Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru completare.
Oare aveti ceva poze cu un semicuzinet care are rizuri mari sau cu urma de bataie sa putem face o comparatie. Multumim!
Se simt la mana aceste rizuri?

De curatat pe la tacheti, culbutori, nu ma bag ca nu stiu nici cu ce nici cum asa ca ma lipsesc.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Rizuri = santuri, le vezi si le masori cu unghia, urme de bataie zone in care nu mai ai rizuri.
Am ceva gunoaie, sa vad daca le asesc si va pun poze, evident daca mai asesc si cablul de date.
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
La remontarea semicuzinetilor e ok daca pun ulei de pe joja? ca altfel trebuie sa cumpar 1L ulei doar pentru asta.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Da' oricum ar fi bine sa mai ai un pic de ulei pt. completari asa ...macar la drumuri lungi ...
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ulei de pe joja sau vaselina, aia macar nu curge.
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
In ideea ca imi voi cumpara si schimba candva toti semicuzinetii, ce cod au ca in TIS am gasit doua coduri si nici unul nu corespunde cu ce cod am eu pe semicuz. actuali.

Z10XEP
serie: 19ER1942
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Scuze, in EPC am vrut sa scriu mai sus.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Uite o poza cu ai mei de Z10XE deci nu XEP, codurile se pupa dar mai apare ceva diferit ciar si la tine, mai sapam


Astia spun cam la fel cu epc http://ecat24.com/opel/cata...7,6501,6521,6507/
Skip ads

  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am mai verificat la doua motorizari. La fel codurile mari sunt la fel doar numarul cu punct difera (2.15 ala)
M-am uitat si in EPC la motor de 1.2 si la fel sunt vreo 3 coduri pentru semicuzinet. Eu cred ca se calculeaza dupa ceva care din coduri ti se potriveste. Poate dupa axul cu came (or fi mai multe tipuri, sau dupa gradul de uzura). Nu stiu, ca nu inteleg dece in EPC in poza din stanga ei numeroteaza prin trei linii si semicuzinetul si surubul si pana la urma nu intelegi care numar la ce e. Cifra 1 este la intersectia tuturor celor 3 linii. Iar la motor de 1.2 mi se pare si mai confuz


LE: ca nici la numarul componentelor nu pusca, asa cum e la suruburi (scrie ca ai nevoie de 16), la semicuzineti doar 1 peste tot
O fi ceva cu coloana aceea "Range" ca prea multe numere sunt pe acolo si poate ca nu le stim noi interpreta
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cu 1 e marcata ciulasa

Se pare ca semicuzinetii (calaretii) nu se asesc separat
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si cum face cineva care totusi are nevoie obligatorie sa ii schimbe? Ii comanda cu chiuloasa cu tot? Tare ciudat. Chiar o sa sun candva la reprezentanta sa vedem ei ce zic.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Probabil sunt alezate impreuna cumva ciulasa si calaret. Daca ai uzura la calaret clar si la ciulasa deci ... se scimba tot
Nici la alte modele nu apar ca piesa separata
Skip ads

  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Ai distributia schimbata dupa cum vad, motor curat, foarte bine.
Greseli :
- NU se curata cu WD40, asta contine ulei si nu adera nici mama pastei de blocare. Se foloseste spray de curatat frane sau carburatoare, se curata si interior filet (cu o terminal scurt) dupa care aer comprimat sau lasat la uscat, dupa asta pasta blocare pe varf filet.
- NU se pune silicon la garnitura, iar nu prinde pe una veche, crapata si plina de ulei. Se curata capacul dar scurt cu detergent de motor, hote dar sa nu aiba soda caustica il el sau carbusolv spray dar fara ulei, garnitura NOUA si gata. Siliconul nu se pune pe ulei ca e vax albina, in plus in medie timpul de intarire e de 0,2mm/h deci calculati...pus in plus tot ce e surplus ajunge in sorb, alta bucurie.
Izolatorii de la bobina sunt de aruncat. Solutie provizorie curatati bine (scosi de pe bobina) pus victor reinz (silicon) la modul ca ai pe interior un bit sau ceva rotund, lipita bucata dar sa nu aiba arsuri (alea le tai fin), mai faci un bandaj exterior si lasi la uscat macar o zi. Alta solutoe e sa gasesti intregi de la o bobina decedata. Daca nu si nu alta bobina preferabil Bosch.


WD40-ul pe care l-am folosit eu este asta (am inteles ca sunt mai multe tipuri) Toate contin ulei? ca nu prea scrie ce contin.


Sunt bune astea pentru curatat filete? Ati spus sa fie ceva care nu contine ulei, dar nu am vazut nici un producator care sa scrie tot ce contin spray-urile


poate e si pretul un indicator: cel de frane 15 ron, cel de carburatoare 10 ron
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tot ce este WD40 are ulei, da pe luneta si ai sa vezi, dupa asta curata uleiul cu cel de frane sau carb. Pe frane nu se pune ulei, nu ? Pai ce frana frana unsa ai mai avea ?
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am desfacut azi din nou ca sa intorc semicuzinetul respectiv.
Asa arata acesta (nu se simt rizurile deloc la mana, este foarte fin):

Asa arata axul in dreptul semicuz.:


Constatari:
- asa arata suruburile cu pasta de blocare veche. Faptul ca abea am curatat pasta de pe surub insemana ca a prins pasta chiar daca am curatat anterior cu WD40?

- malul de pe luna l-am gasit in canalurile capacului de culbutori in schimb. Am curatat foarte putin deoarece mi-a fost frica sa nu cumva sa plece toata mizeria aia in ulei. Se poate desface cumva interiorul capacului sa pot curata tot de acolo?

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pasta de blocare se pune pe varful surubului, tu ai rest unde se cam termina filetul in chiulasa.
Capacul culbutori nu se poate desface in doua, doar turnat solutie si agitat, bagat turbojet, aer comprimat...
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am inteles. Pasta chiar pe varf am pus-o 3-4 filete. Nu stiu cum a ajuns asa de sus
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR