Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
+1 @Lyonel!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
WD40 ataca garniturile, deci...
  • IulG
  • *
  • 6 mesaje
  • din 20 Oct 2014
  • Corsa 2003 Z10XE
  • Bucuresti
  • IulG

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2014

  • Mesaj Privat
catastefan a scris:Pe siguranta aia nu e numai bricheta....mai e lampa de marsarier.


Multam de info. Nu am idee cat consuma lampa de marsarier ca sa pot sa-mi dau seama ce inseamna sa fie si lampa si dispozitivul ala pornit...
Intre timp le-am luat si le-am probat (husa electrica + fiecare dintre cele 2 dispozitive de degivrare si totul pare ok). Cu lapma de marsarier nu am incercat inca Smile
  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Lyonel a scris:WD-40 este lubrifiant, debracant îmbinãri filetate si contine ulei, pe lângã alti compusi care ataca rugina, in principal. Întrebarea "cum se foloseste corect w40 la contactele electrice?" este din start gresit formulata! Corect e sa întrebi daca se foloseste! Rãspuns: nu! Spray contacte electrice, pur si simplu. Acesta descompune oxizii, si altii decat rugina de pe metale care oxideaza in timp. Mai poti utiliza pensule, perii (nu de sarma) sau alte mijloace de curatare mecanica non metalice. Nu costa mult si nu lasã urme. Uleiul nu este bun conductor electric, de aceea o pelicula intre doua piese metalice actioneazã ca un izolator. Pe portiunile care fac totusi contact se produc cresteri de temperatura la trecerea curentului. Per total curentul care tranziteazã circuitul pe care este intercalatã mufa scade in intensitate dar pe contactul respectiv apar mici portiuni unde intensitatea depãseste norma constructiva, metalul încãlzit poate sa topeascã partea de plastic a conectorului, pot apãrea scurtcircuitãri ale altor terminali si tot asa, numai belele. In cel mai fericit caz, la curenti mici, mufa sprayata cu ulei nu-si mai îndeplinese rolul de transmitere a comenzilor sau semnalelor de control electrice. Un spay de curãțare contacte electrice foarte bun costa chiar mai puțin decât unul egal cantitativ WD-40.


Am intrebat un electrician si mi-a raspuns " da,este foarte bun" si eu am luato de buna....
Mi se decojeste lacul de pe masina,se poate face ceva ?
Skip ads

  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Fabricantii de la WD-40 spun ca aceasta solutie (a carei formula e secreta) nu ataca vopseaua de pe caroseriile autoturismului. Mai mult poate fi folosita cu succes pentru inlaturarea diferitelor abtipilduri, etichete, si alte briz-brizuri de pe masini.
La o cautare banala pe Google vei gasi extrem de multe informatii direct de la sursa: WD-40 Romania. Ei spun ca e bun si pentru imbinari electrice pentru ca nu conduce curentul electric, in sensul ca e izolator. Se subintelege ca nu-ti doresti un izolator intre doua suprefete unde contactul trebuie sa fie ferm, cu maxima conductie electrica.
Din ce am citit contine cam 15% ulei mineral, solvent si niste ingrediente secrete. Gazul propulsor e CO2 care reduce cantitatea de vapori la pulverizare iar substantele raman intr-o cantitate suficienta mult timp dupa utilizare pe suprafete. Lacul de pe masina ta o fi fost saracul afectat de solventul din spray. Nu e mereu ca in reclama. Am vazut ca se sterge repede cu carpa vopseaua.
  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salut,are cineva schema traseelor pe unde trece combustibilul? am o scurgere si nu imi pot da seama de unde e, am fost cu masina la mecanic dar nici el nu isi poate da seama de unde curge(curce cand si cand). Picura undeva pe acel cablu din dreptul valvei electrice din spatele bai de ulei,am o improvizatie pe unul din furtunele care vine din filtru de motorina (se vede in poza),picura cam din dreptul ei,dar acea imbinatura este uscata si dedesuptul ei,astept pareri.
Opel Corsa C 1.7 Di 2001
Web Page Name
  • gbalan222

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2014

  • Mesaj Privat
buna , am un opel corsa c din 2001 , am o problema la masina si nu stiu cum sa ii dau de cam nici la servis , cind pornesc motorul nu se tureaza decit foarte putin , dar daca iau contactul si il pun inapoi repede inainte sa se opreasca motorul nu mai are aceasta problema , va rog ajutatima nu stiu unde sa o mai duc am schimbat debitmetru m pompa de benzina , mi-a expirat si ITP din cauza asta ca nu ii da nimeni de cap
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ce inseamna ca nu se tureaza decat foarte putin? Este subturata fata de turatia de relanti? Sau sta la relanti si nu se tureaza mai departe?
Skip ads

  • shc

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2014

  • Mesaj Privat
gbalan222 a scris:buna , am un opel corsa c din 2001 , am o problema la masina si nu stiu cum sa ii dau de cam nici la servis , cind pornesc motorul nu se tureaza decit foarte putin , dar daca iau contactul si il pun inapoi repede inainte sa se opreasca motorul nu mai are aceasta problema , va rog ajutatima nu stiu unde sa o mai duc am schimbat debitmetru m pompa de benzina , mi-a expirat si ITP din cauza asta ca nu ii da nimeni de cap


parerea mea : schimba service-ul si sigur ii vei da de cap problemei ... fara "nea Costica bun la toate" Very Happy
  • gbalan222

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2014

  • Mesaj Privat
lasa l pe nea costic avasile , nu a treaba cu ei , la servisuri autorizat am fost
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Poti sa detaliezi ce te-am rugat?
  • gbalan222

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2014

  • Mesaj Privat
catastefan a scris:Ce inseamna ca nu se tureaza decat foarte putin? Este subturata fata de turatia de relanti? Sau sta la relanti si nu se tureaza mai departe?
se tureaza de la 900 de ture pina pe la 1800 dar foarte greuu
Skip ads

  • gbalan222

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2014

  • Mesaj Privat
catastefan a scris:Poti sa detaliezi ce te-am rugat?
se tureaza de la 900 de ture pina pe la 1800 dar foarte greuu si cind ajunge la 1800 ii iau contactu si il pun inapoi repede isi revine fara problme
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
In afara de schimbat debitmetru ( original ? ), pompa de benzina ce s-a mai facut la ea?
Tester s-a pus? Erori? Sunt? Au fost?
Clapeta de acceleratie si EGR au fost curatate vreodata?
Ai facut vreodata testul cu pedalele ca aici? https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Pornirea e grea sau normala?
  • gbalan222

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2014

  • Mesaj Privat
nu , la clapeta nu i sa umblat , air de EGR nu mi-au zis nimica niciu un servis o sa o duc mine din nou si le zic sa vreifice si astea . testarul sa pus , de asta am schimbat debitmetru si pompa de benzina
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Care au fost erorile?
  • gbalan222

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2014

  • Mesaj Privat
nu mai retin , dar dupa aia nu au mai aparut erori , dar tot aceasi problema daor ca se simpte un + de forta la motor
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Fa testul cu pedalele.
Curata bine clapeta de acceleratie si EGR ( plus proba )
Tutorial clapeta de Agila dar e bun si la Corsa https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
Tutoriall EGR https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
  • gbalan222

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2014

  • Mesaj Privat
mersi asa o sa le zic sa faca , imi poti zice de ce la al 2 lea contact merge fara probleme ?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Banuiesc clapeta de acceleratie foarte murdara....
Citeste topicul si mai multe despre ea.
Completeaza la profil si ce motor ai....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR