Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • dunhill

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Iti dau un exemplu, eu am o masina care are 90 cp/benzina.....mai mult de atat nu am nevoie in oras..suficienti pt orice. Benzina are cuplu mic , dieselul are cuplul mai mare si sunt aceasi cai putere la ele - 90 - . La cealalta am 120cp si 280 cuplu, si sunt prea multi pt oras. Parerea mea.....nu merita sa investeti banii doar ca sa te bucuri cateva secunde de asa zisa putere marita.
Skip ads

  • foca montana

  • Mesaje scrise: 855
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Adi B a scris:Am un DTL de 82 cai, cum as putea sa-l mai cresc?
Sunt curios daca ceilalti care au un model la fel, au ramas cu 82 sau au mai umblat la el ... cat a costat si unde.


O remapare te-ar putea ferici. Da-i un PM lui maiandrei ca sa nu fac eu reclama aici
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Astazi am montat de proba un ECU de Vauxhall Vectra B(era Vauxhall desi avea volan pe stanga Rolling Eyes ) care avea chip de 122 CP. Nu stiu daca ii da 122 de cai dar e alta masina. Adica "i-am dat-o"(vorba pustanilor) unui Golf IV break 1.9 TDi desi venea lansat din spate. Si tinand cont ca tractorasul pleaca de la 101 CP. Partea proasta e cu etajarea cutiei. Prima e prea scurta pentru modificare,un pic si a doua, abia de la a treia isi arata utilitatea. M-am uitat bine si nu parea sa scoata fum negru. ECU intr-adevar e BZKU cum zicea colegul electronistul. Asta am si eu. Chiar mi-ar placea sa am si eu pe masina. Nu pentru adrenalina ca am de unde sa mi-o iau. Doar ca e mult mai placut de condus. Nu stiu in ce fel afecteaza motorul fiind diferenta asta mare de putere. De fapt nici nu inteleg cum se poate asta.
Sa imi ierte ignoranta electronistul(meseria mea nu are legatura cu masinile) dar cum se inlocuieste chip-ul pe ECU? Se lipeste sau pur si simplu intra intr-un soclu?Ca parca nu am incredere in lipiturile pe ECU.
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Aaa, mãmãliga ei de treabã!
Poi și eu vreau ECU de-acela, cã chip-ul de 122 de cai îl am deja ! Chip-ul se înlocuiește pur și simplu, nu e mare filozofie, nu trebuie sã lipești nimic.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am mai facut probe cu chip-ul de 122 CP si au inceput surprizele. La o pornire m-am pomenit cu un ditamai norul negru-albastrui care imi trecea pe la geam. Cu el pus motorul scoate un fum fin(mie asa mi se pare) si s-a dat un pic la ulei. Motorul inainte de punerea chip-ului mergea impecabil. Nu stiu daca are legatura cu chip-ul dar e cam mare coincidenta. Wink
  • marius_sagaris

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Idei, pareri, solutii sunt binevenite .

Pentru inceput vin cu aceste 2 link-uri

http://www.migweb.co.uk/for......le-bodies.html

http://www.astraownersclub.......d.php?t=180543
  • C0nV1cT3d

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
interesanta operatiunea "'How To'..... De-restrict The Airbox". Tocmai ce-am facut-o si eu, sa vedem daca are vreo imbunatatire fata de pana acum. Vad ca ei specifica ca ar avea ceva imbunatatiri si impreuna cu conducta de aer de la un Vectra C. thx
  • marius_sagaris

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2009

  • Mesaj Privat
C0nV1cT3d a scris:interesanta operatiunea "'How To'..... De-restrict The Airbox". Tocmai ce-am facut-o si eu, sa vedem daca are vreo imbunatatire fata de pana acum. Vad ca ei specifica ca ar avea ceva imbunatatiri si impreuna cu conducta de aer de la un Vectra C. thx



Ideal ai fi fost un dyno si eventual un chip Very Happy
Skip ads

  • Voinescu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2010

  • Mesaj Privat
as vrea sa-i fac un tuning la motor pt k mi se pare prea lenesa ,ce imi recomandati powerbox sau chiptuning si la cine sa o tunez? Question Razz Rolling Eyes
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
http://www.serviceopel.ro/
  • Voinescu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Antara 2008 Z20DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2010

  • Mesaj Privat
stiu de tuningul de la gmturbo dar ma intereseaza dak a mai tunat cineva un antara cum se comporta motorul dupa tuning ,merita?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Asta ar putea sa-ti explice cel mai bine cei implicati in asta...In orice caz 2.0 cdti nu e numai pe Antara,si ai aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12856 o lista cu beneficiile pe care le poti avea,precum si preturi.Deloc de neglijat sunt comentariile beneficiarilor acestor servicii,care te pot edifica la fel de mult ca o discutie direct cu `prestatorii`..
Skip ads

  • neverback

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
power box VS resoftare ce ar fi mai potrivit pt astra 1.7 cdti avantaje si dezavantaje ,ce sa aleg ?
  • andarez

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
faza aia cu derestrict filtru aer, adica e diametrul intrarii aerului mai mare. dar daca GM a pus teava aia tocmai pentru ca motorul sa traga mai usor aerul? se observa ca teava ajunge exact pana la gura de iesire din carcasa filtrului de aer, ca si cum ar duce special aerul acolo sa-l ia mai usor motorul. acuma na, era o idee, cel mai bine in mers se observa diferenta, asta daca exista vreouna.
  • neverback

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
neverback a scris:power box VS resoftare ce ar fi mai potrivit pt astra 1.7 cdti avantaje si dezavantaje ,ce sa aleg ?

nu se da nimeni cu parerea?/
  • C0nV1cT3d

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
nu ma refer la teava care preia aerul de la grila si-l duce in cutia cu filtru, ma refer la cele doua mici prelungiri, una din cutia cu filtru iar cealalta exact la iesire din cutie, din conducta urmatoare...
  • photo.csp

  • Mesaje scrise: 590
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
motorul z18xe - 125cp cu mici ajusatri ... soft,rampa injectie,pompa de benzina si mici nimicuri .... castigi destui caluti ca sa faci o surpriza frumoasa la un eveniment aut autohton...
  • andarez

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
pai da , la teava aia din carcasa filtrului ma refeream si eu, in niciun caz la cea de se prinde pe bara dintre faruri, asta din urma daca o scoti nu mai trage aer rece. aia micuta de vreo 10 cm din interiorul carcasei filtrului de aer e posibil sa fie si ea pusa cu un anume scop, vezi ca duce spre iesirea din carcasa filtrului de aer, de acolo direct in motor.
  • C0nV1cT3d

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
da, cine stie.... oricum pana acum n-am simtit nicio diferenta...
  • marius_sagaris

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2009

  • Mesaj Privat
diferenta se va vedea doar dupa un Dyno eventual si un chip, dar in trafic poate doar pe autostrada
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR