Vinde, cumpara motor mai mare, la motoarele aspirate pe banzina e cel mai pertinent sfat.
Tot ce s-ar putea face e foarte scump si/sau necesita conostiinte temeinice. Nu apleca urechea la "marketing", filtrul zis "sport" nu face altceva decat sa-ti lase mai mult praf in motor si sa castigi 1/2 magari putere...
Iar toba inox, unul in plus, cu zgomotul aferent...
Axa cu came sport face motorul mai putin elastic, incomod de mers prin oras...
Daca doresti neaparat sa faci ceva, va trebui gasit un atelier care sa-ti remapeze motorul in mod individual, pe stand, sa gasesti o axa cu came adaptata, un colector de admisie specific, sa schimbi sonda lambda cu una de precizie, sa schimbi catalizatorul cu altul specific, plus o zi de stand, ajungi la preturi "necompetitive" Si asta doar la ceva de gen "phase 1" cum le place tunerilor sa spuna
Ca sa nu mai vorbim de faptul ca va trebui sa alimentezi tot timpul cu banzina EXTREM de buna...