- cuibusel
- OP
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cuibusel
- OP
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cuibusel
- OP
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
- cuibusel
- OP
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Uite o poza cu ai mei de Z10XE deci nu XEP, codurile se pupa dar mai apare ceva diferit ciar si la tine, mai sapam
Astia spun cam la fel cu epc http://ecat24.com/opel/cata...7,6501,6521,6507/
Astia spun cam la fel cu epc http://ecat24.com/opel/cata...7,6501,6521,6507/
- cuibusel
- OP
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
Am mai verificat la doua motorizari. La fel codurile mari sunt la fel doar numarul cu punct difera (2.15 ala)
M-am uitat si in EPC la motor de 1.2 si la fel sunt vreo 3 coduri pentru semicuzinet. Eu cred ca se calculeaza dupa ceva care din coduri ti se potriveste. Poate dupa axul cu came (or fi mai multe tipuri, sau dupa gradul de uzura). Nu stiu, ca nu inteleg dece in EPC in poza din stanga ei numeroteaza prin trei linii si semicuzinetul si surubul si pana la urma nu intelegi care numar la ce e. Cifra 1 este la intersectia tuturor celor 3 linii. Iar la motor de 1.2 mi se pare si mai confuz
LE: ca nici la numarul componentelor nu pusca, asa cum e la suruburi (scrie ca ai nevoie de 16), la semicuzineti doar 1 peste tot
O fi ceva cu coloana aceea "Range" ca prea multe numere sunt pe acolo si poate ca nu le stim noi interpreta
M-am uitat si in EPC la motor de 1.2 si la fel sunt vreo 3 coduri pentru semicuzinet. Eu cred ca se calculeaza dupa ceva care din coduri ti se potriveste. Poate dupa axul cu came (or fi mai multe tipuri, sau dupa gradul de uzura). Nu stiu, ca nu inteleg dece in EPC in poza din stanga ei numeroteaza prin trei linii si semicuzinetul si surubul si pana la urma nu intelegi care numar la ce e. Cifra 1 este la intersectia tuturor celor 3 linii. Iar la motor de 1.2 mi se pare si mai confuz
LE: ca nici la numarul componentelor nu pusca, asa cum e la suruburi (scrie ca ai nevoie de 16), la semicuzineti doar 1 peste tot
O fi ceva cu coloana aceea "Range" ca prea multe numere sunt pe acolo si poate ca nu le stim noi interpreta
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cuibusel
- OP
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cuibusel
- OP
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Ai distributia schimbata dupa cum vad, motor curat, foarte bine.
Greseli :
- NU se curata cu WD40, asta contine ulei si nu adera nici mama pastei de blocare. Se foloseste spray de curatat frane sau carburatoare, se curata si interior filet (cu o terminal scurt) dupa care aer comprimat sau lasat la uscat, dupa asta pasta blocare pe varf filet.
- NU se pune silicon la garnitura, iar nu prinde pe una veche, crapata si plina de ulei. Se curata capacul dar scurt cu detergent de motor, hote dar sa nu aiba soda caustica il el sau carbusolv spray dar fara ulei, garnitura NOUA si gata. Siliconul nu se pune pe ulei ca e vax albina, in plus in medie timpul de intarire e de 0,2mm/h deci calculati...pus in plus tot ce e surplus ajunge in sorb, alta bucurie.
Izolatorii de la bobina sunt de aruncat. Solutie provizorie curatati bine (scosi de pe bobina) pus victor reinz (silicon) la modul ca ai pe interior un bit sau ceva rotund, lipita bucata dar sa nu aiba arsuri (alea le tai fin), mai faci un bandaj exterior si lasi la uscat macar o zi. Alta solutoe e sa gasesti intregi de la o bobina decedata. Daca nu si nu alta bobina preferabil Bosch.
Greseli :
- NU se curata cu WD40, asta contine ulei si nu adera nici mama pastei de blocare. Se foloseste spray de curatat frane sau carburatoare, se curata si interior filet (cu o terminal scurt) dupa care aer comprimat sau lasat la uscat, dupa asta pasta blocare pe varf filet.
- NU se pune silicon la garnitura, iar nu prinde pe una veche, crapata si plina de ulei. Se curata capacul dar scurt cu detergent de motor, hote dar sa nu aiba soda caustica il el sau carbusolv spray dar fara ulei, garnitura NOUA si gata. Siliconul nu se pune pe ulei ca e vax albina, in plus in medie timpul de intarire e de 0,2mm/h deci calculati...pus in plus tot ce e surplus ajunge in sorb, alta bucurie.
Izolatorii de la bobina sunt de aruncat. Solutie provizorie curatati bine (scosi de pe bobina) pus victor reinz (silicon) la modul ca ai pe interior un bit sau ceva rotund, lipita bucata dar sa nu aiba arsuri (alea le tai fin), mai faci un bandaj exterior si lasi la uscat macar o zi. Alta solutoe e sa gasesti intregi de la o bobina decedata. Daca nu si nu alta bobina preferabil Bosch.
WD40-ul pe care l-am folosit eu este asta (am inteles ca sunt mai multe tipuri) Toate contin ulei? ca nu prea scrie ce contin.
Sunt bune astea pentru curatat filete? Ati spus sa fie ceva care nu contine ulei, dar nu am vazut nici un producator care sa scrie tot ce contin spray-urile
poate e si pretul un indicator: cel de frane 15 ron, cel de carburatoare 10 ron
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cuibusel
- OP
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
Am desfacut azi din nou ca sa intorc semicuzinetul respectiv.
Asa arata acesta (nu se simt rizurile deloc la mana, este foarte fin):
Asa arata axul in dreptul semicuz.:
Constatari:
- asa arata suruburile cu pasta de blocare veche. Faptul ca abea am curatat pasta de pe surub insemana ca a prins pasta chiar daca am curatat anterior cu WD40?
- malul de pe luna l-am gasit in canalurile capacului de culbutori in schimb. Am curatat foarte putin deoarece mi-a fost frica sa nu cumva sa plece toata mizeria aia in ulei. Se poate desface cumva interiorul capacului sa pot curata tot de acolo?
Asa arata acesta (nu se simt rizurile deloc la mana, este foarte fin):
Asa arata axul in dreptul semicuz.:
Constatari:
- asa arata suruburile cu pasta de blocare veche. Faptul ca abea am curatat pasta de pe surub insemana ca a prins pasta chiar daca am curatat anterior cu WD40?
- malul de pe luna l-am gasit in canalurile capacului de culbutori in schimb. Am curatat foarte putin deoarece mi-a fost frica sa nu cumva sa plece toata mizeria aia in ulei. Se poate desface cumva interiorul capacului sa pot curata tot de acolo?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cuibusel
- OP
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat