Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Colegu', te contrazici singur. Am vazut cu totii ca esti baiat destept, dai sfaturi bune, ti-ai remapat masina singur dar trebuie sa citesti tot inainte sa te "cocosesti" la altii. Toata lumea zice ca se duce pompa daca dai cu spray ca prostul (mecanic sau electric tot defectiune este), tu sustii ca nu-i adevarat dupa care revi si zici ca nu trebuie sa dai numai putin ca altfel cade pompa.
Las-o usor sa intelegem si noi fenomenul.
Skip ads

  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ok, deci scopul "datului cu spray" este doar pentru a tine motorul in turatie un anumit timp pentru a putea amorsa pompa de injectie in cazul lui.Multe capete seci baga spray in admisie continuu si cu jet puternic motorul turandu-se la 5000 sau chiar mai mult.Evident, orice masina care merge, daca eu o tin 10 minute turata in blana e posibil sa rup ceva la motor.
Eu nu ma contrazic cu nimic, una e sa dai cu spray si sa o tii intr-o turatie normala de 2-3000 si alta e sa dai ca dobitocul spray in admisie pana sar pistoanele din ea.
Consider ca daca faci asta nu ai ce cauta sub capota, ori esti redus si nu ai pic de logica, ori chiar nu e pentru tine treaba asta si mergi la service.

Daca nu te simti in stare sa ii dai cu spray, mai bine trage-o, dar ai grija sa nu o tragi in treapta 1 cu 50 la ora ca ajungi la acelasi rezultat cu spray ul in abundenta Smile hmm iar ma contrazic => nu e bine nici sa o tragi.Cam ce diferenta e sa o tragi in treapta 1 la 50-60 km/h si sa o tragi in treapta 2-3 la aceeasi viteza? Una mare nu? Cam aceeasi e si daca dai cu spray cumpatat si daca dai cu spray ca mecanicul de mai sus Smile)
Bafta
  • alinstefan18

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
cmarius53 a scris:
Emyl91 a scris:Ce se duce la ea baiatule? Argumenteaza nu vorbi din auzite !

Hai ca ti raspund eu,patit cu a mea-a picat calculatorul si am dus o la un meserias din Bucuresti "l-a reparat"si hai sa o pornim .I-a dat cu spray pana s-a fisurat un piston si mi a crapat o patina la distributie.Deci?!Am dus-o apoi la buzau tractata si m am intors cu ea in regula in aceeasi zi.spor.

Ce coduri ti au iesit la test?


Sincer nu mi-a zis ce cod mi-a iesit pe tester dar scria " Pompa injectie" si in stanga era daca nu ma insel P1220 sau P1340, sincer nu mai tin minte exact Sad
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Daca ai avut P1220 e gata partea mecanica a pompei.
Skip ads

  • alinstefan18

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Imi puteti spune cumva un service bun de raparatii pompe de injectie in Constanta? Ceva mai ieftin si calitativ ? Multumesc.
  • alinstefan18

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Am fost azi si am cautat un service ,ceva de reparatii Pompe de injectie de mi-a venit rau. Intr-un final am gasit un pompagiu care imi spune ca in Constanta nu exista aparatura pentru a-mi repara pompa de injectie si ca este doar la Bucuresti si Buzau si costa in jur la 18 mil in Buzau si 32 mil in Bucuresti. Va tin la curent cu ce am sa fac pe parcurs.
  • alinstefan18

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Am bagat masina intr-un service autorizat pentru o verificare completa. Astept sa imi dea verdictul ca sa stiu ce trebuie sa fac pe parcurs. Cel care se ocupa cu comenzile de piese s.a.m.d. mi-a spus ca o pompa pentru Opelul meu ajunge la 80 mil nou Neutral acum nu stiu ce sa mai cred. Daca intradevar nu gasesc la un pret mai mic nou fiind, am sa caut una reconditionata/sh. Va tin la curent Smile
  • duhu_lampii

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salut,uita-te la patina de la axa cu came.Eu am avut aceeasi problema,am fost cred k la vreo 10 testere la fel eroare 1220.si toti ziceau k e pompa de injectie.Am luat pompa cu acelasi cod,m-am apucat de demontat si,surpriza: era patina rupta la distributie.Am schimbat-o si acum porneste la sfert
Skip ads

  • alinstefan18

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Am masina in service de aproape 2 saptamani si deabea azi au verificat-o.Au gasit cablurile electrice topite, arse si mi-a zis ca statea in scurt si ca e foarte posibil ca asta sa fie problema de nu mai porneste.Maine o sa imi schimbe cablurile de la instalatia electrica si o sa incerce sa o porneasca. Sper ca am sa o rezolv cat mai repede.
  • duhu_lampii

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2013

  • Mesaj Privat
daca au fost in scurt si maine tot nu porneste,s-ar putea sa fie partea electronica a pompei de injectie.Vezi ce coduri iti da
  • alinstefan18

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salut, am reusit sa va raspund abea acum. Nu am reusit sa fac nimic pentru ca am plecat in Italia. Masina a ramas in service, urmeaza cand ajung in tara sa o rezolv. Sper sa nu fie nimic legat de pompa, dupa ce le v-oi schimba sa imi porneasca, sa fie problema doar scurtul. Eu inainte sa am problema asta , cand o porneam turometrul si kilometrajul nu imi functionau de fiecare data. Sa fie problema cablurilor care erau in scurt ?
  • duhu_lampii

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2013

  • Mesaj Privat
ai o problema la ceasuri.Asa imi faceau si mie,dar am luat alte ceasuri si acum merg ok
Skip ads

  • alinstefan18

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salut . Mi-a montat noul cablaj electric si s-a dovedit a fii calculatorul pompei de injectie defect. As vrea sa o rezolv cat mai ieftin, si bine posibil asa ca va intreb . Sa repar calculatorul ? [ In Constanta nu repara nimeni si as fii nevoit sa o trimit in alt oras dar sunt foarte expus la TEAPA] Sa cumpar calculatorul fara partea mecanica a pompei ? [Nu cred ca imi da nimeni ] Sa cumpar o pompa , partea mecanica + calculatorul ? [ Ma costa cam mult] Va rog , pareri , iar daca cunoasteti pe cineva care repara si e de incredere, sau orice alt sfat care sa ma ajute, v-as fii recunoscator . Multumesc
  • alinstefan18

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Am luat pompa de la service, urmeaza sa o trimit la reparat, la www.ecu.ro este cu cod 004, in cazul in care ma puteti ajuta cu ceva, lasa-ti-mi un pm sau aici . Multumesc
  • alinstefan18

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Am montat pompa, totul este ok, numai ca imi sta in 1000-1100 rpm la relanti. Este vreo problema? Afecteaza cumva motorul sau altceva?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR