Mie 30 Mai, 2012 7:55 pm
Pentru rugina sa te mai uiti la praguri cand deschizi portiera din fata( a sotiei e cu 2 usi).Trancanitul ala metalic(rontzait) poate tradeaza o distributie varstnica dar e pe lant sa stii.Motors slabut ca performante , nu te poti risca la depasiri din scurt decat daca nu ti-e draga viata .E o masina robusta(greierasi in plasticuri vei auzi la oricare),de asemenea in relanti iti tremura portiera daca o ti deschisa.Sa fi FOARTE ATENT cand o cumperi (daca te hotarasti) si nu te zagrci sa o duci la un mecanic priceput cu elevator, sa se uite pe sub ea.Eu mi-am luat o teapa groaznica(a fost cred si lovita lateral, mi-a aratat un vopsitor cu ochi ager alta nuanta de vopsea pe aripa stanga fata, parbriz cu ...3, adica din 2003 desi masina e din 2001-subtilitati de care eu habar nu aveam cand m-am dus ca "ursu`" sa o cumpar) si am mai bagat in ea 500E.Un carnet cu revizii daca are ar fi ideal,iti vei da seama ce si cum s-a schimbat la ea.
Depre consum,ca sa n-o mai lungesc ca am mai scris intr-un topic,eu mi-am cumparat un V cheker a301 cu care verific consumul instant, mediu, coduri de eroare s.a.m.d, si pot afirma ca daca o vei tine doar ptr oras va consuma benzina multa,daca o s-o scoti si pe afara unde gasesti trafic lejer si nu te grabesti consuma fff putin.E o caroserie de aprox 1t si 3 pistoane.
Daca nu te incumeti la un diesel(1,7DI, 1,7DTI, 1,3CRDI) sau de ex un panda 1,3 multijet care e o bijuterie , sau macar un Corsa 1,2 sau 1,4 .....atunci poti opta ptr un 1,0 daca faci ca sotia mea 2-300km/luna. Bafta la cumparaturi!