Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • wizake

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 1.4 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2007

  • Mesaj Privat
mda, cred ca ai dreptate. probabil aveam asteptari prea mari Smile
Totusi a durat cam o ora, timp in care masina a stat cu motorul si ventilatia pornita, si cu o masinarie care scotea 'fum' inauntru
Skip ads

  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Ca sa intelegi exact cum sta treaba, vezi pozele de aici
http://www.klimaster.com.cy/?page_id=113

in poza aia e morisca (turbina) de la un aparat de aer conditionat tip SPLIT. Imagineaza-ti ca in tubulatura masinii tale si respectiv pe condensor ai cam acelasi lucru. Nu poti scapa de asemenea carcalaci doar cu un abur, praf, substanta etc. Ci doar curatand cu peria, spaland cu multa apa si dezinfectand cu clor.

Tratamentele astea do-it-yourself cu spume la spray... sau ce fac aia in service... omoara mirosurile pentru cateva zile. Daca acel mucegai ramane acolo, el va reveni la viata si va emana in scurt timp aceleasi mirosuri.
  • wizake

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 1.4 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2007

  • Mesaj Privat
mda.. scary poza aia... Rolling Eyes
De acord cu tine, ca fara o curatire temeinica mirosurile vor reveni. Voiam doar sa ma tina macar o vara. Chiar nu am chef sa demontez tot bordul. Nu cred ca e simplu, si nici ieftin sa o faci intr-un service.

Le-am scris un mail celor de la Automayer si le-am spus ca inca se simte mirosul neplacut. M-au chemat inapoi in service, si-au bagat si ei nasul pe la gurile de aerisire si a ramas sa vin maine inca o data, sa repete operatiunea. Gratis, bineinteles.
Poate de data asta are mai mult succes.

Au fost destul de receptivi, asa ca nu pot decat sa le dau o bila alba pentru asta.
Voi reveni cu detalii Smile
  • wizake

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 1.4 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu detalii:
dupa a doua incercare, mirosurile au disparut complet. Cool
Cred ca prima data nu au efectuat corect operatiunea. Altfel nu prea imi explic de ce nu a mers.
Acum sunt multumit. Sa vedem cat tine Smile
Skip ads

  • buratino28

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Dariescu Claudiu a scris:Eu am facut unghiul de fuga acum o luna la un service vis-a-vis de DNA, acolo pe Rosetti, de la Podul de Fier cam 500 m pe partea stinga. Unghiul a iesti ok, au si scule , mi-au echilibrat si rotile. Cind am iesit de acolo, am dart o tura cu masina spre pirtie, volanul drept, dar aveam ceva vibratie la volan; m-am intors si mi-au echilibrat fata iar si e ok, nu mai am probleme. Cu tot cu echilibrare si unghi de fuga, cu jantele de 16 am dat cam 145 lei(120lei echilibrarea la jante de 16; 80 lei la jante de 15)

tot acolo mi am facut si eu directie .eu imi verific directia cel putin anual si in ultimii 3 acolo am facut o.e un baiat mustacios acolo si dupa ce mi face il sui in masina si ii dau pe dna spre sculeni sa vada si el ce treaba a facut . scule bune om priceput .cum spunea un coleg mai sus nu e reclama doar un client multumit
  • robbygh

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2010

  • Mesaj Privat
[quote="dancuciureanu"]robbygh tie iti trebuie un service care sa aiba si dotare de ITP, adica sa poata trage de puntea spate cum vor muschii lor, cu ranga nu faci mai nimic. Iti pun o poza cu un ITP care face si mecanica, vorbesti cu patronul Popa Florin si ca sa treci de bla bla spui ca stii de la Dan Cuciureanu de el, mama sta la 2 case de el. Adil este bun la electric si ceva mecanica mai fina, nu are dotare sa traga de roti in toate felurile ca un stand ITP. Adil are angajati romani, nu stiu mai nimic ce le poate mana, il gasesti peste drum de scoala de soferi de pe Sf. Andrei, e un drumeag care da in o curte impartita cu autototal, el e in capat dreapta.

Domnu dan, daca puteti sa-mi dati ceva date de contact legat de statia ITP de care ati mentionat. Se apropie data expirarii inspectiei si as vrea sa verific masina inainte si eventual daca este nevoie sa schimb ceva.
Multumesc.
  • Claudiu W

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,
Vreau sa-mi schimb distributia si ca oferte am:
- curea distributie, rola, pompa apa, 1l antigel + manopera prin programul Opel 4+ la reprezentanta (piese de origine GM)
- curea distributie, rola, pompa apa, curea servicii (nu stiu daca include si rola), 1l antigel, + manopera la service BTM (btmgrup.ro) (piese Contitech)
Preturile sunt asemanatoare in jur la 1100 lei, am nevoie de o parere obiectiva referitor la calitatea pieselor si a manoperei.

Multumesc.
  • buratino28

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2008

  • Mesaj Privat
azi mi am montat frumoasa mea toba supersprint !toata treaba cu adaptarea mi a facut o un nene sudor vechi de meserie (care nu este nici betiv:))) care sudeaza in argon acetilena si clasic cu electrod .si asta in curte la el mosnegeste fara graba si nervi .dat jos urechile de pe toba veche ,potrivite perfect pe toba noua si sudate cu acetilena si modificat putin unghiul de la teava care intra in intermediara .totul foarte elegant .eu sunt satisf 100% si ca pret si ca si calitate a montajului .respect pentru asemenea oameni !totusi mai exista ieftin si bun !cine este interesat sa imi dea pm
pt colegul de mai sus- eu am dat pe kit ul de distributie acum 3 ani si ceva in jur de 3.5 mil role ina , pompa nu mai stiu , curele contitech si manopera 2,5 mil la cineva in particular .nu mai stiu cat costa acum un kit distributie pt masina ta dar manopera poti sa o scoti tot pe acolo daca nu cumva mai ieftin pe vremea asta de criza .eu unul n am regretat am scutit la vremea aia vreo 2 mil si ceva . distributia intr o ora o ora si ceva n are ce face un baiat priceput si non alcolist (am oroare de asa ceva )
acuma daca te incurca vreo 3 milioane prin buzunar si vrei garantie nu cred ca e prea mult 11 milioane .orice ar spune cine ar spune nu este mare branza de schimbat o distributie.nu conteaza unde o faci , cine ti o face e mai important
Skip ads

  • Luccck

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2005 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
service-uri cu probleme unde am avut eu ginion
1. la turc pe Sf. Andrei aveam ulei in vasul de expansiune ( in borcanul cu antigel) si mi sa spus sa merg asa ca nu e nici o problema. Intr-o luna nu mai aveam ulei ci se formase vaselina care iesea din borcan. Meseriasul de acolo impreuna cu Turcul au zis ca dau prin eliminare ( sa schimbe racitorul de ulei sau garnitura de chiuloasa) cea ce nu am vrut ca ei dadeau prin eliminare pe banii mei asa ca am plecat la alt service (in Baza 3 in gard cu Petrom este spalatorie, service si dezmembrari auto) acolo mi-au desfacut motorul, intradevar garnitura de chiuloasa era dusa si racitorul de ulei.Acolo nu au meseriasi buni nu stiau sa caleze motorul, dupa o saptamana am luat masina de acolo cu alte simtome .Pleca f greu dadeam la cheie aproape un min sa porneasca si aveam cheita rosie in bord.ei au spus ca pornirea grea e din cauza ca au scos electronica de pe ea si trebuie sa o pun pe un tester sa-mi anuleze erorile si cheita rosie.Am plecat la alt Service sa fac un diagnostic ( Auto CD Serv) unde am platit 80 ron degeaba pentru ca cheita rosie in bord era din cauza unei mufe la un senzor pusa gresit iar ei nu au vazut-o ( sau nu au vrut sa o vada pentru ca si ei au scos aceiasi mufa si au pus-o la loc la fel tot pe dos)si au spus ca ma costa 17mil sa schimb senzorii defecti .Am plecat acasa si uitandu-ma la mufe am depistat ca era pusa gresit.Cu ajutorul unui prieten Mihai de pe CubOpel am facut iarasi o diagnoza si aveam o singura eroare
P0340 Camshaft Position Sensor Circuit Range/Performance care mi sa spus ca e posibil sa fie din cauza ca motorul nu a fost calat bine si de asta-mi porneste si greu. Am schimbat distributia deoarece aveam intinzatorul blocat si facea un zgomot tare si km 118 mii din care nu stiu reali cati erau.Distributia am schimbat-o la Auto Plus service in drumspre Dancu pe stanga ,foarte frumos au vorbit ,curat si sinceri.Au schimbat distributii la Corsa pe lant dar nu si la Z13dt .pretul la kit distributie( pinioane ,lant, intinzator, simering vibrochen,patinele, garnitura mare ,suruburi) 640ron + manopera 250ron.
Ca sa schimb distributia am trecut pe la alt service tot in drum spre Dancu numai ca pe dreapta sunt mai multe garaje pe acolo si mai multi mecanici,iar eu am ajuns la un anume Darie cu o greata mare pe el ,vorbea in sictir si a cerut 400ron vroia sa las masina acolo cateva zile cu toate ca la telefon a spus ca dureaza intre 4 si 6 ore.
Am luat masina de acolo si asa am dat de acest service unde am si schimbat distributia si sunt multumit.
Acum cu aceste Service-uri poate am avut eu ghinion dar nu pot sa ascund faptul ca in Iasi si poate in toata tara mecanicii buni se numara pe degete. unul dintre ei e Dan Cuciureanu,care ma ajutat cu trusa KM.
O zi buna si la mii de km fara probleme.
  • godfather

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Se discuta acum ceva timp despre noul dealer Opel din Iasi - AndeMotors.

Am fost la inceputul lui iulie pentru revizia de 30000 km. Toata operatiunea s-a desfasurat in spate la Caremil, unde m-au lasat sa stau la intrarea in service, daca vroiam sa vad operatiunile facute. Surprinzator, fata de G&P, s-au miscat foarte rapid, mecanicul era unul din baietii care au fost la G&P.
La sfarsit mi-au schimbat ramele la placutele de inmatriculare (personalizate cu AndeMotors) si tot atunci am cerut sa imi verifice si de erori computer-ul (rareori am avut erori stocate in ecranele ascunse - dau vina pe motorina buna). A venit electricianul, care, culmea, a fost si el la G&P si mi-a montat senzori de parcare in 5-6 ore. I-am cerut, daca poate sa imi activeze cu tech2, martorul luminos pentru purtarea centurii. A umblat aiurea prin meniuri, trecand pe langa optiunea seatbelt display - off, spunandu-mi ca la modelul meu nu este posibil. Apoi a mai facut o fata lunga, nedumerita, cand i-am aratat ecranele ascunse si i-am spus unde am vazut erori stocate. Concluzia lui a fost ca nu am erori si totul este in regula.

Toata operatiunea - 2 ore si un pic manopera, ulei, filtre (ulei, aer, polen, motorina), verificare frane, suspensii - a costat aproximativ 640 RON (cu tot cu promotia de 10% pe care o aveau in perioada respectiva).

Acum cica s-au mutat la intrarea in Letcani, pe langa AutoPadova si Sandra. Sa speram ca vor fi la fel de seriosi in continuare.

A mai incercat cineva serviciile oferite de ei?

Offtopic: chiar nu este posibil sa imi activez cateva optiuni marunte cu tech2?
  • cristi16v

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2012

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare si sper ca postez unde trebuie . imi puteti spune o firma/service unde se foliaza masini cu preturi acceptabile? vreau sa imi foliez stalpii , ca in imagine , si as vrea sa stiu ce optiuni as avea sau poate stiti pe cineva care face lucrari de genu si sa-mi spuneti un pret rezonabil . multumesc !

  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
30-40 lei la Sdesign.
Skip ads

  • cristi16v

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2012

  • Mesaj Privat
multumesc !
  • nixu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am fost eu la noua reprezentata Opel in Iasi - AndeMotors, cu problema mea
https://www.clubopel.com/vie...42&highlight=
O saptamana a stat masina la ei... si nu si-au dat seama despre ce e vorba...
Din punctul meu de vedere sunt neseriosi...si cel mai important sunt nepriceputi.
Din cate am inteles... este fosta reprezentanta cu alt nume...
Din pacate mecanicii sunt aceeasi... din spusele altora...
din punctul meu de vedere nu cunosc Opel asa cum ar trebui o reprezentata sa stie...
  • niggad

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z20LEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Pana acum am fost doar la Sermecom si la Bosh in Iasi.
Bosh: daca te duci cu o problema la ei gen schimba-mi rotile, ulei, stergator totul bun si frumos. Daca ai vreo eroare gen martor in bord si le spui sa o gasesca problema nici macar nu se uita la ea. O pune pe tester iti spune codurile de eroare si atat, nici macar nu se uita la motor daca sunt si alte probleme. Sunt foarte comozi.
Sermecom: Aici mi-am facut grosul reparatiilor si am fost in general multumit pana la ultimele service-uri. Aveam furtunul epurator infundat si le-am spus sa il schimbe. Mi-au schimbat furtunul, am schimbat si uleiul si am plecat la mare. Pe langa Bacau la 2 noaptea miros de ulei si dupa un timp martor de ulei in bord. Trag pe dreapta ma uit la motor, nimic suspect, completez cu ulei(noroc ca aveam un litru ca altfel o luam pe jos) si merg in continuare. Dupa Brasov se intensifica mirosul de ulei ars si vad ca iasa fum din spate si iar martor de presiune la ulei. Asa am mers la mare si m-am intors pana in Iasi... am completat cam 3 litri de ulei.
CAUZA: Cand a schimbat furtul epurator mecanicul de formula 1 nu a strans bine suburile care printeau furtunul de baia de ulei, pe acolo se scurgea direct pe toba, de aici mirosul si fumul.
Mai nou am o problema cu senzorul de acceleratie am fost la ei si o saptamana s-au uitat cat de frumoasa e. Le-am spus sa verifice mai intai instalatia electrica intre pedala si ECU. Au verificat au spus ca totul e bun si atat. Le-am spus sa verifice pedala(nu intelegeam de ce astepau sa le spun eu care e problema), stiam ca trebuie sa aibe anumite voltaje, la fel au spus ca totul e bun. Problema a persistat si am decis sa imi schimb eu pedala. Cand o dau jos surpriza. Pedala are 3 suburi speciale iar lui badea Gheorghe probabil i-a placut surubrile ca mi-a schimbat doua din ele cu piulite normale si ca sa stea mai fix o pus banza adeziva pe ele. A fost un chin sa le dau jos.
Am fost mai de mult la ei cu o alta masina(astra G) sa imi schimbe niste elemente de suspensie. Cand mi-o da.. nu tu vitezometru, nu tu abs. Ei au spus ca asa am adus-o... Trebuia sa fac palaria mare ca sa isi rezolve magariile.
Acum am sa incerc la BTM poate oi avea mai mult noroc cu ei.
  • nixu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Eu am mers la BTM, o singura data si am fost foarte multumit. Le-am cerut sa imi identifice problemele la rulare - bucse, frane si dupa un raport complet am ales ce si cum sa schimb...
Mi s-au parut profesionisti, dar putin cam scumpi.
  • Cole_qkd

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Buna Tuturor ,

Am facut o programare la BTM pentru o verificare mai amanuntita a masinii inaintea prezentarii la RAR . Recunosc ca atunci cand am aflat rezultatul mi-a cam stat inima in loc Smile) Bielete antiruliu foarte uzate , discuri frana foarte uzate ,etc etc . Nu mi-a picat bine dar daca e stricat atunci musai sa fie schimbat ca nu ma joc cu siguranta mea si a celorlalti .

Prima impresie : un service mai aparte cu oameni primitori si un mediu civilizat . Sper numai sa nu se fi suparat D-soara cu care am vorbit la telefon. Am fost mai reticient cand am aflat ca voi ramane fara masina pana maine dimineata (asta dupa ce mi se spusese initial ca pe la maxim ora 17 voi putea sa o iau si imi facusem planuri )

In curand voi posta exact ce s-a schimbat si exact cat a costat ca sa va faceti o idee .

O Seara Buna !
  • Cole_qkd

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salutare ,

Dupa cum am spus , revin cu detalii despre interactiunea mea cu Service-ul BTM .
Mai jos am anexat cateva scanari care sa sa vorbeasca de la sine . Mentionez de la inceput ca masina se comporta mai bine pe drum (net superior) iar toate piesele schimbate mi-au fost returnate fara sa cer eu expres.



Urmatoarea imagine este un printscreen din fisierul Excel ce l-am creat dupa Contractul de Reparatie . Curios din fire , am incercat sa fac o comparatie la pret cu un magazin online (rog a nu se considera reclama ci doar o comparatie obiectiva ) :



Sub gasiti o poza cu piesele vechi ce au fost schimbate .



CONCLUZII :

PRO :
- Am fost tratat cu respect si mi s-au raspuns la majoritatea intrebarilor
- La rugamintea mea cineva m-a luat de la Metro si m-a condus la sediul BTM
- Mi s-a executat o diagnoza software gratuit
CONTRA :
- Inainte de a pleca cu masina din service observ bucatica de panou din stanga scrumierei pe jos. O iau si o pun la locul ei si atunci observ ca scrumiera era “infundata” si nu se mai deschidea .Am intrat si am rugat frumos daca este cineva care se poate uita pentru ca inainte de intrarea in service mecanismul scrumierei functiona perfect. Vine cineva , “trage” , “ impinge” pana cand o aduce in aceeasi pozitie (tot nefunctionala) dupa care imi zambeste ca si cum ar fi rezolvat . Am multumit si eu la randul meu si am plecat fara a mai cere alte lamuriri. Eram bucuros ca totusi ca nu am observat nimic rupt . Am rezolvat cu scrumiera in parcare la mine dupa ce am invatat cum se demonteaza bordul acela . Acum merge ca la inceput si am invatat inca ceva la masina Smile



Cam asta a fost interactiunea mea cu BTM . Va las pe voi sa va formati o parere .
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
de ce n-ai schimbat si bujiile? ai cel putin una arsa (scrie la observatii P1635 - Glow plug... )
  • Cole_qkd

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Cu bujiile ma documentez acum Smile . Vreau sa le schimb eu si am observat ca sunt cateva posturi / tutoriale disponibile pe forum .

M-ar fi interesat parerile userilor : daca a fost prea scump , daca mai trebuia altceva schimbat (multumesc pentru observatie ) , alte recomandari , etc .

Ce am observat este ca este o anumita distanta (2-3 cm ) intre "chestiile alea de guma" de deaspra suspensiei si caroserie . In poza atasata se numesc front right / left suspenssion mount .

Nu cumva trebuie sa le schimb si pe alea si daca da atunci cum se numesc sau ce cod au ?

Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR