dunhill
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
Iti dau un exemplu, eu am o masina care are 90 cp/benzina.....mai mult de atat nu am nevoie in oras..suficienti pt orice. Benzina are cuplu mic , dieselul are cuplul mai mare si sunt aceasi cai putere la ele - 90 - . La cealalta am 120cp si 280 cuplu, si sunt prea multi pt oras. Parerea mea.....nu merita sa investeti banii doar ca sa te bucuri cateva secunde de asa zisa putere marita.
- foca montana
- ***
- 855 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 855
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Astazi am montat de proba un ECU de Vauxhall Vectra B(era Vauxhall desi avea volan pe stanga ) care avea chip de 122 CP. Nu stiu daca ii da 122 de cai dar e alta masina. Adica "i-am dat-o"(vorba pustanilor) unui Golf IV break 1.9 TDi desi venea lansat din spate. Si tinand cont ca tractorasul pleaca de la 101 CP. Partea proasta e cu etajarea cutiei. Prima e prea scurta pentru modificare,un pic si a doua, abia de la a treia isi arata utilitatea. M-am uitat bine si nu parea sa scoata fum negru. ECU intr-adevar e BZKU cum zicea colegul electronistul. Asta am si eu. Chiar mi-ar placea sa am si eu pe masina. Nu pentru adrenalina ca am de unde sa mi-o iau. Doar ca e mult mai placut de condus. Nu stiu in ce fel afecteaza motorul fiind diferenta asta mare de putere. De fapt nici nu inteleg cum se poate asta.
Sa imi ierte ignoranta electronistul(meseria mea nu are legatura cu masinile) dar cum se inlocuieste chip-ul pe ECU? Se lipeste sau pur si simplu intra intr-un soclu?Ca parca nu am incredere in lipiturile pe ECU.
Sa imi ierte ignoranta electronistul(meseria mea nu are legatura cu masinile) dar cum se inlocuieste chip-ul pe ECU? Se lipeste sau pur si simplu intra intr-un soclu?Ca parca nu am incredere in lipiturile pe ECU.
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am mai facut probe cu chip-ul de 122 CP si au inceput surprizele. La o pornire m-am pomenit cu un ditamai norul negru-albastrui care imi trecea pe la geam. Cu el pus motorul scoate un fum fin(mie asa mi se pare) si s-a dat un pic la ulei. Motorul inainte de punerea chip-ului mergea impecabil. Nu stiu daca are legatura cu chip-ul dar e cam mare coincidenta.
- marius_sagaris
- *
- 34 mesaje
- din 15 Jul 2009
- Astra 2001 Z18XE
- Ilfov
marius_sagaris
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2009
- Mesaj Privat
Idei, pareri, solutii sunt binevenite .
Pentru inceput vin cu aceste 2 link-uri
http://www.migweb.co.uk/for......le-bodies.html
http://www.astraownersclub.......d.php?t=180543
Pentru inceput vin cu aceste 2 link-uri
http://www.migweb.co.uk/for......le-bodies.html
http://www.astraownersclub.......d.php?t=180543
- C0nV1cT3d
- **
- 109 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2001 Z18XE
- Ilfov
C0nV1cT3d
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
- marius_sagaris
- *
- 34 mesaje
- din 15 Jul 2009
- Astra 2001 Z18XE
- Ilfov
marius_sagaris
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2009
- Mesaj Privat
C0nV1cT3d a scris:interesanta operatiunea "'How To'..... De-restrict The Airbox". Tocmai ce-am facut-o si eu, sa vedem daca are vreo imbunatatire fata de pana acum. Vad ca ei specifica ca ar avea ceva imbunatatiri si impreuna cu conducta de aer de la un Vectra C. thx
Ideal ai fi fost un dyno si eventual un chip
Voinescu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2010
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,302 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,302
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Voinescu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Antara 2008 Z20DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2010
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,680 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,680
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Asta ar putea sa-ti explice cel mai bine cei implicati in asta...In orice caz 2.0 cdti nu e numai pe Antara,si ai aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12856 o lista cu beneficiile pe care le poti avea,precum si preturi.Deloc de neglijat sunt comentariile beneficiarilor acestor servicii,care te pot edifica la fel de mult ca o discutie direct cu `prestatorii`..
- neverback
- **
- 276 mesaje
- din 08 Jan 2010
- Astra 2008 z17dtj
- Cluj
neverback
- Mesaje scrise: 276
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
andarez
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2008
- Mesaj Privat
faza aia cu derestrict filtru aer, adica e diametrul intrarii aerului mai mare. dar daca GM a pus teava aia tocmai pentru ca motorul sa traga mai usor aerul? se observa ca teava ajunge exact pana la gura de iesire din carcasa filtrului de aer, ca si cum ar duce special aerul acolo sa-l ia mai usor motorul. acuma na, era o idee, cel mai bine in mers se observa diferenta, asta daca exista vreouna.
- neverback
- **
- 276 mesaje
- din 08 Jan 2010
- Astra 2008 z17dtj
- Cluj
neverback
- Mesaje scrise: 276
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
- C0nV1cT3d
- **
- 109 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2001 Z18XE
- Ilfov
C0nV1cT3d
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
- photo.csp
- ***
- 590 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Prahova
photo.csp
- Mesaje scrise: 590
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
andarez
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2008
- Mesaj Privat
pai da , la teava aia din carcasa filtrului ma refeream si eu, in niciun caz la cea de se prinde pe bara dintre faruri, asta din urma daca o scoti nu mai trage aer rece. aia micuta de vreo 10 cm din interiorul carcasei filtrului de aer e posibil sa fie si ea pusa cu un anume scop, vezi ca duce spre iesirea din carcasa filtrului de aer, de acolo direct in motor.
- C0nV1cT3d
- **
- 109 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2001 Z18XE
- Ilfov
C0nV1cT3d
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
- marius_sagaris
- *
- 34 mesaje
- din 15 Jul 2009
- Astra 2001 Z18XE
- Ilfov
marius_sagaris
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2009
- Mesaj Privat