Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pentru schimbarea puntii de diode si a releului de incarcare la Astra G Y17DT am facut urmatorul tutorial: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=38233
Skip ads

  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mi-a picat si mie de curand alternatoru.. nu mai incarca! simptomele clasice.. baterie descarcata + martor bord aprins. astept dupa anu nou sa merg la un electrician. salut
  • taxiboy

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
thrill, inainte de a merge la un electrician, fa si tu o verificare. iti ia maxim 15-20 de minute. asa stii la ce te astepti si nu ti se pot baga pe gat toate balivernele de catre " 'nea" ..parerea mea. apoi verifica preturile corecte la o punte de diode si un releu. pune-te singur in garda.

Un An Nou Fericit !
  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
hello hello! been there done that.. pe scurt am verificat tot ce e de verificat. nu pare a fi un scurt pe undeva.. deci ramane o singura posibilitate si anume puntea si releul. preturile le-am studiat deja.. stiu la ce sa ma astept. imi doream sa fie ceva mai cald sa pot desface alternatorul.. dar de cand a cazut numai zile geroase au fost.. astept dupa 1 sa merg la "nea" care e baiat serios si de incredere.. si nu imi baga nimic rau pe gat Smile
la multi ani si tie..
Skip ads

  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare la baieti si LA MULTI ANI! am si eu aceeasi problema la vectra c 1.9 cdti din 2005 sa ars o dioda la alternator am fost la reprezentanta si nu fac decit sa puna altul nou de reparat nu repara ....dar am gasit un electrician bun si am schimbat dioda cu una apropiata ca rezistenta, si a mers 2 luni dupa care aceeasi dioda a picat si am pus una mai mare putin ca rezistenta dar a mers doar 4 zile si acum am gasit doua arse cea veche de pe minus si perechea de pe plus am inlocuit iar cele doua cu prima varianta de dioda si momentan megre incarcarea arata 14 v- 14.1 v .
De ce am scris toate aceste lucruri ,poate are o logica sau poate ce am citit eu mai sus sa fie adevarat cu programarea instalatiei electrice ...oare sa avem probleme cu o noua ENTITATE la vectra c care merge pe baza de creier si analizeaza si refuza transplanturi de orice fel doar de dragul de a ne cheltuii banii pe alternatoare noi.
Sa las gluma la o parte sincer care este rezolvarea sau este cineva mai patit ca mine si a inteles fenomenul ? Multumesc.
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare la baieti si LA MULTI ANI! am si eu aceeasi problema la vectra c 1.9 cdti din 2005 sa ars o dioda la alternator am fost la reprezentanta si nu fac decit sa puna altul nou de reparat nu repara ....dar am gasit un electrician bun si am schimbat dioda cu una apropiata ca rezistenta, si a mers 2 luni dupa care aceeasi dioda a picat si am pus una mai mare putin ca rezistenta dar a mers doar 4 zile si acum am gasit doua arse cea veche de pe minus si perechea de pe plus am inlocuit iar cele doua cu prima varianta de dioda si momentan megre incarcarea arata 14 v- 14.1 v .
De ce am scris toate aceste lucruri ,poate are o logica sau poate ce am citit eu mai sus sa fie adevarat cu programarea instalatiei electrice ...oare sa avem probleme cu o noua ENTITATE la vectra c care merge pe baza de creier si analizeaza si refuza transplanturi de orice fel doar de dragul de a ne cheltuii banii pe alternatoare noi.
Sa las gluma la o parte sincer care este rezolvarea sau este cineva mai patit ca mine si a inteles fenomenul ? Multumesc.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Tot ce ai scris are o singura logica: inlocuirea unei piese electronice (in speta dioda), mai ales cand este o componenta de putere se face cu acelasi tip. In cazul in care nu se dispune de acelasi tip, se monteaza un echivalent cu aceiasi parametri. Este normal ca, daca din 6 diode una este diferita, aceea sa fie suprasolicitata si sa cada. Apoi propagarea defectului este in lant, deci a doua dioda, s.a.m.d. Cel mai corect in astfel de cazuri este sa fie inlocuita toata puntea de diode. Se stie ca si componente de acelasi tip, dar din loturi diferite, au parametri diferiti.
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Asa am gindit si eu dar din ce am inteles nu se aduc punti originale si nici reprezentantele nu fac reparatii schimba tot alternatorul . multam de raspuns. Sad
Skip ads

  • ITA

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
CHIRIAC a scris:Salutare la baieti si LA MULTI ANI! am si eu aceeasi problema la vectra c 1.9 cdti din 2005 sa ars o dioda la alternator am fost la reprezentanta si nu fac decit sa puna altul nou de reparat nu repara ....dar am gasit un electrician bun si am schimbat dioda cu una apropiata ca rezistenta, si a mers 2 luni dupa care aceeasi dioda a picat si am pus una mai mare putin ca rezistenta dar a mers doar 4 zile si acum am gasit doua arse cea veche de pe minus si perechea de pe plus am inlocuit iar cele doua cu prima varianta de dioda si momentan megre incarcarea arata 14 v- 14.1 v .
De ce am scris toate aceste lucruri ,poate are o logica sau poate ce am citit eu mai sus sa fie adevarat cu programarea instalatiei electrice ...oare sa avem probleme cu o noua ENTITATE la vectra c care merge pe baza de creier si analizeaza si refuza transplanturi de orice fel doar de dragul de a ne cheltuii banii pe alternatoare noi.
Sa las gluma la o parte sincer care este rezolvarea sau este cineva mai patit ca mine si a inteles fenomenul ? Multumesc.



Salut. Eu am avut aceeasi problema ca a ta: mi s-au ars 2 diode de la punte, si cand toti imi spuneau ca trebuie sa dau 1300-1500 lei pe un alternator nou ca nu se gaseste puntea separat, am gasit puntea de diode separat la cca. 300 lei la mine in Dr. Tr. Severin pe baza de comanda. Acum eu nu stiu daca este originala sau nu, dar este noua si merg cu ea de cca.6 luni si este super. Vezi ca la rubrica alternatoare, etc.. am scris codul piesei. Daca mai ai nelamuriri iti stau la dispozitie pana la noapte pe net, iar dupa la tel.0721287798 deoarece plec din oras. Bafta.

P.S. Pe cutia in care mi-a venit puntea de diode noua scrie HC CARGO, cod 138800.
  • geosev37

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
De cati amperi trebuie sa fie un alternator la un astra diesel motor 1,7 td ? De 70 A sau de 100 A ?
  • ammorex112

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salutare ! am si eu o problema mai "micuta". rulmentii de la alternator au inceput sa haraie si dupa 3 ore de chinuiala am reusit sa il dau jos. alternatorul este Delco-Remy( cu diode de dacia nova Smile ). l-am pus pe masa si l-am studiat, rulmentii "macina" dar rotorul se misca usor.100% trebuie schimbati, pentru ca mai si scartaie citeodata,chiar daca am incercat sa ii mai dau cu spray wd40. ce nu stiu este cum as putea sa scot fulia, avind in vedere ca este pe rotor si nu gasesc solutie pentru a-l putea bloca. acum urmeaza si o alta intrebare : rulmentii sint presati pe corpul alternatorului sau se pot schimba usor in locasuri? intreb ca sa stiu daca nu este mai bine sa ma duc cu tot alternatorul intr-un service si sa imi schimbe ei rulmentii ( sa caute ei si rulmentii potriviti). in cazul acestei variante, aveti idee cam cit ar costa rulmentii si manopera? sau cunoasteti vreun service mai serios? locuiesc prin zona magazin bucur-obor, bucuresti. multumesc.

opel vectra b 1996 X16XEL transmisie automata
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
100A pt cele cu aer conditionat
75 A pt cele fara clima
Skip ads

  • felixgeorgescu

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 1.6XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am o problema la Opelul meu Astra Caravan, 2ooo diesel, fabricatie 2000.

De vreo 2 saptamani am observat ca imi apare in timul mersului un zgomot suprapus la motor, de o intensitate mai mare si deranjanta. In acelasi timp in bord s-a aprins si beculetul cu bateria si steluta, care am inteles ca ar fi poluarea.

La baterie era atasat la plus un fir de care se lega se pare ventilatorul. Am scos ventilatorul si zgomotul suprapus inceta. Am plecat asa catre Brasov, la inceput martorul cu steluta nu mai statea aprins, insa s-a aprins din nou si ramane aprins pe tot parcursul calatoriei.

Mai am un martor care se aprinde, motorasul, cred ca e din cauza unei bujii pe care nu am putut-o scoate fiind arsa sau din cauza valvei EGR care pierde ulei. Prpblema cu motorasul se rezolva usor inainte de a avea si aceasta problema cu steluta, daca acceleram in viteza a doua disparea si motorul tragea din nou. Acum insa se intampla sa merg cu 110 km/h si sa intru in depasire, iar pe la mijlocul manevrei sa se aprinda check engine si motorul brusc sa nu mai traga si sa devina foarte greoaie si riscanta maneva de depasire. Repet, pe tot parcursul drumului, beculetzul cu stelutza ramane aprins.

Uneori sunt nevoit ca in timpul mersului sa opresc motorul si sa pornesc din nou pentru ca becurile sa se stinga si masina sa traga din nou.

In trecut becul cu steluta se aprindea doar atunci cand treceam Oituzul, prin curbe, eu avand un mers mai sportiv...

Va rog sa imi dati ceva indicatii. Va multumesc anticipat!
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
verifica furtunele..cele de vacum!care vin de la pompa de vacum!si ar mai fi si debitmetrul!o sing solutie TESTERUL sa stii de unde sa te apuci de distractie!
bafta
ps-anii masinei,uzura..etc..asteaptate la mai multe!bafta inca odata
  • felixgeorgescu

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 1.6XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2008

  • Mesaj Privat
shaftt24 a scris:verifica furtunele..cele de vacum!care vin de la pompa de vacum!si ar mai fi si debitmetrul!o sing solutie TESTERUL sa stii de unde sa te apuci de distractie!
bafta
ps-anii masinei,uzura..etc..asteaptate la mai multe!bafta inca odata


Masina e din 2000, am 236000 la bord, de cand e la mine eu am avut grija de schimbul de ulei si consumabile asa cum trebuie.
  • taxiboy

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
daca nu ma insel rulmentii au preturi simbolice (3-6 lei; sunt identici cu cei de dacie; cu cateva pagini in urma gasesti si postul in care este trecut si modelul acestora, ca sa stii ce sa cauti). in schimb nu iti pot detalii despre "prinderea" lor de alternator. daca te duci cu alternatorul direct la vreun service pt schimb de rulmenti mai mult de 50 lei nu ar trebui sa iti ia...parerea mea..poate chiar mai putin..
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cum a zis si colegul e posibil sa fie si furtunele de la vacum dar cred ca mai sigur ar fi senzorul de pe admisia la turbo infundat .parerea mea este sa faci o curatire a admisiei la turbo si respectiv a valvei EGR(spun asta ca am patit-o si eu si asa sa rezolvat problema)
  • ammorex112

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salutare. am rezolvat, baietii din service-ul unde imi reparam eu fosta dacie m-au trimis pe colentina la un arab,intr-un mic atelier-magazin de electrica auto, mi-a schimbat pe loc rulmentii, de fata cu mine,durata 1 ora, pret total 110 ron.un rulment era presat pe capacul superior (spre fulie), celalalt pe rotor. singur nu faceam nimic, mai ales fara presa. arabul mi-a spus ca daca se sparge capacul superior cind scoate rulmentul, imi demonteaza de pe alt alternator capac, fara sa ma coste suplimentar. pacat ca acum dupa ce a disparut zgomotul de la alternator, ceva huruie si pe la distributie... Sad
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
taxiboy a scris:daca nu ma insel rulmentii au preturi simbolice (3-6 lei; sunt identici cu cei de dacie; cu cateva pagini in urma gasesti si postul in care este trecut si modelul acestora, ca sa stii ce sa cauti). in schimb nu iti pot detalii despre "prinderea" lor de alternator. daca te duci cu alternatorul direct la vreun service pt schimb de rulmenti mai mult de 50 lei nu ar trebui sa iti ia...parerea mea..poate chiar mai putin..

Intredevar rulmentii de la alternator sunt identici cu cei de la pompa de apa de pe dacie respectiv au codul 6202
  • cupry

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z20ler
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Astazi mi-a facut prima data masina probleme. Am pornit dimineata fara probleme spre servici. Pe la jumatatea drumului s-a aprins becul de la baterie. dupa scurt timp s-a aprins si becul de ABS, ESP si martorul de poluare. Servo ba se activa ba se dezactiva. Am inchis tot ce consuma (radio, lumini, clima) si am ajuns cu greu la servici. Banuiala mea ca atunci cand voi opri motorul nu va mai porni s-a adeverit. Nu a mai pornit, doar face 2-3 pacanituri. Bateria este de cand e si masina adica originala din 2004. Motorul este 1,7 CDTI. Ce poate fi in conditiile in care a murit cam brusc? Bateria? Alternatorul ? cum pot sa o duc la un service ? la ce service ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR