- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
sincer urasc video mai ales in tutoriale.scris e bun scris. eu nu prea am inteles ce cablaj ai refacut.mai bate si vantul.ce fire erau lipite? ce culori?
p0505 e eroare de iac.ce treaba sa aiba senzorul crank cu viteza masinii? ai pus alt ecu cum am vorbit?
firul de la crank are tresa de masa pt izolarea semnalului.e intreaga?
concluzia? cat timp ai eroare de iac nu mai oscileaza.cand oscileaza nu ai eroare de iac. am inteles bine?
daca cablajul nu e ciupit pe nicaieri am o banuiala ca ecu e de vina.
p0505 e eroare de iac.ce treaba sa aiba senzorul crank cu viteza masinii? ai pus alt ecu cum am vorbit?
firul de la crank are tresa de masa pt izolarea semnalului.e intreaga?
concluzia? cat timp ai eroare de iac nu mai oscileaza.cand oscileaza nu ai eroare de iac. am inteles bine?
daca cablajul nu e ciupit pe nicaieri am o banuiala ca ecu e de vina.
- ksper
- ****
- 1,723 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,723
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Da marian_sro cat timp este eroare NU este oscilatie. Cat timp NU este eroare, ESTE oscilatie. In video am gresit eu cu acel senzor. Firul care intra in cablajul din zona alternator-electromotor-baterie este firul de la senzorul de nivel ulei. Deci nu este cel de la cranckshaft. Am gresit eu.
Nu am pus alt ECU, deoarece de abia l-am demontat pe cel de pe masina sa vad daca sunt identice si...sunt. Din toate codurile si textele afisate pe el difera doar data de fabricatie. Acum l-am montat la loc si in curand o sa il inlocuiesc daca mai face figuri cu tot cu IMO si CIP.
Offtopic-Aaa, era sa uit, imi pare rau ca nu sunt pe placul tau ''filmarile'' acestea in general, insa eu nu am aparatura performanta si filmez cu un LG KU990i. Imi pare rau, desi iti respect parerea.
Va tin la curent cu problema.
Nu am pus alt ECU, deoarece de abia l-am demontat pe cel de pe masina sa vad daca sunt identice si...sunt. Din toate codurile si textele afisate pe el difera doar data de fabricatie. Acum l-am montat la loc si in curand o sa il inlocuiesc daca mai face figuri cu tot cu IMO si CIP.
Offtopic-Aaa, era sa uit, imi pare rau ca nu sunt pe placul tau ''filmarile'' acestea in general, insa eu nu am aparatura performanta si filmez cu un LG KU990i. Imi pare rau, desi iti respect parerea.
Va tin la curent cu problema.
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- justme_andrey
- *
- 2 mesaje
- din 13 Dec 2011
- Vectra 1996 18xe
- Bucuresti
justme_andrey
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2011
- Mesaj Privat
sall,,ai schimbat motorasu cu tot cu yac? si cand schimbi motorasu de relanti,sa nu iei unu la mna a doua ,pt ca toate modele de vectra au probleme la un momentdat cu asta. dep de noroc...si mai au o problema comuna cu ecu...daca schimbi tot si tot asa face ecu este de vina....am si eu o vectra b si am am tot felu de probleme cu ia....si am fost la un mecanic bun dupa ce am fost la 10 mecanici si nu stiau ce sa imi spuna...sonda lambda,,,nu da asa simptome...galopeaza motoru,consuma mult,nu trage bine cand se incalzeste....
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
StefanTolos Mie 07 Mar, 2012 9:51 pm pe pagina 1 din subiect a scris:
Este foarte posibil sa fie IAC-ul defect, dar mai inainte de asta, trebuie de verificat cablajul, sa nu prezinte scurtcircuit si mai ales traseul de la mufa IAC pana la ECU sa fie intact,daca totul este ok, conform masuratorilor din imaginile prezentate iar eroarea persista si dupa inlocuirea IAC-ului, este foarte posibil sa fie o problema pe circuitul de control al IAC-ului din ECU.
Ar mai fi o problema, baietii au sudat cu sonda lambda in locasul ei ,adica au lasat-o pe saxofon ,cand au sudat si nu trebuia sa-i lasi sa-si faca de cap cu bornele de la acumulator.
P0505 Idle Air Control Voltage High
P0505 Idle Air Control Voltage Low
P0505 Idle Air Control Voltage Low
Este foarte posibil sa fie IAC-ul defect, dar mai inainte de asta, trebuie de verificat cablajul, sa nu prezinte scurtcircuit si mai ales traseul de la mufa IAC pana la ECU sa fie intact,daca totul este ok, conform masuratorilor din imaginile prezentate iar eroarea persista si dupa inlocuirea IAC-ului, este foarte posibil sa fie o problema pe circuitul de control al IAC-ului din ECU.
Ar mai fi o problema, baietii au sudat cu sonda lambda in locasul ei ,adica au lasat-o pe saxofon ,cand au sudat si nu trebuia sa-i lasi sa-si faca de cap cu bornele de la acumulator.
Pentru ca observ o oarecare crispare in ceea ce priveste sonda lambda,am subliniat mai sus ceea ce am spus, printre primele postari din subiect.
Mai trebuie sa stiti ca o depanare se poate face foarte greu in acest mod, adica masina sa nu fie langa tine, desi ksper a incercat intr-un mod excelent, sa aduca cat mai multe detalii in fata despre problema lui ivita si ca sa intelegeti ceva din expunerea mea in posibilitatea de a fi sonda lambda, am invatat in viata asta, ca defectul trebuie sa fie sau este posibil sa fie ,de acolo de unde am umblat ultima data,dar tot viata iti arata ca inveti mereu,asa ca este foarte posibil sa aiba legatura toate intre ele, desi nu pot explica acest fapt, sonda lambda lasata pe saxofon in timpul sudurii,bornele de la acumulator nedeconectate,oare toate acestea sa duca la ECU cu probleme sau timpul este de vina,va este greu sa credeti, dar cat de curand am avut ocazia sa traiesc un fapt ,distrugerea unei sonde lambda de la o simpla curatare cu spary-ul de contacte in mufa ,pur si simplu a cazut la fix 15 minute dupa curatarea mufei,asa ca domnilor cat traiesti inveti.
allyen88
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2011
- Mesaj Privat
allyen88 a scris:Salut, te rog sa dai un semn daca rezolvi problema cu turatia, aceeasi problema o am si eu de ceva timp, banuiesc tot sonda lambda, motorasul de relanti l-am schimbat si nu e nici o schimbare. As incerca sa schimb sonda lambda dar din lipsa de fonduri nu pot schimba la intamplare piese. Stiu ca nu e acelasi tip de motor dar anomalia este aceeasi, cat se invarte roata urca relantiul pana la 1800- 2000, iar cand opresc se stabilizeaza. Asta este discutia deschisa de mine si pana in ziua de azi nu am gasit o rezolvare: Link
Am schimbat sonda lambda cu una din dezmembrari si problema pot sa spun ca s-a ameliorat, in sensul ca mai sta accelerata cam 2-3 sec la 1500 rpm si apoi coboara la relanti....asta se intampla in mers constant la 80 km/h, in oras revine la relanti normal, sub 40 km/h nu mai face deloc probleme. Sper sa mearga si la tine aceeasi rezolvare. Salutari.
- hritcugheorghita
- *
- 6 mesaje
- din 29 Mar 2012
- Prahova
hritcugheorghita
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2012
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,723 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,723
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut.
Da, problema la mine s-a rezolvat.
Dupa lungi cautari, dupa curatari de EGR, YAC, ThrottleBody, senzor stanga fata ABS, dupa verificarea tuturor circuitelor de vacuum am constatat ca la mine(X20XEV) problema a fost de la senzorul de temperatura agent racire.
Mai multe detalii gasesti aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=79855
Da, problema la mine s-a rezolvat.
Dupa lungi cautari, dupa curatari de EGR, YAC, ThrottleBody, senzor stanga fata ABS, dupa verificarea tuturor circuitelor de vacuum am constatat ca la mine(X20XEV) problema a fost de la senzorul de temperatura agent racire.
Mai multe detalii gasesti aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=79855
- hritcugheorghita
- *
- 6 mesaje
- din 29 Mar 2012
- Prahova
hritcugheorghita
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2012
- Mesaj Privat
- NVisinoaia
- *
- 3 mesaje
- din 01 Apr 2017
NVisinoaia
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2017
- Mesaj Privat
tte a scris:salut ....cam tot ce atzi discutat voi mai sus ....totzi senzorii la mine au fost schimbatzi ....si tin sa mentionez k totzi au fost noi cumparati din magazin ..... la mine problema cu relantiu tot persista ..oscileaza si ramane turata le 1500-2000 ...cateodata...singuru senzor la care nu am umblat si nu stiu cum ii spune e ala de este pe furtunu de la admisi intre debilmetru si clapeta ....masina mea e o calibra din '95 cu x20xev pe ea ...id: tataitza_1987....ms
- NVisinoaia
- *
- 3 mesaje
- din 01 Apr 2017
NVisinoaia
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2017
- Mesaj Privat