- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Eu nu zic ca nu duce 200000, dar experientele unora zic ca mai si pica. La fel am zis si eu la inceput, lifetime, si apoi vazind la altcineva cum e negru si apos uleiul scos am zis ca preventiv merita 1000 lei schimb ulei decit schimb cutie 2-4000 euro. Iar eu am avut doar vreo 3 socuri minore intre 3 si 4 la doar 75000km. O fi placebo la mine, dar dupa schimb parca merg mai lin schimbarile. Ginditi-va ca nuate rotite metalice se freaca una de cealalta prin ulei. Cit timp poate proteja uleiul(care se degradeaza) ca sa nu se produca span, mizerii? Ideea era sa faci schimbul la cineva care stie ce face.
- deleted-105045
- *
- 30 mesaje
- din 10 Oct 2015
deleted-105045
- Mesaje scrise: 30
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2015
- Mesaj Privat
- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
- deleted-105045
- *
- 30 mesaje
- din 10 Oct 2015
deleted-105045
- Mesaje scrise: 30
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2015
- Mesaj Privat
Si reprezentanta este tot un service pana la urma, iar pe bani se poate face, daca tu ceri, la fel cum orice alta reprezentanta iti schimba uleiul la o cutie manuala daca tu vrei asta😀
In ceea ce priveste povestea cu life-time, sunt multe de discutat pt ca producatorul nu interzice schimbare uleiului, si nici nu ne spune care este durata de viata a unei cutii, ca sa putem intelege termenul de life time...
In ceea ce priveste povestea cu life-time, sunt multe de discutat pt ca producatorul nu interzice schimbare uleiului, si nici nu ne spune care este durata de viata a unei cutii, ca sa putem intelege termenul de life time...
- robert_bonculescu
- *
- 1 mesaje
- din 08 Jun 2016
- Insignia 2010
- Gorj
robert_bonculescu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2016
- Mesaj Privat
- deleted-105045
- *
- 30 mesaje
- din 10 Oct 2015
deleted-105045
- Mesaje scrise: 30
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2015
- Mesaj Privat
Mirabela a scris:Tot ce se poate ca acele smucituri de dupa schimb nu au avut treaba cu update-ul nefacut ci cu eventualele mizerii ramase. De testat am testat de vreo 5 ori in fata casei, a smucit de fiecare data, pe drum spre el am mai testat de vreo 3-4 ori la semafor si tot smucea, am ajuns la el, oprit motor, repornit, nu mai smucea. De atunci nu am mai avut simptome. Sper sa nu fie ca la hog33, sa fi facut schimbul un pic prea tarziu, am 139.000km, si blocul de valve sa fie deja afectat partial.
De ce fel de probleme ai auzit la Samer?
@hog33: cand si cum ai bagat acel aditiv la cutie?
Daca mai apare vreun simptom va tin la curent.
De ce fel de probleme ai auzit la Samer?
@hog33: cand si cum ai bagat acel aditiv la cutie?
Daca mai apare vreun simptom va tin la curent.
Mirabela cum iti merge masina? Ai mai avut probleme cu smuciturile? Azi mi a zmucit si mie de cateva ori in drive, dupa care n a mai facut(incercat de zeci de ori)
- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
Heh, ca sa vezi, pana aseara a mers ca unsa. Aseara insa a smucit la bagatul in D la niste manevre de parcare, nu asa tare ca mai demult insa s-a simtit un pic. E drept ca am si parcat in panta, destul de abrupt, poate are si asta vreo importanta?! In rest, de cand am facut schimbul de ulei a fost ok.
- deleted-105045
- *
- 30 mesaje
- din 10 Oct 2015
deleted-105045
- Mesaje scrise: 30
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2015
- Mesaj Privat
- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
A mai facut azi dimineata de vreo trei ori si s-a linistit. Am circulat toata ziua si nimic. Au fost primele manifestari dupa 5 luni de la revizie. Eu nu ma mai agit, daca e sa se intample ceva se intampla, asta e. Eu am facut ce depinde de mine, i-am facut revizia, nu o fortez cand e rece, cand schimb R-D sau invers astept pana o ia din loc singura, nu o calc imediat, mai departe cum o vrea norocul. Circul si ma bucur de confortul oferit.
- Kodatu Sep
- **
- 116 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
robert_bonculescu a scris:am și eu un Opel insignia din 2009 cutie automata tf 80 SC și îmi patineaza pe treapta 4 și 5
i-am schimbat uleiul corect
și tot la fel face!
am desfãcut cutia și totul este ca nou.
Care poate sa fie problema ?
convertizorul sau blocu de valve?
i-am schimbat uleiul corect
și tot la fel face!
am desfãcut cutia și totul este ca nou.
Care poate sa fie problema ?
convertizorul sau blocu de valve?
Salut, si eu am aceeasi problema, mai era un topic deschis pe tema asta dar nu mi-a raspuns nimeni.
Iti face ca in filmul meu 1-2 secunde se tureaza in gol?
http://www.youtube.com/watch?v=9hRZIVKtKU0
verjic
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut,ma bate gândul sa schimb uleiul din cutie așa preventiv. Fac bine sau mai degrabã îmi vãd de treaba mea? Mașina are 130000 din care 50000 cu mine,Menționez ca nu îmi face probleme la schimbat vitezele doar câteodatã face figuri dar de la service mi-au spus ca ar fi niște tije care duc înainte-înapoi si cicã se schimba(nu se lubrifica). Pãreri? Mersi
verjic
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
Daca nu a fost schimbat pana cum, schimbal cu siguranta... Nu sunt sigur ca iti va rezolva problema, dar o sa ai mai multa incredere ca nu o sa ai probleme pe viitor.... Toti producatorii de cutii automate zic ca uleiul din cutie este lifetime, dar experienta a demonstrat ca trebuie schimbat la 60000 km. La BMW e la fel.
- mihai_cod
- **
- 170 mesaje
- din 17 Feb 2016
- Insignia 2010 a20dth
- Suceava
mihai_cod
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2016
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
HAPPY- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2016
- Mesaj Privat
- mihai_cod
- **
- 170 mesaje
- din 17 Feb 2016
- Insignia 2010 a20dth
- Suceava
mihai_cod
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2016
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
azi am fost si eu dimineata la service ( OPEL WEST - Reprezentanta Opel din Oradea ) sa fac schimbul de ulei la cutie.
Opel Astra J A20DTH 165cp, cutie AF40, din 2015 si 63.000 la bord ( eu am luat masina in Martie/Aprilie 2016 din Germania, si avea 25.000km la bord )
citind pe forum, si pe net, am considerat ca ar fi benefic un schimb de ulei, in mod regulat.
cand au dat jos busonul de la ulei, m-am speriat efectiv.
la doar 63.000km, uleiul era NEGRU. si cand zic NEGRU, ma refer la NEGRU, nu vreo nuanta mai intunecata.
s-a completat cu aprox 2,5L, s-a lasat motorul sa mearga, schimbat toate treptele, facut circuitul complet vreo 10min, etc.
l-am mai scos odata, si era o idee mai imbunatatit, dar culoarea era inca dubioasa, asa ca am considerat ca e mai bine sa mai fac inca o etapa de completare, identica cu cea de mai sus.
la a treia golire, uleiul arata deja destul de aproape de culoarea rosiatica a uleiului nou din flacon.
nu aveam probleme la cutie, nu aveam socuri, iar dupa schimb nu am simtit nicio imbunatatire, poate pentru ca nici n aveam ce sa simt ca totul mergea bine si inainte
cost total 8L ulei ( 3 x 2,5L ) la 51,25 lei litru cu tva = 412 lei cu tva, si manopera de 238 lei cu tva. total 650 lei. care odata la 2 ani sau 60.000km nu cred ca reprezinta un cost enorm pentru a intretine o cutie automata.
Opel Astra J A20DTH 165cp, cutie AF40, din 2015 si 63.000 la bord ( eu am luat masina in Martie/Aprilie 2016 din Germania, si avea 25.000km la bord )
citind pe forum, si pe net, am considerat ca ar fi benefic un schimb de ulei, in mod regulat.
cand au dat jos busonul de la ulei, m-am speriat efectiv.
la doar 63.000km, uleiul era NEGRU. si cand zic NEGRU, ma refer la NEGRU, nu vreo nuanta mai intunecata.
s-a completat cu aprox 2,5L, s-a lasat motorul sa mearga, schimbat toate treptele, facut circuitul complet vreo 10min, etc.
l-am mai scos odata, si era o idee mai imbunatatit, dar culoarea era inca dubioasa, asa ca am considerat ca e mai bine sa mai fac inca o etapa de completare, identica cu cea de mai sus.
la a treia golire, uleiul arata deja destul de aproape de culoarea rosiatica a uleiului nou din flacon.
nu aveam probleme la cutie, nu aveam socuri, iar dupa schimb nu am simtit nicio imbunatatire, poate pentru ca nici n aveam ce sa simt ca totul mergea bine si inainte
cost total 8L ulei ( 3 x 2,5L ) la 51,25 lei litru cu tva = 412 lei cu tva, si manopera de 238 lei cu tva. total 650 lei. care odata la 2 ani sau 60.000km nu cred ca reprezinta un cost enorm pentru a intretine o cutie automata.
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua!
1. Am o Astra J din 2013 2.0 CDTI automata 180000km, fara schimb la ulei cutie, cel putin dupa cartea service. masina a fost pe leasing la o firma din germania, au terminat leasing-ul si au vandut-o, am mentionat asta pentru ca tind sa cred ca reviziile cam alea sunt in mare parte si c scrie acolo alea sunt.
2. Problema a venti cand am intrebat la reprezentanta de schimbul de ulei la cutie, avand in vedere sfaturile de pe forum ca trebuie schimbat uleiul, nu cum spune opel -lifetime. Nici nu au vrut sa auda, au spus ca il schimba doar pe semnatura ca nu se baga, problema, spun ei, ca ar face mai mult rau decat bine si plus ca nu au masinaria aia de il scoate pe tot, ci doar il reimprospateazasau il scoate partial. Cutie functioneaza ok fara socuri la scimbatul vitezelor nici in sus nici la retrogradare. se simpt doar ca si cum ar cupla, aproape insesizabil, cand o trec pe R sau D, dar cred ca e ceva normal.
3. Dupa discutia cu cei de la opel si ce am citit pe forum sunt hotarat sa il schimb pe tot, daca nu gasesc pe nimeni prin zona(targoviste) iau 15-16 l ulei si il schimb singur acasa prin metoda scoateri furtunelor de la radiatorul de ulei, il schimb o data, 7-8 l, mai merg 2-3 sute km si schimb si il schimb iar ca sa se spele bine, chiar daca nu o fi de ajuns 16 l pt 2 schimburi succesive mai suplimentez ca ies tot acolo cu schimbul la service, de bani de manopera iau tot ulei. din ce am vazut pe net se gaseste ulei Gm dexron 6 pt cutie la 50-55 lei/litru
http://www.revizieshop.ro/u...iginal-gm-p-14367
http://www.ulei-ravenol.pie...-atf-dexron-vi-1l
voi ce ziceti sa bag GM sau Ravenol?
4. Am citit mai multe sugestii(pasi) ce at trebui urmate in schimbul uleiului si am o interbare referitor la refacerea nivelului de ulei. Am inteles ca dopul de golire este in sine o joja/nivel, are in interior un dop mai mic care se desface si se completeaza cu ulei pana curge pe acolo, corect? se porneste masina se ruleaza si se verifica iar... dar spunea cineva ca peste acel nivel a mai pus 250-300 ml de ce? cumva din cauza ca uleiul este cald si este dilatat, are volumul marit? eu ma gandeam sa il schimb, obligatoriu uleiul cald-fierbinte ca se se scurga si reglarea nivelului uleiului sa o fac a doua zi la rece...gresesc?
5. legat de filtru, am inteles ca este greu de schimbat, ar trebui multa manopera, umblat in cutie demontat blocul de valve. se impune schimbarea lui sau merge asa decat cu inlocuirea uleiului. intreb pentru ca nu prea am incredere sa ma duc la service sa umble in cutie sa imi schimbe filtrul, cel putin aici in zona.
1. Am o Astra J din 2013 2.0 CDTI automata 180000km, fara schimb la ulei cutie, cel putin dupa cartea service. masina a fost pe leasing la o firma din germania, au terminat leasing-ul si au vandut-o, am mentionat asta pentru ca tind sa cred ca reviziile cam alea sunt in mare parte si c scrie acolo alea sunt.
2. Problema a venti cand am intrebat la reprezentanta de schimbul de ulei la cutie, avand in vedere sfaturile de pe forum ca trebuie schimbat uleiul, nu cum spune opel -lifetime. Nici nu au vrut sa auda, au spus ca il schimba doar pe semnatura ca nu se baga, problema, spun ei, ca ar face mai mult rau decat bine si plus ca nu au masinaria aia de il scoate pe tot, ci doar il reimprospateazasau il scoate partial. Cutie functioneaza ok fara socuri la scimbatul vitezelor nici in sus nici la retrogradare. se simpt doar ca si cum ar cupla, aproape insesizabil, cand o trec pe R sau D, dar cred ca e ceva normal.
3. Dupa discutia cu cei de la opel si ce am citit pe forum sunt hotarat sa il schimb pe tot, daca nu gasesc pe nimeni prin zona(targoviste) iau 15-16 l ulei si il schimb singur acasa prin metoda scoateri furtunelor de la radiatorul de ulei, il schimb o data, 7-8 l, mai merg 2-3 sute km si schimb si il schimb iar ca sa se spele bine, chiar daca nu o fi de ajuns 16 l pt 2 schimburi succesive mai suplimentez ca ies tot acolo cu schimbul la service, de bani de manopera iau tot ulei. din ce am vazut pe net se gaseste ulei Gm dexron 6 pt cutie la 50-55 lei/litru
http://www.revizieshop.ro/u...iginal-gm-p-14367
http://www.ulei-ravenol.pie...-atf-dexron-vi-1l
voi ce ziceti sa bag GM sau Ravenol?
4. Am citit mai multe sugestii(pasi) ce at trebui urmate in schimbul uleiului si am o interbare referitor la refacerea nivelului de ulei. Am inteles ca dopul de golire este in sine o joja/nivel, are in interior un dop mai mic care se desface si se completeaza cu ulei pana curge pe acolo, corect? se porneste masina se ruleaza si se verifica iar... dar spunea cineva ca peste acel nivel a mai pus 250-300 ml de ce? cumva din cauza ca uleiul este cald si este dilatat, are volumul marit? eu ma gandeam sa il schimb, obligatoriu uleiul cald-fierbinte ca se se scurga si reglarea nivelului uleiului sa o fac a doua zi la rece...gresesc?
5. legat de filtru, am inteles ca este greu de schimbat, ar trebui multa manopera, umblat in cutie demontat blocul de valve. se impune schimbarea lui sau merge asa decat cu inlocuirea uleiului. intreb pentru ca nu prea am incredere sa ma duc la service sa umble in cutie sa imi schimbe filtrul, cel putin aici in zona.