- Cypher
- **
- 317 mesaje
- din 08 Jan 2009
- Vectra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
Cypher
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Cypher
- **
- 317 mesaje
- din 08 Jan 2009
- Vectra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
Cypher
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
Nu este neaparat din rulment, poate sa fie si din placa de presiune care nu mai este elastica ca in "tineretele" ei. Tot ansamblul ambreiaj alcatuit din volanta, disc de ambreiaj, placa de presiune si rulment de presiune se afla intre cutia de viteze si motor, deci ca sa ajungi la oricare dintre ele trebuie sa detasezi motorul de cutia de viteze.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Cypher
- **
- 317 mesaje
- din 08 Jan 2009
- Vectra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
Cypher
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
Liviu_ro
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut! Am un Opel Astra H 1.7cdti Caravan (2005). Cand apas ambreiajul se aude un zgomot mai tare pe la jumatatea cursei... un fel de rontait mai puternic, dar numai in punctul acela. De un timp se aude si la relanti un zgomot asemanator... parca ceva care se invarte joaca si nu este strans bine. Ce credeti ca e? Rulmentul de presiune, discul de ambreiaj, sau volanta? Daca s'a mai confruntat cineva la Astra H cu asa problema, cum a rezolvat'o si cat a costat? Ms
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
Rulmentul de presiune daca ai Z17DTL (80 CP) Tipul asta de motor are volanta simpla care rar se defecteaza.
Daca ai Z17DTH(101 CP) se complica treaba pentru ca intra in calcul si volanta cu masa dubla pe langa rulmentul de presiune.
Pe langa huruit la apasarea jumatate a pedalei de ambreiaj mai are si alte simptome?De ex tremurat la ralanti sau smucituri la plecarea usoara din ambreiaj?
Volanta la Z17DTH este undeva la 1800 de RON iar rulmentul la ambele tipuri de motoare este undeva la 700 RON.
Daca ai Z17DTH(101 CP) se complica treaba pentru ca intra in calcul si volanta cu masa dubla pe langa rulmentul de presiune.
Pe langa huruit la apasarea jumatate a pedalei de ambreiaj mai are si alte simptome?De ex tremurat la ralanti sau smucituri la plecarea usoara din ambreiaj?
Volanta la Z17DTH este undeva la 1800 de RON iar rulmentul la ambele tipuri de motoare este undeva la 700 RON.
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
Pot pune pariu dupa simptome ca are volanta cu masa dubla si ca e pe duca. Daca nu tremura la plecarea de pe loc, mai ales daca masina este rece (dimineata) inca nu este de speriat: am mai spus in alt topic, eu am mai mers asa cu ea inca vreo 35 000 km pana cand la rece nu mai puteam pleca de pe loc fara tremurat. Apoi am schimbat intreg ansamblul ambreiaj si bine am facut pentru ca volanta capatase joc mare pe care l-am observat foarte bine cand a fost data jos de pe masina.
Acum despre achizitionarea kitului ambreiaj eu o tin pe a mea: nu am dat 3600 lei la magazin numai pentru volanta cand Horatiu din Timisoara mi-a adus intreg kitul (volanta, disc, placa de presiune, rulment) cu 460 E! Si erau exact ca cele dupa masina, aceleasi coduri, acelasi producator!
Dar asta este o optiune personala, bineinteles, la fel ca si aceea de a merge la reprezentanta unde lucreaza "zei" care te belesc de bani fara a fi in stare sa puna un diagnostic sigur sau la doi mecanici intr-un atelier improvizat, dar care au lucrat 15 ani de zile la tot ce insemna parc auto al Centralei Nucleare, de exemplu, de la autobuz pana la Phaetonul directorului canadian.
Acum despre achizitionarea kitului ambreiaj eu o tin pe a mea: nu am dat 3600 lei la magazin numai pentru volanta cand Horatiu din Timisoara mi-a adus intreg kitul (volanta, disc, placa de presiune, rulment) cu 460 E! Si erau exact ca cele dupa masina, aceleasi coduri, acelasi producator!
Dar asta este o optiune personala, bineinteles, la fel ca si aceea de a merge la reprezentanta unde lucreaza "zei" care te belesc de bani fara a fi in stare sa puna un diagnostic sigur sau la doi mecanici intr-un atelier improvizat, dar care au lucrat 15 ani de zile la tot ce insemna parc auto al Centralei Nucleare, de exemplu, de la autobuz pana la Phaetonul directorului canadian.
Liviu_ro
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2010
- Mesaj Privat
@ astrah am motor z17dth 101 cp. Pana acum intra bine in viteze, nu smuceste si nici nu tremura la relanti. Singurul lucru e ca pana acum nu se auzea huruitul acela la relanti, ci numai cand apasam pedala de ambreiaj in punctul specific. Totusi, huruitul de relanti este putin diferit fata de cel care apare la apasarea ambreiajului (mai incet si mai rar, ca un cloncanit...). Azi am schimbat filtrul de aer si spre surprinderea mea nu se mai aude cloncanitul acela la relanti. Oricum, n'are nici o legatura...
G.i.M pana acum nu tremura deloc la plecarea de pe loc. De'abia am cumparat masina (second) si nu mai imi permit sa schimb acum si kit ambreiaj. Incerc sa mai merg asa. Sper sa ma tina macar jumatate din kilometrii care ai mers tu, ca nu fac prea multi. Adevarul e ca m'ar interesa si pe mine kitul acela la 460E, numai ca momentan nu mai dispun de bani...
G.i.M pana acum nu tremura deloc la plecarea de pe loc. De'abia am cumparat masina (second) si nu mai imi permit sa schimb acum si kit ambreiaj. Incerc sa mai merg asa. Sper sa ma tina macar jumatate din kilometrii care ai mers tu, ca nu fac prea multi. Adevarul e ca m'ar interesa si pe mine kitul acela la 460E, numai ca momentan nu mai dispun de bani...
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
Cu siguranta este volanta! Cata vreme nu tremura la plecarea de pe loc nu ar trebui sa te ingrijorezi cine stie ce. Zgomotul se va amplifica in timp si il vei auzi mai ales dupa ce ai mers o vreme cu masina, adica atunci cand este calda, atunci cand e rece este proape insesizabil. Am un prieten la serviciu care a mers cu masina cu zgomotul asta mai mult de 100 000 km! Acum masina face ca toti dracii si, dupa parerea mea, a avut mare noroc ca inca nu a spart cutia de viteze.
Oricum, cand va incepe sa tremure la plecarea de pe loc, atunci ar trebui schimbata volanta cel putin.
Eu fac aceste comentarii pentru ca am patit-o cu volanta si am stat langa mecanici atunci cand au schimbat-o, am vazut-o cum arata, ce joc facuse intre cele doua corpuri, cat mai avea pana sa atinga ansamblul ambreiaj de cutia de viteze...Nu mai insist, am mai scris astea in topicul acesta.
Oricum, cand va incepe sa tremure la plecarea de pe loc, atunci ar trebui schimbata volanta cel putin.
Eu fac aceste comentarii pentru ca am patit-o cu volanta si am stat langa mecanici atunci cand au schimbat-o, am vazut-o cum arata, ce joc facuse intre cele doua corpuri, cat mai avea pana sa atinga ansamblul ambreiaj de cutia de viteze...Nu mai insist, am mai scris astea in topicul acesta.
dancor32
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2005 y19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2009
- Mesaj Privat
Liviu_ro a scris:Salut! Am un Opel Astra H 1.7cdti Caravan (2005). Cand apas ambreiajul se aude un zgomot mai tare pe la jumatatea cursei... un fel de rontait mai puternic, dar numai in punctul acela. De un timp se aude si la relanti un zgomot asemanator... parca ceva care se invarte joaca si nu este strans bine. Ce credeti ca e? Rulmentul de presiune, discul de ambreiaj, sau volanta? Daca s'a mai confruntat cineva la Astra H cu asa problema, cum a rezolvat'o si cat a costat? Ms
Continut ascuns:
rionelus
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
Eu de cand am luat-o din Franta la 199.000 (AstraG 2.2DTI) am o vibratie usoara in pedala de ambreiaj pe la mijlocul cursei, care s-a pastrat neschimbata in intensitate pana azi la 244.000, si am impresia ca e chiar un pic normala, dupa cum mi-a zis un inginer de la reprezentanta ca vibreaza pedala si la masini noi. Chiar un coleg mai sus zicea asta despre masina lui abia cumparata insa nu ne-a mai spus continuarea povestii. Vibratia nu e insotita de nici un zgomot cand ambreiez/plec de pe loc/schimb viteze. Singurul zgomot e pe liber cu motorul pornit, e o clantzaneala care dispare cand apas ambreiajul si reapare cand iau piciorul de pe pedala, dar dupa ce mai merg cu masina uneori nu mai clantzane la semafor, alteori da, insa daca apas pedala si o eliberez incet(usor) nu mai face galagie. Un mecanic mi-a zis ca-i din cauza razelor placii care s-au decalit, nu stau toate la acelasi nivel pe rulment si clantzane, altul a zis ca-i din cauza rulmentului. Oricum ambreiajul tr schimbat (si cred ca o sa apelez tot la Horatiu) ca abia mai intra in viteza, cateodata tr sa fortzez sa intre a-ntaia, iar pedala s-a intarit de ma doare glezna cand o tin din ambreiaj in aglomeratie. A inceput sa intre greu dupa ce am aerisit ambreiajul pt ca sa intre mai bine!... Pedala cupleaza usor sus.
Acuma niste intrebari: De ce intra greu in viteza dupa ce am aerisit ambreiajul?
De ce se intareste pedala in timp si nu se moaie?
E adevarat mitul care spune ca ce marca de ambreiaj dai jos de pe masina tot aia sa pui inapoi? (la vw cica e lege). Se pot combina componentele, de ex rulment TRW cu kit LUK? Stiu ca teoretic da, insa in practica s-a lovit cineva de probleme? Eu am auzit de kituri care nu se pupau cum trebuie pe masina.
Si una pt Horatiu: Acelasi pret ca mai sus pt kit AstraG 2.2DTI 2003 hatchback?
Acuma niste intrebari: De ce intra greu in viteza dupa ce am aerisit ambreiajul?
De ce se intareste pedala in timp si nu se moaie?
E adevarat mitul care spune ca ce marca de ambreiaj dai jos de pe masina tot aia sa pui inapoi? (la vw cica e lege). Se pot combina componentele, de ex rulment TRW cu kit LUK? Stiu ca teoretic da, insa in practica s-a lovit cineva de probleme? Eu am auzit de kituri care nu se pupau cum trebuie pe masina.
Si una pt Horatiu: Acelasi pret ca mai sus pt kit AstraG 2.2DTI 2003 hatchback?
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
Legenda asta se pastreaza intr-un fel pentru ca, pentru Opel cel putin, nu produc ambreiaje decat Sachs si LuK si astia nu produc amandoi pentru acelasi motor. Adica daca ai LuK la motorul de 2.2 l (habar n-am ce ambreiaj e pe motorul asta) nu se va potrivi decat Luk. Sau invers. Oricum, Horatiu te ia dupa seria sasiului si iti trimite exact ce-ti trebuie, aici n-or sa fie probleme.
Pedala se intareste in timp din cauza rulmentului care se defecteaza si devine din ce in ce mai greu de actionat. Dupa ce l-am schimbat, pedala a devenit substantial mai moale, chiar surprinzator si oarecum neplacut, dar m-am obisnuit.
Pedala se intareste in timp din cauza rulmentului care se defecteaza si devine din ce in ce mai greu de actionat. Dupa ce l-am schimbat, pedala a devenit substantial mai moale, chiar surprinzator si oarecum neplacut, dar m-am obisnuit.
dancor32
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2005 y19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2009
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
dancor32 a scris:
Salut
Sunt baiatul din Timisoara (Horatiu)
Daca ai nevoie de ceva suna-ma la
Numai bine!
Salut
Sunt baiatul din Timisoara (Horatiu)
Daca ai nevoie de ceva suna-ma la
Numai bine!
Astazi am dat si eu comanda de kitul de ambreiaj(rulment +placa +disc de ambreiaj) la Horatiu.Eu pe astra mea motor 20dti(y20dth)kitul de ambreiaj dat jos era LUK .Din discutiile cu mecanicul discul si placa mai mergeau)problema la mine era din rulmentul de presiune, dar am preferat sa iau tot kitul complet . Astept cu nerabdare sa-mi vina piesele sa-mi vad masina mergand din nou.
dancor32
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2005 y19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2009
- Mesaj Privat
Astazi am dat si eu comanda de kitul de ambreiaj(rulment +placa +disc de ambreiaj) la Horatiu.Eu pe astra mea motor 20dti(y20dth)kitul de ambreiaj dat jos era LUK .Din discutiile cu mecanicul discul si placa mai mergeau)problema la mine era din rulmentul de presiune, dar am preferat sa iau tot kitul complet . Astept cu nerabdare sa-mi vina piesele sa-mi vad masina mergand din nou.[/quot
Salut
Ti le-am comandat,duminica imi vin,ne auzim la un telefon!
Salut
Ti le-am comandat,duminica imi vin,ne auzim la un telefon!
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
dancor32 a scris:Astazi am dat si eu comanda de kitul de ambreiaj(rulment +placa +disc de ambreiaj) la Horatiu.Eu pe astra mea motor 20dti(y20dth)kitul de ambreiaj dat jos era LUK .Din discutiile cu mecanicul discul si placa mai mergeau)problema la mine era din rulmentul de presiune, dar am preferat sa iau tot kitul complet . Astept cu nerabdare sa-mi vina piesele sa-mi vad masina mergand din nou.[/quot
Salut
Ti le-am comandat,duminica imi vin,ne auzim la un telefon!
Salut
Ti le-am comandat,duminica imi vin,ne auzim la un telefon!
Multumesc mult de tot .Vorbim duminica.toate cele bune
rionelus
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
Cum se manifesta problema la rulment? Si eu ma gandeam la varianta sa schimb numai rulmentul (bani putini, defecte multe...) ca nu patineaza ambreiajul. Iti tacanea pe liber, intra greu in viteza, pedala tare? Pompa de ambreiaj de ce ai schimbat-o si cat te-a costat?
(P.S.: Fratilor va rog eu nu va mai citati unul pe altul ca se subintelege cine cui raspunde, merci.)
(P.S.: Fratilor va rog eu nu va mai citati unul pe altul ca se subintelege cine cui raspunde, merci.)