KaGuLa90
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salut! Am un G`u la 10.100 Km 1.4l Twinport /90CP si am auzit ca nu e nimic de facut la motor. Eu m`asi multumii sa alerge mai bine-binishor ceva gen 110-120+ CP daca ar fi posibil. Un filtru sport o evacuare mai libera si ce altceva se mai poate? Imi zicea un prieten cu un G`u 1.7l 75CP domne ca nu merge nimic la Twinport. Vorbea de parca el proiectase masina. In concluzie sper sa mearga ceva multumesc ast raspuns.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
KaGuLa90
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2009
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Vinde, cumpara motor mai mare, la motoarele aspirate pe banzina e cel mai pertinent sfat.
Tot ce s-ar putea face e foarte scump si/sau necesita conostiinte temeinice. Nu apleca urechea la "marketing", filtrul zis "sport" nu face altceva decat sa-ti lase mai mult praf in motor si sa castigi 1/2 magari putere...
Iar toba inox, unul in plus, cu zgomotul aferent...
Axa cu came sport face motorul mai putin elastic, incomod de mers prin oras...
Daca doresti neaparat sa faci ceva, va trebui gasit un atelier care sa-ti remapeze motorul in mod individual, pe stand, sa gasesti o axa cu came adaptata, un colector de admisie specific, sa schimbi sonda lambda cu una de precizie, sa schimbi catalizatorul cu altul specific, plus o zi de stand, ajungi la preturi "necompetitive" Si asta doar la ceva de gen "phase 1" cum le place tunerilor sa spuna
Ca sa nu mai vorbim de faptul ca va trebui sa alimentezi tot timpul cu banzina EXTREM de buna...
Tot ce s-ar putea face e foarte scump si/sau necesita conostiinte temeinice. Nu apleca urechea la "marketing", filtrul zis "sport" nu face altceva decat sa-ti lase mai mult praf in motor si sa castigi 1/2 magari putere...
Iar toba inox, unul in plus, cu zgomotul aferent...
Axa cu came sport face motorul mai putin elastic, incomod de mers prin oras...
Daca doresti neaparat sa faci ceva, va trebui gasit un atelier care sa-ti remapeze motorul in mod individual, pe stand, sa gasesti o axa cu came adaptata, un colector de admisie specific, sa schimbi sonda lambda cu una de precizie, sa schimbi catalizatorul cu altul specific, plus o zi de stand, ajungi la preturi "necompetitive" Si asta doar la ceva de gen "phase 1" cum le place tunerilor sa spuna
Ca sa nu mai vorbim de faptul ca va trebui sa alimentezi tot timpul cu banzina EXTREM de buna...
KaGuLa90
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2009
- Mesaj Privat