Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
daca cablurile respective erau in scurt - teoretic avei si eroare stocata si ai fi vazut si ceva defect in calculatorul pompei.

din poze nu se vede ceva stricat la modulul de comanda al pompei!
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
bruttus a scris:Cind scriem pe forumuri,totul este telegrafiat,adica facut in graba,nu este loc si timp de mai mult,si uneori pare ca ,,tonul" cu care scriem este ridicat,

Partea mecanica a pompei dupa cum stim,nu se strica foarte usor,cel putin nu asa de brusc,de la o zi la alta,eu as exclude pompa din calcul.
Am vazut destule cazuri in care clientul se plingea ca nu baga pompa presiune,,dar cum sa-i bage daca nu-i ajungea din rezervor?
Asa cum spuneam,fiind un forum Opel,sintem tentati sa gindim la functionarea acestei masini,numai ca BMW functioneaza un pic diferit.
Trebuie verificat tot circuitul de alimentare cu motorina,incepind de la rezervor,si numai in ultima instanta se poate banui pompa de injectie.
Daca pompa este cea cu referinta 0470504005,este foarte posibil sa fie modulul defect total,am intilnit multe cazuri asa,din cauza ca pompa este situata sub colectorul de admisiie si motor,si nu are nici un pic de ventilatie,iar temperatura la care lucreaza este mult superioara fata de Opel.
Oricum,omul a spus ca nu-i porneste masina,si ne-a dus cu gindul la pompa,repet,as lasa pompa in pace si as cauta pe circuit,dar el o tine mortis cu cablurile fara izolatie.
Treaba e simpla,izolezi cablurile si probezi sa vezi daca porneste,dar eu nu cred ca este din ele atita timp cit nu face scurt,chiar daca sint prajite.


Daca erau cablurile in scurt in mod normal genereaza eroare . Dar eu am patit in multe cazuri ca a cedat capul hidraulic erori nimic si masina ori nu se tura ,ori nu mai pornea deloc.
  • rupem_issar

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Azi am ajuns la masina colegului, dat jos solenoidul dintre conducte, l-am mãsurat ºi valoarea e zero... Cred ca am gãsit vinovatul.
Codul pompei este 0470504025.
O sa caut un solenoid pentru înlocuire, izolez cablul electrovalvei de avans si le montez la loc.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Vezi ca nu ai setat bine aparatul. Trebuie sa o pui la 200 pt ca impedanta este mica la electrovalva
Skip ads

  • rupem_issar

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Ma duc repede sa verific si cu alt multimetru, asta imi arata 0,06 pe bobina si 0,04 dacã pun conectorii unul de celãlalt
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
e bine ce arata!
  • rupem_issar

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Adica electrovalva functioneaza, e in regula valoarea 0,06?
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
avand in vedere unealta folosita pentru masurare - DA!
Skip ads

  • bruttus

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
rolland a scris:
bruttus a scris:Cind scriem pe forumuri,totul este telegrafiat,adica facut in graba,nu este loc si timp de mai mult,si uneori pare ca ,,tonul" cu care scriem este ridicat,

Partea mecanica a pompei dupa cum stim,nu se strica foarte usor,cel putin nu asa de brusc,de la o zi la alta,eu as exclude pompa din calcul.
Am vazut destule cazuri in care clientul se plingea ca nu baga pompa presiune,,dar cum sa-i bage daca nu-i ajungea din rezervor?
Asa cum spuneam,fiind un forum Opel,sintem tentati sa gindim la functionarea acestei masini,numai ca BMW functioneaza un pic diferit.
Trebuie verificat tot circuitul de alimentare cu motorina,incepind de la rezervor,si numai in ultima instanta se poate banui pompa de injectie.
Daca pompa este cea cu referinta 0470504005,este foarte posibil sa fie modulul defect total,am intilnit multe cazuri asa,din cauza ca pompa este situata sub colectorul de admisiie si motor,si nu are nici un pic de ventilatie,iar temperatura la care lucreaza este mult superioara fata de Opel.
Oricum,omul a spus ca nu-i porneste masina,si ne-a dus cu gindul la pompa,repet,as lasa pompa in pace si as cauta pe circuit,dar el o tine mortis cu cablurile fara izolatie.
Treaba e simpla,izolezi cablurile si probezi sa vezi daca porneste,dar eu nu cred ca este din ele atita timp cit nu face scurt,chiar daca sint prajite.


Daca erau cablurile in scurt in mod normal genereaza eroare . Dar eu am patit in multe cazuri ca a cedat capul hidraulic erori nimic si masina ori nu se tura ,ori nu mai pornea deloc.

Daca cele doua cabluri,de la electrovalvula aia de jos sint in scurt,iese mult fum,dar daca le izolezi,dupa ce a iesit fum,masina continua ca si noua,ti-o spun din experienta practica,pe BMW,AUDI,FORD,OPEL...fara sa ma consider super expert,alea doua cabluri nu fac doua parale in toata teoria asta,practic le-am pus in scurt in timp de probam o pompa pe un banc de probe,si totul ok cind am eliminat acel scurt,ca sa nu spun ca pompa functioneaza inclusiv daca inversezi cablurile intre ele.
Nu pot sa spun ca sint expert in tipul asta de pompe,dar le vad zilnic pe bancul de probe,si fac o comparatie cu ce exista pe internet,si chiar si pe forumul asta ca informatie,si pot spune fara a gresi,ca din toata teoria dupa internet,doar 60% este reala,restul este doar o OPINIE a unora si a altora...
Rolland,dintre toti care au scris despre pompa asta,esti cel care a experimentat cel mai mult in practica,dar 4...5 pompe care le-ai reparat nu iti da dreptul sa sustii FERM ca ai dreptate,eu am reparat citeva sute anual,si inca nu sint sigur ca stiu ceva despre ele,pur si simplu mereu apare ceva nou pe care nu il mai intilnisem inainte,iar reparatia pe ,,genunchi" care o faci tu,este zero,eu cu bancul de probe ma simt inca in ceata,si imi dau seama ca teorii ,,este" multe,numai ca realitatea este total diferita......iti vei da seama cu timpul,si mai ales cind..si daca...amaritul de client va veni peste tine sa iti reclame banii dati degeaba.
Cind nu aveam banc de probe,sau stand cum il numiti voi,si eu ,,imbirligam" clientii la fel,ca o fi,ca o plesni,ca piston de avans,ca etc,dar na,aici lumea este dura,ori imi faci treaba,ori imi dai banii inapoi si te rogi sa nu te reclam si sa mai platesti si o poala de bani pentru ca m-ai pus pe drumuri.
In fine,renunt sa mai fac comentarii,nu merita,eu traiesc din asa ceva real,poate gresesc,sint om si eu ca si voi,dar in cazul asta al pompelor,numai cineva cu STAND poate sa-ti confirme ce zic eu.

Pregatesc un manual de la A la Z cum se repara acest calculator de injectie,cu poze,si cu toate detaliile necesare,tip tranzistor,lipici special,etc,ca sa faca orice muritor de rind aceasta reparatie.Recunosc ca nu am vrut sa fur painea nimanui,dar deja pentru mine este doar o aminitre,acum am alte chestii pe mina care nu mai au legatura cu pompa asta.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@Bruttus Eu nu sustin FERM ca am dreptate si nici nu vreau sa ofensez pe cineva ,dar din ce a descris colegul am patit si eu personal (la 3 pompe) .Practic capul hidraulic era gata, masina era fara erori si nu pornea.In alta ordine de ideei am un mare respect fata de tine si de cunostiintele tale in electronica si nu contest nici cea ce ai descris in posturile anterioare.

"iar reparatia pe ,,genunchi" care o faci tu,este zero " - intodeauna dupa reparatia la partea mecanica pompele trimit la verificat pe stand ,ca sa ma conving ca lucrarea este 100 %.

"Daca cele doua cabluri,de la electrovalvula aia de jos sint in scurt,iese mult fum,dar daca le izolezi,dupa ce a iesit fum,masina continua ca si noua,ti-o spun din experienta practica,pe BMW,AUDI,FORD,OPEL...fara sa ma consider super expert,alea doua cabluri nu fac doua parale in toata teoria asta,practic le-am pus in scurt in timp de probam o pompa pe un banc de probe,si totul ok " -aici perfect de acord cu tine ,acest lucru am patit si eu,adica era in scurt si masina nu se tura. Daca am avut eroare sau nu? nu mai retin.
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Da poate sa iti dea eroare de Timming,dar nu se intimpla nimic mai mult.Eu inca nu am gasit pompa cu capul hidraulic defect,in afara de una care din cauza la spanul lasat de pistonul de avans,care a ajuns in cilindrul distribuitor,si a facut sant in zona de alimentare cu motorina,insa nu am inteles cum a trecut spanul prin sitele din capul hidraulic.
Tonul cu care scriu pe forum...repet,este din cauza grabei,se poate interpreta in multe feluri,dar intentia mea nu este sa ofensez pe cineva,si cu atit mai putin pe tine,care ai demonstrat ca ceea ce publici este realizare proprie nu copy paste dupa internet.
Chiar sint curios cite nopti ai adormit visind la pompa asta vp44,si cautind solutii,mie mi-au trebuit citeva luni sa o uit si sa pot dormi linistit.
Toate cele bune!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
asteptam cu interese Bruttus pozele si explicatiile despre aceasta pompa ca o completare a acestui tutorial fiind foarte raspandite in randul celor cu motoare de 2.0 diesel Smile
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ii poti da avans,manual,pana la aproximativ 8,5 grade.
Atunci va merge bine dar se va limita la o anumita viteza (peste 100km/h).
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
De cand treaba asta?unde ai intervenit de este diferenta asta de avans?
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Va rog mult nu mai poluati tutorialul . Pentru probleme tehnice exista sectiune separata. Rog un moderator sa stearga tot ce nu tine de tutorial. Va multumesc.
  • yoh01

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1998 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
cenzurat. Pentru tematici comerciale avem sectiune dedicata
  • neobdium

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut baieti ma ajutati cu niste intrebari va rog frumos. Tocmai mi sa stricat computerul de pe pompa de injectie cod 0470504227 am intales de la mai multi ca nu se poate repara acest model de computer, oare pot sa inlocuiesc pompa cu alt model? multumesc.
  • petre18c

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Va salut si va respect pentru acest tutorial ,eu ma chinui de ceva vreme sa repar o pompa care are ars acel tranzistor,insa nu am reusit sa il lipesc.....va rog foarte mult sa ma ajutati cu un sfat practic cu ce anume sa il lipesc sa si tina?si de unde pot sa cumpar senzorul ala dintre tezvi k e ars(cel care este responsabil cu timpul injectiei)
  • Andrian Nicu-Milan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Omega 1997 25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2014

  • Mesaj Privat
totusi ce nu am inteles eu e ce valoare are tranzistorul cu pricina care se pune in calculatorul pompei?
  • markus20ro

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Sintra 1999 x22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2014

  • Mesaj Privat
felicitari pt tutorial, e super . Am si eu o intrebare, am un opel sintra 22dth are pompa vp44, si nu mai pornea am avut eroarea p1631 , am reusit sa schimb singur tranzistorul(urmarind acest tutorial) iar dupa aia masina a functionat ok 2 zile a treia zii am pornit dimineata de acasa iar la lucru am oprito dar cand sa pornesc nimic am dat la automat pana am terminat bateria si nu a pornit, am traso putin si a pornit baiul ca dupa ce am oprito din nou masina a pornit si nu se mai acelereaza, pedala e jos iar turatia sub 1000, iar daca las masina in relanti si in antaia urc orice deal incet dar sigur, iar daca tot o tin acelerata cateodata isi da drumul si merge brici pana pica iaras si nu se mai acelereaza. Intrebarea e daca stiti cumva care e problema?ceva sugesti? (pompa nu a fost data jos de pe masina, iar firele de la cele doua electro valve le-am taiat si le-am unit cu papuci, iar dupa aia le-am izolat) multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR