Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • boxeros_ro

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut Shocked Laughing
am opel astra din 2003 1,7dti y17dt,combi,cu 245000km,si mergea perfect,dar acum de vre- un an sa intamplat de 3 sau 4 ori, cand vin dimineata o deschid vad beculetele de la bord aprinse, si ventilatorul de la clima pornit, si uneori si stergatoarele pornite singure fara a fi pornita masina
am dus o la mai multi mecanici si electricieni, si la rep. opel nu au gasit nimic,dar eu cand face figurile astea scoateam borna de la baterie si o puneam la loc si se rezolva problema, dar mai nou cand vreau sa opresc motorul cheia se invarte normal si iese din contact dar motorul ramane pornit dar daca apas pedala de frana se opreste,
daca a patit cineva asa probleme? ?!
si ma poate ajuta!
precizez ca numai la frig si cand e umezeala pe afara se intampla lucrurile astea ciudate :roll Question
multumesc.


Ultima modificare facuta de boxeros_ro la Mie 31 Oct, 2012 2:52 am, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Verifica becurile din stopuri, in special pe cele cu dublu filament.
  • boxeros_ro

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2012

  • Mesaj Privat
am schimbat astazi toate becurile de la stopuri ,am curatat mufele si masina merge numai face figuri am umblat toata ziua,insa am becul check in aprins(masinuta cu cheie) si am facut testul cu pseudo agrafa si imi da codul 1614, stie cineva ce inseamna codul?!
  • boxeros_ro

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2012

  • Mesaj Privat
1614 Wrong Security Code received Immobiliser, oare asta ce inseamna?
Skip ads

  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
imo a receptionat un cod de securitate gresit.daca ai un tester la indemana sterge eroarea daca nu dupa mai multe porniri se va sterge daca nu mai e prezenta.daca iti mai porneste ventiltorul de ac verifica modulul HACM situat in stanga fata sub bara.
spor la treaba.drumuri bune.
  • satwien

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2012

  • Mesaj Privat
boxeros_ro a scris:Salut Shocked Laughing
am opel astra din 2003 1,7dti y17dt,combi,cu 245000km,si mergea perfect,dar acum de vre- un an sa intamplat de 3 sau 4 ori, cand vin dimineata o deschid vad beculetele de la bord aprinse, si ventilatorul de la clima pornit, si uneori si stergatoarele pornite singure fara a fi pornita masina
am dus o la mai multi mecanici si electricieni, si la rep. opel nu au gasit nimic,dar eu cand face figurile astea scoateam borna de la baterie si o puneam la loc si se rezolva problema, dar mai nou cand vreau sa opresc motorul cheia se invarte normal si iese din contact dar motorul ramane pornit dar daca apas pedala de frana se opreste,
daca a patit cineva asa probleme? ?!
si ma poate ajuta!
precizez ca numai la frig si cand e umezeala pe afara se intampla lucrurile astea ciudate :roll Question
multumesc.


Un cablu are izolatia aproape termina si da "la masa" cand e umezeala. O sa fie foarte greu de depistat care e acel cablu, daca o fi numai unu.
Ca sa confirmi ipoteza, fa-i o proba: uda motorul cu apa, dar fa-o acasa, s-ar putea sa nu mai porneasca pana nu se usuca.
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu zic sa nu mai dati sfaturi aiurea la oameni,de aia sau facut testerele.Postam sa fim si noi pe aici asa de amorul artei.
  • boxeros_ro

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2012

  • Mesaj Privat
am pus pe tester nu a dat nimic!
am schimbat toate becurile de la ambele stopuri,am curatat mufele de la stopuri,acum merge perfect sa stins si becul din bord,dupa ce am scos bornele si le am bagat inapoi deci ieri si astazi am mers fara probleme
totusi cred ca ceva a avut la stopuri!
multumesc tuturo!
bafta incontinuare!
Skip ads

  • satwien

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2012

  • Mesaj Privat
cmarius53 a scris:Eu zic sa nu mai dati sfaturi aiurea la oameni,de aia sau facut testerele.Postam sa fim si noi pe aici asa de amorul artei.

Cand o sa gasesti, folosind cel mai destept tester din piata, o izolatie de cablu care este doar partial strapunsa, sa ne anunti si pe noi.
Asa ca nu stiu cine posteaza de dragul artei ...
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Din prima i-am spus sa-si verifice stopurile si si-a rezolvat omul problema. Dupa ce a venit si a subliniat acest lucru, vii si tu si spui ca nu o sa gaseasca in veci cauza defectiunii.
Problema e bine stiuta, e o buba de-a astrei si nu numai.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:Verifica becurile din stopuri, in special pe cele cu dublu filament.
Argumenteaza cum ar putea influienta becurile,lampile spate efectele precizate de cel in cauza...? Se va vedea daca solutia a fost gindita sau aruncata mecanic(la plesneala).
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Argument suprem - experienta personala: ajung acasa si iau contactul, motorul nu se opreste. Apas pe frana si se opreste. Caut pe net, ajung pe forumul echivalent din UK si ma indruma un baiat sa verific becurile de frana. Unul din ele avea unul din filamente rupt si era in scurt cu celalalt.
Am schimbat becul si si-a revenit miraculos si masina.

Sa nu crezi ca imi permit sa dau vreun sfat "la plesneala".

PS: problema apare, uneori, si daca se foloseste bec normal, cu un singur filament, in locul celui cu dublu-filament.
Skip ads

  • boxeros_ro

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2012

  • Mesaj Privat
chiar are Astra mule bube, am un vecin care are tot y17dt din 2001,cand i am povestit ce sa intamplat ,ia zis ca si la el au pornit stergatoarele ,radioul ,clima, semnalizarile singure cu motorul oprit si fara cheie, si dupa mult chin si teste un baiat i a curatat mufele de la stopuri si de atunci n a mai avut probleme!
  • boxeros_ro

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2012

  • Mesaj Privat
revin cu noutati
azi dimineata am pornit ,am plecat cu masina dar cand am oprit motorul a ramas ventilatorul de la clima pornit si beculetele da la bord porneau si se stingeau singure.
am scus borna si am pus la loc, am desfacut stopurile si le am scus mufele si le am pus la loc,problema persista, fiind azi o zi cu ploaie si umezeala, ma dispera deja masina..
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sa vedem cum este folosit "argumentul suprem",in situatia de fata?A argumenta,inseamna a parcurge drumul de la cauza la efect,cu explicatii logice,tehnice,pe intelesul tuturor.Ventilatorul de la clima a ramas pornit deoarece era ramas pe una din vitezele posibile(1,2,3,4),adica nu era oprit.Problema este raminere sau aparitia accidentala(nedorita) a alimentarii prin contact,fara ca cheia sa fie in contact.In conditii de umiditate,curentul permanent face scurt cu instalatia de dupa contact,ca urmare a pierderi proprietatii de izolator a unor materiale.Cauza poate fi incepind din contactul cu cheie(partea electrica) si se poate depista prin separari de instalatie succesive,ce ajuta la localizarea defectului de izolatie(perlare,carbonizare,etc.).Nu-i usor,dar nici imposibil,trebuie o cunoastere buna a acestei instalatii si mult fler...!


Ultima modificare facuta de big_electro61 la Lun 29 Oct, 2012 1:23 am
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=23113
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=75986
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=66784
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=690772
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21787

Ca sa n-o mai lungim aiurea Rolling Eyes
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai citit toate cazurile la care ai facut trimitere,ai constatat probabil ca nici unul nu sufera asemanare cu speta prezentata in cazul de fata.Banuiesc ca nu ai citit doar titlurile...! Un mare avantaj, in cazul de fata, ar fi existenta continua a problemei,ce creaza conditii de depistare a problemei.
  • boxeros_ro

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ieri si azi masina la electrician, fara nici un rezultat!
problema insista!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cu regret,dar observ ca se lungeste treaba,si mi-ar place sa cred ca nu aiurea(cum spunea un coleg).Cazul de fata constituie o provocare faina pentru orice meserias ce se respecta.Acest gen de lucrare are frumusetea lui aparte,generata oarecum de complexitate si conditiile existentei defectului...!
  • boxeros_ro

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2012

  • Mesaj Privat
sa stiti ca au probleme!
am vazut si asta astazi!
http://www.tion.ro/un-autot...imisoarei/1195541
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR