- Laurentiu_India
- OP
- 2 mesaje
- din 18 Jul 2012
- Astra 2002
- Bucuresti
Laurentiu_India
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2012
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Sunt si eu nou pe aici. Am un Astra G din 2002 motor 2.0 motorina si troncane foarte tare de fiecare data cand trec vreun hop mai serios (gen sinele de tramvai).
Mi-a zis un prieten ca s-ar putea sa fie o problema cu flansele amortizoarelor. Stie cineva sa-mi spuna daca asta e o presupunere corecta, si daca da ce inseamna asta in termeni de timp de manopera/costuri.
Daca aveti si o recomandare de Service (poate prin zona Tineretului) ar fi perfect!
mersi mult!
Laurentiu
Sunt si eu nou pe aici. Am un Astra G din 2002 motor 2.0 motorina si troncane foarte tare de fiecare data cand trec vreun hop mai serios (gen sinele de tramvai).
Mi-a zis un prieten ca s-ar putea sa fie o problema cu flansele amortizoarelor. Stie cineva sa-mi spuna daca asta e o presupunere corecta, si daca da ce inseamna asta in termeni de timp de manopera/costuri.
Daca aveti si o recomandare de Service (poate prin zona Tineretului) ar fi perfect!
mersi mult!
Laurentiu
- boteanu nicolae
- *
- 23 mesaje
- din 12 Mai 2010
- Astra 2001 z14xe
- Prahova
boteanu nicolae
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2010
- Mesaj Privat
Sal!eu am schimbat de curind toata suspensia fata.Amorizoare Monroe=215lei/buc,flansa amortizor-30lei/buc,rulment amortizor~40lei/buc.Rulmentii si flansele le-am cumparat de la magazinul Autoconsult Opel Ploiesti.Manopera m-a costat 120 ron pt.toate piesele de schimbat la un service in Campina cu garantie 2 ani.Sau verifica masina sa nu fie vreo bucse sau pivot sau capat de bara sau..bucsile de la bara stabilizatoare,sau.....
Mult succes!
Mult succes!
- Libra
- ******
- 4,039 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,039
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
- Laurentiu_India
- OP
- 2 mesaje
- din 18 Jul 2012
- Astra 2002
- Bucuresti
Laurentiu_India
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2012
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,670 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,670
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 815 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 815
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- vali_c
- **
- 114 mesaje
- din 28 Mai 2010
- Astra 2002 Z16SE
- Iasi
vali_c
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2010
- Mesaj Privat
am masina de 2.5 ani si am schimbat flansele + rulmentii amortizoare de 2 ori. anul si flansele, in juma de an au capatat joc iarasi.
nu stiu cit tin cele originale, cel putin in IASI, dar chiar daca capata putin joc nu e tragedie, mai grav e sa nu ai jocuri, batai etc la sistemul de directie, e vb de siguranta.
piana sar amortizoarele prin capota e vreme lunga, daca deschizi capota cel putin odata pe luna iti dai seama cind trebuiesc schimbte.
nu sint de principiul sa bagi bani intr-o masina cit nu face ... trebe' sa fii la pragul rentabilitatii!
nu stiu cit tin cele originale, cel putin in IASI, dar chiar daca capata putin joc nu e tragedie, mai grav e sa nu ai jocuri, batai etc la sistemul de directie, e vb de siguranta.
piana sar amortizoarele prin capota e vreme lunga, daca deschizi capota cel putin odata pe luna iti dai seama cind trebuiesc schimbte.
nu sint de principiul sa bagi bani intr-o masina cit nu face ... trebe' sa fii la pragul rentabilitatii!