temperatura camerei?
Un termistor la orice magazin de piese costa maxim 3 lei si astia cu piesele auto cer 50 lei pe acel senzor, care defapt este un termistor incapsulat intrun plastic cu logo de GM.
Mersi
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Ai dreptate si daca ai fi cautat pe forum,ai fi gasit topicul cu descrierea...ce valoare are si cum am inlocuit acel termistor,deci,reparat senzorul.Merge perfect de 4-5 ani.
L.E: hai,totusi sa te ajut (vezi postarea mea pe aceasta pagina):
https://www.clubopel.com/vie...p?p=979783#979783
Dupa ce am facut modificarea,am ajuns la concluzia ca termistorul se defecteaza,ci se intrerup firele,datorita corodarii (ajunge apa la ele).Daca reusesti sa tai plasticul si sa ajungi la firele de la termistor,s-ar putea sa nici nu fie nevoie sa-l inlocuiesti
Succes si sa ne spui si noua (cu poze)!
L.E: hai,totusi sa te ajut (vezi postarea mea pe aceasta pagina):
https://www.clubopel.com/vie...p?p=979783#979783
Dupa ce am facut modificarea,am ajuns la concluzia ca termistorul se defecteaza,ci se intrerup firele,datorita corodarii (ajunge apa la ele).Daca reusesti sa tai plasticul si sa ajungi la firele de la termistor,s-ar putea sa nici nu fie nevoie sa-l inlocuiesti
Succes si sa ne spui si noua (cu poze)!
- alexandrugabriel90
- *
- 1 mesaje
- din 22 Apr 2016
- Corsa 1994
- Timis
alexandrugabriel90
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2016
- Mesaj Privat
Am o problema la Opelul meu Corsa b din 94 motor 1.4 benzina
Cand calc frana scade treptat turatia si se opreste motorul atat in mers cat si pe loc.
Tind sa cred ca am un scurt pe undeva la stopurile din spate.
Uneori cand aprind farurile la fel scade turatia si se opreste motorul, cand semnalizez la fel.
Am deconectat mufele stopurilor si vad ca nu mai face figuri.
O solutie ar fi schimbarea acelei placute cu becuri sau mufele ?
Cand calc frana scade treptat turatia si se opreste motorul atat in mers cat si pe loc.
Tind sa cred ca am un scurt pe undeva la stopurile din spate.
Uneori cand aprind farurile la fel scade turatia si se opreste motorul, cand semnalizez la fel.
Am deconectat mufele stopurilor si vad ca nu mai face figuri.
O solutie ar fi schimbarea acelei placute cu becuri sau mufele ?
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Azi,n-am avut de lucru si am zis sa schimb beculetul ars din blocul de lumini (Corsa B)...Daca nu aveti mari abilitati tehnice...nu va apucati!
Mai intai trebuie scos butonul rotativ,apoi blocul de lumini,care e bagat intr-un conector.Indicatie:butonul trebuie tras (cum aprinzi plafoniera,apoi se baga o surubelnita mica pe jos,pentru a debloca clema care-l tine pe ax.Sub buton sunt 2 cleme din plastic,care trebuie stranse spre ax pentru a permite blocului sa iese.
Blocul se demonteaza (cleme din plastic).
Beculetul e unul mic,cilindric,cred ca de 1W (nu scrie pe el) si are firele lipite cu cositor pe niste tablite din alama din bloc.Dar,ca sa ajungi la el,trebuie demontat blocul,care are contacte,tablite,arculete,etc.Atentie:nu trageti de axul pe care e butonul! Daca iese de la locul lui,e un chin sa-l pui la loc.are 2 bilute presate de un arc puternic.E sistemul care face "clic" cand rotesti butonul...Eu am facut greseala,dar l-am pus la loc.Si pentru ca nu am avut beculet,iar magazinele se inchisesera,am pus un LED inseriat cu o rezistenta si lumineaza foarte frumos.Sper sa nu se arda prea curand
Mai intai trebuie scos butonul rotativ,apoi blocul de lumini,care e bagat intr-un conector.Indicatie:butonul trebuie tras (cum aprinzi plafoniera,apoi se baga o surubelnita mica pe jos,pentru a debloca clema care-l tine pe ax.Sub buton sunt 2 cleme din plastic,care trebuie stranse spre ax pentru a permite blocului sa iese.
Blocul se demonteaza (cleme din plastic).
Beculetul e unul mic,cilindric,cred ca de 1W (nu scrie pe el) si are firele lipite cu cositor pe niste tablite din alama din bloc.Dar,ca sa ajungi la el,trebuie demontat blocul,care are contacte,tablite,arculete,etc.Atentie:nu trageti de axul pe care e butonul! Daca iese de la locul lui,e un chin sa-l pui la loc.are 2 bilute presate de un arc puternic.E sistemul care face "clic" cand rotesti butonul...Eu am facut greseala,dar l-am pus la loc.Si pentru ca nu am avut beculet,iar magazinele se inchisesera,am pus un LED inseriat cu o rezistenta si lumineaza foarte frumos.Sper sa nu se arda prea curand
Sorin27
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1990 17 D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2014
- Mesaj Privat
Salut. Am o Corsa B din 94 motor 1.4 i monopunct .Problema mea la masina este urmatoarea : motorul invarte dar nu porneste , pe scurt: baterie - ok , bujii -ok , fise -ok , platou injectie -ok , aprindere pusa la punct - ok , ordinea de aprindere 1-3-4-2 , da scanteie si benzina dar degeaba ,invarte dar nu porneste . daca dau mult automat uda bujiile 2-3-4 . Martorii in bord se aprind normal cand pun contactul .... Va rog cine stie ca ar putea avea sa ma ajute ... Multumesc mult.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Sorin27 a scris:Salut. Am o Corsa B din 94 motor 1.4 i monopunct .Problema mea la masina este urmatoarea : motorul invarte dar nu porneste , pe scurt: baterie - ok , bujii -ok , fise -ok , platou injectie -ok , aprindere pusa la punct - ok , ordinea de aprindere 1-3-4-2 , da scanteie si benzina dar degeaba ,invarte dar nu porneste . daca dau mult automat uda bujiile 2-3-4 . Martorii in bord se aprind normal cand pun contactul .... Va rog cine stie ca ar putea avea sa ma ajute ... Multumesc mult.
Nu ne-ai spus cum a aparut problema...a mers,ai oprit-o si mai tarziu n-a mai pornit...sau cum?
- Mistermishu
- *
- 1 mesaje
- din 13 Feb 2013
- Corsa 1998 x10xe
- Constanta
Mistermishu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dea23mavro
- *
- 2 mesaje
- din 19 Aug 2016
- Corsa 1994
- Bucuresti
dea23mavro
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2016
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
costy69
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- miraflor2007
- *
- 34 mesaje
- din 01 Dec 2016
- Combo 2007 Z14XEP
- Cluj
miraflor2007
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Cluj
- Masina: Combo 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2016
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Da...nu intru in detalii,dar puteai fi mai explicit:care fire? care stanga,dreapta?...ai vrut sa spui tensiune in loc de curent? etc.
Am banuit (ghicit) ca te referi la firele care merg la becurile de marche-arriere.Daca ma insel,explica mai clar ce vrei.Daca nu intelegi,cauta sa vezi care e rezistenta filamentului unui bec de 12V/21W.
Am banuit (ghicit) ca te referi la firele care merg la becurile de marche-arriere.Daca ma insel,explica mai clar ce vrei.Daca nu intelegi,cauta sa vezi care e rezistenta filamentului unui bec de 12V/21W.