Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Comparatia intre cele 2 cutii nu prea e in regula (ca sa zic asa), poate doar pentru a vedea care e mai potrivita stilului fiecaruia...
Sunt 2 cutii cu principii de functionare si tehnologii diferite... si la care si soft-ul are un cuvant de spus... si da, AF40 nu mai e la prima tinerete.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Oricum fata de un multitronic care e intre 2000-4000 Euro SH (pe ebay), AF-ul e super ok.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
... multitronic-ul e alt tip de cutie, e un CVT.
Tiptronic-ul e automata cu convertizor.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da, corect, dar Audi nu mai echipeaza nici o masina cu multitronic, ci doar cu S-tronic (DSG).......sunt prea pacatoase multitronicurile si scumpe. De fapt a fost unul din principalele motive sa nu cumpar un B8.......1500 Euro costa in plus, nu era cine stie ce.

Scuze de off topic.

L.E: Plus ca multitronicul nu rezista la cuplu mai mare de 400 Nm, e o cutie pentru confort.
Skip ads

  • tsk.iulian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut! Am un Opel Insignia din 2009 2.0cdti 160 automata, când merg cu masina dupã ce trec de 40-50 de km/h masina imi iese din viteza singura, ca sa fiu mai explicit: merg normal cu masina o accelerez normal si la un moment dat masina se tureazã când apãs pe accelerator dar nu imi mãrește viteza( vitezele 1,2,3 merg bine) când imi intra in viteaza a 4 merge pt 5 secunde si dupã imi iese singura din viteza. Am fãcut un test si mia dat eroare: cod u0101 si p0734. Va rog sa ma ajutați cu o pãrere. Mulțumesc.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Common Problems That Trigger the P0733 Code

Defective 4th gear related shift solenoid
Defective 4th gear related gear set or clutch pack
Defective Engine Coolant Temperature Sensor
Defective Valve Body

U0101 - Lost Communication With Transmission Control Module

- Faulty Transmission Control Module (TCM)
- TCM harness is open or shorted
- TCM circuit poor electrical connection

Dpmdv, ai nevoie de alt bloc de valve si posibil si convertizor de cuplu.

L.E: Nota: P0734 este similar cu P0730 , P0730 , P0731 , P0732 , P0733 , P0735 și P0736 .

L.L.E: Sau poate ai noroc si e defect doar un solenoid: http://www.obd-codes.com/p0734
  • tsk.iulian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Ai idee cat ar costa darca ar fi asa ceva?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai blocul de valve e in jur de 8-900 Euro iar un convertizor de cuplu e in jur de 400 Euro. Daca ar fi cu manopera, plus un schimb de ulei, te duce undeva in 1500 Euro. In principiu cred ca e blocul de valve, nu esti singurul care a patit asta. Poate gasesti mai multe detalii aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=132027
Skip ads

  • tsk.iulian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru rãspunsuri! Eu sunt in Londra si vreau sa știu daca pot sa mai conduc masina pana la munca si înapoi acasã sau trebuie neaparat sa o repar?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai te mai poti folosi un pic de ea (sa zicem), dar trebuie sa o repari, pentru ca nu va mai schimba deloc la un moment dat, sau mai rau, faci praf toata cutia.
  • tsk.iulian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Daca as schimba cutie de viteze cu una noua crezi ca as scapã de problema, sau trebuie sa schimb si blocul de valve?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai blocul de valve e pe cutie, vrei sa pui cutie noua fara bloc de valve?
Skip ads

  • tsk.iulian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Eu vreau sa cumpãr cutia de viteze nu știu daca vine cu bloc de valve sau fara ca nu ma pricep la asa ceva.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca am cite un soc mic cind trec din P in R e semn rau ? Mai ales cind e rece, la pornire. Foarte rar la cald. Nimic din D in R.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu are nici o treaba, important e sa nu smuceasca indiferent de treapta si viteza, sau sa patineze. Ai schimbat vreodata uleiul?

Tsk.iulian, poti lua o cutie SH (sau noua) de pe ebay.uk, dar cred ca sunt firme ce repara si ai si garantie.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Te referi sa nu fie socuri in D la vitezele 1-6 ? Adica e normal din P in R sa mai faca shock ? Schimbul urmeaza, nu e graba am doar 68000 km , iar masina mai mult sta.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da, sa nu fie socuri in mers sau la plecare de pe loc. Si la masina anterioara aveam mici socuri cand scoteam levierul din P, dar se pot atenua foarte mult daca tragi initial frana de mana si doar apoi scoti levierul din D.

Uleiul se schimba la 60k km, acum tu faci cum stii.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Aia cu trasul frinei are logica daca esti parcat in panta ca sa protejezi ''pinul de stop'' , insa in plan orizontal nu vad rostul decit daca chiar se nimereste pinul ala intr-o pozitie apropiata de blocaj. Ceea ce probabil mi se intimpla mie citeodata. Samer are service la 5 min de mine, n-o muri cutia subit , fara simptome , la +8000 km fata de termen. Mai ales ca nici nu ma infig tare in ea.
  • micleadragoscostin

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Vreau sa schimb uleiul la masina care am luat-o de curand. Un opel Vectra C 1.9CDTI 150cp, care are cutie automata AF40 in 6 trepte. A trebuit sa ii scot planetarele si uleiul care a curs, era negru. De aceea m-am gandit ca ar trebui schimbat. Dar nu am gasit nici pe unde sa ii dau drumul, nici pe unde sa pun. Rog pe cineva, daca are vreo schema ceva, sa o puna aici. Multumesc mult.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Vezi daca te lamuresti aici: Web Page Name

Acum nu stiu cum e exact la Vectra pozitia, nu ai gasit detalii in sectiunea respectiva?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR