Salutare ,
Dupa cum am spus , revin cu detalii despre interactiunea mea cu Service-ul BTM .
Mai jos am anexat cateva scanari care sa sa vorbeasca de la sine . Mentionez de la inceput ca masina se comporta mai bine pe drum (net superior) iar toate piesele schimbate mi-au fost returnate fara sa cer eu expres.
Urmatoarea imagine este un printscreen din fisierul Excel ce l-am creat dupa Contractul de Reparatie . Curios din fire , am incercat sa fac o comparatie la pret cu un magazin online (rog a nu se considera reclama ci doar o comparatie obiectiva ) :
Sub gasiti o poza cu piesele vechi ce au fost schimbate .
CONCLUZII :
PRO :
- Am fost tratat cu respect si mi s-au raspuns la majoritatea intrebarilor
- La rugamintea mea cineva m-a luat de la Metro si m-a condus la sediul BTM
- Mi s-a executat o diagnoza software gratuit
CONTRA :
- Inainte de a pleca cu masina din service observ bucatica de panou din stanga scrumierei pe jos. O iau si o pun la locul ei si atunci observ ca scrumiera era “infundata” si nu se mai deschidea .Am intrat si am rugat frumos daca este cineva care se poate uita pentru ca inainte de intrarea in service mecanismul scrumierei functiona perfect. Vine cineva , “trage” , “ impinge” pana cand o aduce in aceeasi pozitie (tot nefunctionala) dupa care imi zambeste ca si cum ar fi rezolvat . Am multumit si eu la randul meu si am plecat fara a mai cere alte lamuriri. Eram bucuros ca totusi ca nu am observat nimic rupt . Am rezolvat cu scrumiera in parcare la mine dupa ce am invatat cum se demonteaza bordul acela . Acum merge ca la inceput si am invatat inca ceva la masina
Cam asta a fost interactiunea mea cu BTM . Va las pe voi sa va formati o parere .