Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu am gasit portocaliu in Iasi. Cred ca mai am vreo 2 prin masina.
Skip ads

  • om

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ai.ciprian a scris:Eu am gasit portocaliu in Iasi. Cred ca mai am vreo 2 prin masina.


Am cautat 3 zile la mine in oras. Fara rezultat.

Daca aveti vreodata drum la posta, sunteti bun sa puneti unul dintre ele intr-o cutiuta si sa il trimiteti inspre mine (cu plata ramburs)? Nu pot sa va dau mesaj privat cu adresa, pentru ca am prea putine posturi.

Multumesc anticipat.
  • lcsongor

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 X12E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
om a scris:
ai.ciprian a scris:Eu am gasit portocaliu in Iasi. Cred ca mai am vreo 2 prin masina.


Am cautat 3 zile la mine in oras. Fara rezultat.

Daca aveti vreodata drum la posta, sunteti bun sa puneti unul dintre ele intr-o cutiuta si sa il trimiteti inspre mine (cu plata ramburs)? Nu pot sa va dau mesaj privat cu adresa, pentru ca am prea putine posturi.

Multumesc anticipat.


la dezmembrari...
oricum, maine cand vin la servici, ma uit si daca gasesc, iti iau
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nu conteaza neaparat culoarea. Important e sa fie respectate specificatiile. Din cate imi amintesc, becul respectiv e de 1,1W.
Skip ads

  • tantauaurel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2009

  • Mesaj Privat
am facut testul cu pedala si mia dat p0170. ce sa fac?unde este debitmetru la motor?imi arata cineva o poza cu el?
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Citesti aici si invata organizarea forumului. Ai si functia de cautare pe care e bine sa o folosesti. Spor.
  • Oski27

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Baia Mare
  • Masina: Meriva 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
azi mi s-a aprins becul la EPS dar directia imi merge la fel ca inainte adica bine, de la ce poate fi problema ? am facut si un test rezultat 0 coduri eroare. poate are legatura cu kilometrajul? nu-mi merge si inca nu mi-a sosit senzorul.
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
DA are legatura cu senzorul de pe cutie - inca nu am gasit explicatia dar e clar - de la sonda se trage - pui sonda noua si se stinge automat.
Skip ads

  • lcsongor

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 X12E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Oski27 a scris:azi mi s-a aprins becul la EPS dar directia imi merge la fel ca inainte adica bine, de la ce poate fi problema ? am facut si un test rezultat 0 coduri eroare. poate are legatura cu kilometrajul? nu-mi merge si inca nu mi-a sosit senzorul.

EPS-ul functioneaza in functie de viteza, de exemplu, daca pornesti in forta (acceleratie mare) EPS aproape ca se deconecteaza ca sa nu poti sa faci ceva miscare brusca sa intorci volanul si sa deviezi traiectoria masinii sa intri in stalp.
La fel se intareste si la viteze mari. ASta o fi legatura.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da, asa este. EPS are actiune din ce in ce mai mica cu cresterea vitezei. Actiunea sa maxima este atunci cand stai pe loc la relanti si virezi (executare parcari). Logic ECM nu are de unde sa stie viteza decat de la senzorul de viteza. Acuma din cate am retinut din ce am mai citit, aprinderea EPS inseamna ca ai ramas fara servo. Se poate vedea acest lucru daca manevrarea volanului este mult mai greoaie ca de obicei.
  • Oski27

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Baia Mare
  • Masina: Meriva 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ma repet miscarea volanului e la fel ca inainte de defectarea senzorului de kilometraj si aprinderea becului ESP. sapt trecuta am observat o chestie ciudata si anume din cand in cand kilometrajul isi mai revenea dar cand pica volanul se misca foarte usor indiferent ce viteza aveam. dar culmea asa usor nu l-am simtit niciodata invartindu-se
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cum ai verificat prezenta cod? Se pare ca aici nu e valabil testul cu pedalele. Testul cu pedalele este doar pentru engine management.
Skip ads

  • Oski27

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Baia Mare
  • Masina: Meriva 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
prin cablu OBD, si nu-mi gaseste nici un cod de eroare. de saptamana trecuta de luni mi-a picat kilometrajul dar numai de ieri mi s-a aprins martorul ESP. ieri am pus pe tester si cod 0
  • Oski27

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Baia Mare
  • Masina: Meriva 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
scuze tot scriu ESP dar banuiesc ca intelegeti ca despre EPS e vorba. scuze
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca banuiesc de ce merge mai usor. Modulul P/S primeste informatie atat de la Vss sensor (pe care nu il mai ai) cat si de la sezorul de cuplu al virajului (torque sensor). Din cauza ca senzorul speed nu mai lucreaza, modulul crede ca masina nu se misca si va dicta o putere de cuplu la volan mai mare, prin motorasul de pe coloana, ca si cum ai manevra masina pe loc. Banuiesc ca dupa schimbarea senzorului de viteza totul va reveni la normal. Atentie ca si la viteza, in acest caz EPS este mult sensibilizata.
  • dana_dnz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2000 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ma chinui si eu cu afisajul de la kilometraj sa l fac sa arate toate cifrele si nu prea imi iese.stie careva vreo metoda sa faca contact mai bine buretele ala pe placa sau pe lcd
  • cristina1211

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Cu gerurile astea de aprox -27 grd si datorita faptului ca am fost in delegatie,(detasare) , nu am mai pornit masina de 2 saptamani. Cand am pornit-o si am dat marsarier masina parca avea frana de mana trasa (asa s-a manifestat) cu toate ca nu era, am fortat ceva , s-a auzit un cronk spate si a pornit apoi in mod normal. Cred ca de la ger . Dupa ce am mers aprox 35 km, in bord s-a aprins masina cu cheita. Acasa cand am sosit am pornit, oprit masina de cateva ori.Am citit topicul si nu am resetat prin deconectare baterie. Am folosit metoda test cu pedale si dupa vreo 4 reconfirmari am avut cod P1405.
P1405 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Voltage High
P1405 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Voltage Low
P1405 Feedbacksensor Exhaust Gas Recirculation
P1405 Exhaust Gas Recirculation System Fault
Teava esapament are un strat foarte fin de funingine in interiorul esapamentului , dispus pe intreaga circumferinta, si mananca ceva ulei dar nu exagerat.Km 97.100 dar cred ca reali sunt vreo 130.000. Naspa nu?
Am citit cam tot de egr postate de d-l Dan . Uleiul l-am schimbat nu demult cu unul de curatare Mobil 1 Clean High Millage 10w40. Uleiul vechi avea aprox 1000 km si era de un maro inchis. Ma sunt cumva si alte surse care provoaca aest cod in afara de cele enumerate de d-l Dan?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1. s-au lipit sabotii, se intimpla chiar daca nu tragi frina de mina
2. curata EGR daca este vreme buna, grija ca fara impulsuri nu faci mai nimic
Cauze ar fi consum ulei si frig.
  • cristina1211

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Acum chiar nu mai inteleg nimic. Am plecat dimineata cu martorul aprins (masina cu cheia) iar pe drum mi-a disparut martorul .La repornire insa, la punere contact dupa ce am asteptat cateva secunde bune, martorul masina+cheie nu disparuse, dar ce ma intriga este ca nici ceilalti martori (motorul+eps ) erau prezenti pe afisaj. Dupa ce am dat la demaror, atunci au disparut toti martorii. Gandesc ca logic ar fi fost dupa cum si voi a-ti mentionat ca trebuia sa se stinga de la punere contact.Faptul ca toate se sting dupa ce dau la demaror i-mi pune intrebari la care nu stiu a raspunde.Multumesc pentru raspuns. A... si inca ceva. Masina trage dreapta.Presiunea in pneuri e de 2 bari aat fata cat si spate .Ce este ai bine sa fac o geometrie computerizata sau o ecilibrare roti la vulcanizare. Cauciucurile sunt mixte si aproape noi,
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Martorul masina+cheita se stinge la punere contact in 1-3sec daca nu ai cod eroare stocat, tu ai cod stocat P1405 si de aceea nu se stinge. Dupa stergere cod stocat martorul se va stinge normal. Despre stergere este scris la fel si despre invatare parametri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR