kovikahe
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Harghita
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2010
- Mesaj Privat
- Robby_sec
- **
- 139 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Mehedinti
Robby_sec
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
si eu am avut probleme cu a mea si toata treaba era din catalizator. nu mai puteam numii site ce era in el. operatiunea a fost simpla, l-am dat jos am pornit masina si mergea perfect.nu am gasit un catalizator in acel moment iar solutia a fost o ranga si un ciocan.am spart toate sitele iar acum am catalizatorul doar de forma.ma gandeam sa il las asa ca imi place si sunetul care se aude.de atunci nu am mai avut probleme cu ea .acum problema ar fi alta, am un consum mult prea mare si nu stiu de la ce este, dar nu e din catalizator pt k de la 6% mi-a crescut la 12% si asta in exterior.in oras ma omoara pur si simplu am motor de 1,8i si consuma mai mult decat am pe omega 2,2dti.poate ma ajutati si pe mine.
mag200488
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
salut am si eu o vectra a din 92 motor 1.6,proaspat achizitionta.e primul meu opel si habar nu am despre el mai nimic,deci va rog aveti mila.merge bine masina per total dar ''luata la bani marunti'' apar urmatoarele simptome:uneori si in ultimul timp din ce in ce mai des turatia motorului variaza intre 7-800 si 1800 de turatii. o aduc la normal tragand cu piciorul pedala de acceleratie in sus apoi in general la semafor mi se aprinde beculet-ul chek engine ala galbenu.iar alta problema,in treptele 1-2 si cate o data 3 la o turatie de 1500-1800 masina merge in suturi nu fff deranjante dar daca nu accelerez sa ajung macar la 2000 ies cu capul prin parbriz.m-am uitat pe la motor si toate firele si furtunasele par sa fie la locul lor .plzzzz ajutati-ma.am planuri mari cu ea:D
- campary
- **
- 133 mesaje
- din 17 Feb 2008
- Vectra 1993 c18nz
- Prahova
campary
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
mag200488
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
- costi petrescu
- **
- 380 mesaje
- din 10 Nov 2006
- Vectra 1991 C20NE
- Bucuresti
costi petrescu
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
Robby_sec a scris:si eu am avut probleme cu a mea si toata treaba era din catalizator. nu mai puteam numii site ce era in el. operatiunea a fost simpla, l-am dat jos am pornit masina si mergea perfect.nu am gasit un catalizator in acel moment iar solutia a fost o ranga si un ciocan.am spart toate sitele iar acum am catalizatorul doar de forma.ma gandeam sa il las asa ca imi place si sunetul care se aude.de atunci nu am mai avut probleme cu ea .acum problema ar fi alta, am un consum mult prea mare si nu stiu de la ce este, dar nu e din catalizator pt k de la 6% mi-a crescut la 12% si asta in exterior.in oras ma omoara pur si simplu am motor de 1,8i si consuma mai mult decat am pe omega 2,2dti.poate ma ajutati si pe mine.
Sitele alea aveau si ele rostul lor ! Posibil ca sonda lambda ca nu mai citeasca corect valorile gazelor evacuate si transmite la ECU ca are aer mult compensand prin combustibil mai mult . Si atunci e normal sa ai aceasta crestere brusca. Incearca sa imbraci catalizatorul cu o tabla si mergi o perioada asa. Vezi daca scade consumul. Daca da, atunci asta este buba si va trebui sa-i pui catalizator.
- Robby_sec
- **
- 139 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Mehedinti
Robby_sec
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
costi petrescu a scris:Sitele alea aveau si ele rostul lor ! Posibil ca sonda lambda ca nu mai citeasca corect valorile gazelor evacuate si transmite la ECU ca are aer mult compensand prin combustibil mai mult . Si atunci e normal sa ai aceasta crestere brusca. Incearca sa imbraci catalizatorul cu o tabla si mergi o perioada asa. Vezi daca scade consumul. Daca da, atunci asta este buba si va trebui sa-i pui catalizator.
o sa incerc sa fac si asta, dar daca pun o teava in locul catalizatorului cum multi mi-au zis sa fac , crezi ca o sa isi revina consumul ?
mag200488
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
- costi petrescu
- **
- 380 mesaje
- din 10 Nov 2006
- Vectra 1991 C20NE
- Bucuresti
costi petrescu
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
[quote="Robby_sec - o sa incerc sa fac si asta, dar daca pun o teava in locul catalizatorului cum multi mi-au zis sa fac , crezi ca o sa isi revina consumul ?[/quote]
Daca pui teava :
1. Ai toate sansele sa nu mai treci ITP-ul
2. Daca ai EGR (eu nu am pe masina )va afecta functionarea acestuia pt ca are nevoie de oarecare presiune - ori acel fagure din interiorul catalizatorului asta face, nu elibereaza brusc presiunea rezultata.
3. Motorul nu va mai merge in parametri - ce explicam in postul anterior si apar "surprize" de genul consumului, etc
Cauta un catalizator universal care poate fi undeva in jurul a 300 ron.
Daca pui teava :
1. Ai toate sansele sa nu mai treci ITP-ul
2. Daca ai EGR (eu nu am pe masina )va afecta functionarea acestuia pt ca are nevoie de oarecare presiune - ori acel fagure din interiorul catalizatorului asta face, nu elibereaza brusc presiunea rezultata.
3. Motorul nu va mai merge in parametri - ce explicam in postul anterior si apar "surprize" de genul consumului, etc
Cauta un catalizator universal care poate fi undeva in jurul a 300 ron.
- Robby_sec
- **
- 139 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Mehedinti
Robby_sec
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
1 cu itp-ul nu mi-as face probleme.
2 EGR nu am asa ca nu ma afecteaza (cred).
3 AICI AR FI PROBLEMA...
Iti multumesc mult pt sfaturi... am vb cu cineva si imi da toata evacuarea cu 50 de euro, cu tot cu catalizator o sa va tin la curent daca asta e problema. numai bine si o zi frumoasa in continuare.
2 EGR nu am asa ca nu ma afecteaza (cred).
3 AICI AR FI PROBLEMA...
Iti multumesc mult pt sfaturi... am vb cu cineva si imi da toata evacuarea cu 50 de euro, cu tot cu catalizator o sa va tin la curent daca asta e problema. numai bine si o zi frumoasa in continuare.
- folten2003
- *
- 17 mesaje
- din 08 Jan 2009
- Vectra 1992
- Bucuresti
folten2003
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
salut...va rog sa ma ajuntati si pe mine..am un opel vectra a din 92 c18nz 66kw/90cp...mi s-a spart radiatorul acolo pe unde se conecteaza furtunul acela negru si gros la radiator..exact teava aia mica care iese din radiator mi s-a spart si am incercat cu poxilina sa lipesc o alta teava in gura radiatorului dar tot imi curge...as vrea sa schimb radiatorul cu unul nou dar nu stiu de care marine sa cumpar..l-am masurat dar pe autokarma sunt mai multe modele de radiatoare si nu stiu care sa-l iau pentru mine...masina este cu c.v. manuala, fara aer, pe radiator in partea stanga cum ma uit din fata masinii este in partea de sus furtunul ala gros care vine din motor catre radiator(acolo s-a fisirat radiatorul) si jos sub el la 20 si ceva de cm se afla o mufa insurubata in radiator..mufa este pe cheie...iar in partea dreapata susa radiatorului este un furtun subtire si in partea de jos unul mai gros....ce reprezinta mufa aia care se insurubeaza in radiator?....radiatorul este prins doar in cele doua cleme de sus si jos are doar niste picioruse in care sta...pt ca vreau sa-l schimb eu pt ca pe la serviceurile pe unde am fost imi cere manopera 2-3 mil. pt a-l schimba.....va rog sa ma ajutati si pe mine..multumesc
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- folten2003
- *
- 17 mesaje
- din 08 Jan 2009
- Vectra 1992
- Bucuresti
folten2003
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
am inteles cu schimbatul dar nu stiu ce radiator sa cumpar ...am intrat pe www.autokarma.ro si pt masina mea imi da vreo 4 radiatoare ...nu stiu daca toate au termocupla...vreau sa comand on-line si trebuie sa stiu exact ce comand. fac asta pentru reducerea de 15%...cred ca pana la urma daca nu reusesc sa dau singur de el ..cred ca o sa-l dau jos pe asta vechi si merg cu el la sediul lor si le arat ce vreau sa comand:D
- folten2003
- *
- 17 mesaje
- din 08 Jan 2009
- Vectra 1992
- Bucuresti
folten2003
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
1) cv. manuala Pentru vehicule fara aer conditionat Dimensiuni radiator 538 X 365 X 33 mm cupru plastic Versiune Produced by Nissens
2)cv. manuala Pentru vehicule fara aer conditionat Dimensiuni radiator 540 - 375 - 22
3)cv. manuala cu catalizator cu sonda Lambda Dimensiuni radiator 540-375-22
eu vreau sa stiu care din cele 3 tipuri de radiator este pentru c18nz..66kw/90cp...berlina 4 usi...multumesc
2)cv. manuala Pentru vehicule fara aer conditionat Dimensiuni radiator 540 - 375 - 22
3)cv. manuala cu catalizator cu sonda Lambda Dimensiuni radiator 540-375-22
eu vreau sa stiu care din cele 3 tipuri de radiator este pentru c18nz..66kw/90cp...berlina 4 usi...multumesc
- rosioruzdn
- *
- 3 mesaje
- din 23 Feb 2011
- Vectra 1993 c16nz
- Buzau
rosioruzdn
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2011
- Mesaj Privat
salut sunt claudiu mi-am achizitionat un opel vectra a din 1993 si am mici pribleme ramane turata la 2000rot indiferet ca schimb vitezele,cand o pornesc dimineata merge ok sta la relanti normal e, cand o pun in sarcina adica in viteze si merg imi ramene turata la 2000 de rot si mai face lucrul asta cand pun frana va rog sa ma ajutati si pe mine va multumesc
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- rosioruzdn
- *
- 3 mesaje
- din 23 Feb 2011
- Vectra 1993 c16nz
- Buzau
rosioruzdn
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2011
- Mesaj Privat
.ro123
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
grasu5dxl
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
.ro123 a scris:dasfaci iacu il dai cu sprai are o sageatasi un arc ee cureti bine cu ceva benzina s au un spray si unde intra iel ai dai cu sprai dala de curatat etc si ai sa vezi ca nu mai face daca face tre schimbat iacu +am iac si pot sa til schimb =buc
ce e ala iac ? si la mine ramane turata si se aprinde in bord un bec ca o pompa asa . vectra a 93 1.8 Din ce cauza sta si ala aprins?
- Vinti
- ***
- 886 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Bucuresti
Vinti
- Mesaje scrise: 886
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
IAC
Curatare IAC
@grasu5dxl: cauta pe forum si o sa gasesti raspuns la orce intrebare
Ultima modificare facuta de Vinti la Sam 12 Mar, 2011 11:42 pm
Curatare IAC
@grasu5dxl: cauta pe forum si o sa gasesti raspuns la orce intrebare
Ultima modificare facuta de Vinti la Sam 12 Mar, 2011 11:42 pm